Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Melegíteni próbáltad?
sziasztok
erről a motorról tudtok valamit ?
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Valakinek van ötlete hogy szedhetném ki a képen látható csavart ? nagyon össze van rohadva és már nincs ötletem...bármi lehetőség érdekelne
Na felkerűlt a 34-es dellorto már csak a hangolás van hátra na meg át kell alakitani a légszűrő csonkot...
Üdv!a klubban Énis azzal a szimeringgel szopok épp. Már kint van a blokk csak ugye szétkell húzni az egészet, anélkül nemlehet cserélni. nekem kb 600 km-t bírt és nem nagyon értem why. athena szettből való. Lacicrm visszaveszed a kék exed vagy másik kiszemelt?
ide írd ez nem CR hanem CRM topic, nem tudunk segíteni!
Sziasztok.
SEgítséget szeretnék kérni h hol tudok rendelni vagy rendletetni 91 es honda cr 250 hez jobb oldali blokk délhez deknit amiben vana vízpumpa tengely-vízpumpa. Már búlyom a netet egy idelye de nm leltm még meg:)....Köszöntem
A motoromnak valamiért mindig baja van.. A gyújtás felőli főtengelyszimeringet valamiért kinyomja, még a rugó is kiesik belőle. Mi okozhatja ezt?
VISSZATÉREK
valakinek központi teleszkópja van eladó ?
Nekem pont akkor dadogott nagygazra amikor mégnemtudtam allitani a karbin es tul sokat kapott,azota mar jon kifelee a keverék csavar es mar jo. Fontos amugy h ugy allitsd h ne tul sokat de ne is tul keveset kapjon.ha tul sok a levego a benzinhez kepest tulsagosan melegedik, ha tul sokat, nem eg el rendesen es eldugulhat,beallhat. Erdemes nezni a gyertya szinet,ehhez ujat kell venned, ha öszbarna akkor kap megfelelöen. ha igy se jo akkor fuvokakakkal is jatszhatsz, de ahhoz nem ertek sajnos.
ok köszi a segítséget megpróbálom remélem jó lesz
Állítsd úgy, hogy több anyagot kapjon. enyém valamivel jobb lett, de az a baj hogy nem gyári a karbim hanem kisebb. Nagyobb karbival jó, most próbálok szerezni egyet.
szevasz a poverem az jó. csak azt nem tudom hogy a karbin mit vagy min kell állitanom ?
Karbi beállítás, power esetleg. nekem ez volt a baj.
Sziasztok van egy honda 125 crm-em ha kb 5000-ig pörgetem egy darabig és hirtelen odarántom neki akkor elkezd dadogni és csak utána indol meg mitől lehet ez? Tudnátok valami okosat mondani.
ahol fog a gumi, és kicsit hátrébb helyezem a súlypontom ott 2-ben még megemeli az elejét, de azért nem úgy kell elképzelni hogy gázra kiáll egykerékre és úgy megyek tovább csak felemeli valamennyire. De inkább kapar folyamatosan. földesen szerintem az a 100-110 bőven elég, inkább kanyargós utakon és néhány egyenes szakaszon használom.
És úgy már felkapja az elejét gázra? nekem 13-40el nem nagyon, pedig azért jólesne. Lánccserénél énis változtatok az áttételen csak nemtudom ugy meg nem lesz az ,h túl lassú lesz végre ? persze éncsak erdőzök vele meg földesutak, ott talán annyira nem zavarna. mit gondoltok ?
Köszi! Énis 30x1.5nek nézem , a linken lehet az 50eshez való van.. Hát ilyenkor sajnálom h nincs esztergagép a családban, most igy fizetnem kell érte persze inkább legyártatom mint kiadjak érte ennyi pénzt :D
Nekem hátul 44-es elöl 12-s lánckerék van, ez volt a legnagyobb és a legkisebb méret amit találtam hozzá. Végsebessége valamivel 100 felett lehet de lehet hogy 110. Én is terepen használom ezért vettem hozzá ezeket. Így szerintem pont jó.
ti milyen lánckerék áttételt használtok honda crm-hez?
vagy milyet ajánlanátok ? (csak is terepre kellene)
30*1,5 de a webáruházak mindenhol 35x 1,5 öt írnak
hát azért picit sebes karcos a henger fala szóval inkább felfúratom békésen van egy elvileg híres faszi nemtudom ki mennyit hallott róla régen a mito-mat is ő furta hozzá tervezem vinni ha válalja : ) amugy anynira nem sérült szóval akkor nem fog kelleni túlságosan nagyobb méret viszont a dugó az elég cinkes volt mert darabokban feszitgettem ki belőle a dugóra ráégett gyűrűket :S (TOP vas hengerről van szó AM6 os blokkra : ) ) esetleg ahoz nem értessz hogy a rezonátor nagysága milyen mértékegységben van mérve és miszerint kell rá a nagyság? ez nagyon érdekelne meg szeretném tanulni köszi. Gabi
Valaki megtudnaa mondani mekkora lendkereek lehuzo valoo a CRMhez? Meg h hol tudneek hozzajutni? Fontos lenne Koszonom!
Meg kell nézni, hogy mekkora sérülés keletkezett a hengeren.
VAshüvelyes cuccnál nincs dráma mert minden esetben tobb túlméret van, alkalmasint akár 2mm is több lépésben.
Bevonatosnálmár macerásabb, mert ha rendesebben felszántotta a cuccot van rá esély, hogy valahol át is szakadt a bevonat.
Ilyenkor az az eljárás, hogy a sérülés közeléig kell honolni a henger, amikor már majdnemkijön belőle a hiba, akkor már látszik hogy melyik az a dugóméret, amit érdemes megrenelni hozzá.

Sim ragadásánál nem szokott iylan dráma lenni, rendszerint leszedi az ember a felkenődött alut és mehet bele kopottságtól függően akár ugyn az a méret is.