Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs mit.
Akartam írni, ha gyárt hozzá, megrendeled, és ha megjött viheted is fúratni.
Csak azért az akadásnak érdemes lenne utánajárni, mitől lehetett, lehet karburálás, esetleg olajzás szegénység.
Én azért a 70-es szetthez komolyabb nagyobb karbit raknék, amit hozzá is fúvókáznék.
Jobb szeretem 2T-nél, ha kézzel állítható a keverék, nekem a DT is úgy üzemelt.
Sokszor menet közben is hangoltam a karbit.....
Köszi a kolléga nevében is
Látom már azért többen megírták.
Ha vashenger és fúrható, mert elvileg az AM-6 ban sok volt nicasilos is....akkor ez rajtad múlik, milyen dugót találsz hozzá.
De én mikor generáloztam a DT-t, nem akartam bele venni PROX-ot, (beszéltem közben emzolival telcsin) és ő ajánlotta Sajtos urat, és termékét.
Ő dugattyút is gyárt.
Vettem a DT-be 16 ezresért, hozzáteszem ez bolton keresztül jött, olcsóbb is lehetett volna.
Jó minőség, szép kidolgozás, gyűrűfeszítő mint a proxnál, és trapézgyűrűk.
Már 4000-et elment mikor eladtam, s azóta sincs gondja, ismerem a gazdit.
Szóval keresd meg a neten, uppsz meg is találtam: Sajtos Szűcs János tel:20/938-37-69
Beszélj vele, elvileg ha megakadt, és nem mély a nyom, akkor ha nyárt hozzá 0,25-el nagyobbat, akkor hajrá.....
Azt mondtam nem beszélsz hülyeséget
Kabbe.....
Ja látom már beírtad a problémát. Igazából Ez nem biztosan tipusspecifikus kérdés, ezt egy okosabb szaki megmondja neked. mondjuk a simson topicban emzoli, vagy a Dt-sek között az Apuci aki mindig okoskodik de hülyeséget nem beszél
esetleg ha valakinek van eladó ilyen tankja nyugodtan megkereshet!vagy cserélné az enyémre meg rádobnék egy kis plusz pénzt!
köszi!ebay-en láttam már rá 13literes turatankot de marha drága! már azé a 10-11 lityi se lenne rossz! endurózásra használom azért kellene!
Na az zsír mert a 89 cr-el vázban meg sokmindenben egyeznek, tehát sztem meg lehet próbálni persze faragni biztos kell vmit..Bontóknál próbálkozz, 125höz én már tudtam pár dolgot szerválni.
89es a cr!
Hát mikori évjárat attól függ ?
köszi a választ! és ezek minden gond nélkül felmennének egy cr-re?mert az csak 7.2-7.5 literes.hol lehetne találni eladót?
Ha Mk1-2 akkor 10/2.2, ha Mk3 akkor 11/2.5
sziasztok!valaki meg tudja mondani hány literes egy 250es crm tankja?
Köszi:) akkor elvileg jonak kell lennie de rákérdezek majd még :D
http://www.kepesmotor.hu/honda...
eladó a kis asszony! tessék licitálni rá!
Én úgy tudom hogy amikor a hengert fel fúrják akkor átmérő 0,5 mm-t választ le a gép, ugyhogy elvileg stimmel a dolog, csak furni kell a hengert és bele a nagyobb dugót!de inkább vidd el egy gépműhelybe és kérdezz rá ott!de nekem pl kawasaki-val volt olyan probléma hogy nem kaptunk hozzá dugattyút csak 1mm-es ugrással tehát átmérő 1mm-t választott le a gép a henger falról, és ugy stimmelt a buli!
sok sikert!
Barátnőm rajzolta, gondoltam ugy is crm szoval megosztom veletek
sziasztok azért ide írok mert nem találtam CRE 50 témát.. az lenne a kérdésem hogy van egy blokkom a motorom mellett 70 es top hengerszettel de a dugó megragadt az előző tulajnál és adta a motorhoz na most ez a gyári adatai szerint 49mm er átmérőjű henger és lehet kapni 49.5 mm eres dugószettet na most a 49mm eres megragadt hengert fel lehet úgy fúrni hogy a 49.5 mm eres dugószett passzoljon hozzá? vagy felejtsem el és vegyek egy uj hengerszettet? csak mert a dugószett 16 ezer a hengerszett meg 53 azért nem mindegy -.- előre is köszi :)
mindenképp vegyél egy 28 as dellarto karbit de ha van rá lehetőség akk a karbi alját szedd le és az úszó fölött van egy betű és egy szám és az mindenképp 4s legyen ne 3s... legalábbis nekem csak 4s esel működik
A motorom ha azt csinálja, hogy 5-7 ezres fordulatnál elgyengül, fulladozni kezd de egy rákuplungolással, vagy pár másodperc gázhúzással megindul ahogy kell, az lehet a kis karbi miatt? 24-es mikuni karburátor van rajta a 28-as helyett. Szívatóval üresben nem csinálja, csak menet közben, de szívató nélkül üresben is. Vegyek rá nagyobb karbit vagy elég lenne nagyobb fúvóka? Most 135-ös van benne.
sziasztok
KERESEK!
Honda crm/nsr 125-öz kellene power szelep (GILARDONI 1.-es hengerre "kisebbik" változat) akár kompletten akár csak a két power "fül"(Amely be van jelölve a képeken)
elektronika semmiképen sem kell
mert az a helyzet hogy vettem egy hengert zsír újonnan és sajnos nem egészen jó a régi power (régi henger GILARDONI 2.)
Akinek van elfekvőben kérem jelezze!
előre is köszönöm
A gyárinál jobb, hát majd ha lesz pénzem csináltattni egyet akkor esetleg amugy igen megy