Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát.. én is csodálkozom, hogy rövidben voltam :D
mióta elcsapak vagyis én az autót, 2010 ben azóta farmerben megyek 40 fokban is :D
itt is egy kép :D
benyomtam a térdemmel
király a bőrszerkód
Oké! :D

EMZÉÉÉÉ rezó van... nem tan'átam jobbat.de a gyárinál fényévekkel jobban reagál vele. végre is, gyorsulásra is .

https://www.youtube.com/watch?...

:D
Sziasztok! Az mb8 és mb5 váltója megegyezik?
Nem azt mondtam, hogy kell, hanem, hogy lehet. (ne)
De első körben azt a nagyonbuta és öccá' kilós kiput kell kidobni a picsába.
Sziasztok!
Jól feldobtam a témát, fojtás eltávolításban.
Ha megvan a megoldás kipura, majd szóljatok!
Légyszi!
de akkor jól értelmezem? hogy szélességén kell alakítani :D ?
ez a 90 % ez nagyon biztosnági érték..
ennél sokkal nagyobbra is ki lehet, de utcára nem szkták.
pontosabbna 46,8 szélesre kilehet húzni a szélességét jól értem :D ?
a furat 90 %-ára tehát ha mondjuk 52 es a furatom, akkor 52 sszélesre?
jól értem :D ?
háát, ha alég erős vagy, kihúzhatod kétujjal:)
sziasztok karburátort vennék a motoromra sürgős
lehet én nem értem csak.. hogy hogy kihúzni gondolom kifaragni.. de ... akkor hogyan is ?
Az osztott kipunyílást vidámn ki lehet húzni a furat 90százalékára is, gyárilag ez jó ha 70 környéke.
szia. arra lennék kiváncsi hogy végüis mi volt a baja a motorodnak mikor eggyik naprol a másikra nem forgot ki? mert nekem ugyan ezt csinálja bizonyos fordulatig forog aztán mintha szakadozna a gyujtása. mbx 80 rol van szó. elöre is kösszi
Ez a kipunyílásos dolog csak nsrre vonatkozi ,mbxre nem. ugye ?
Ezekenek a hengereknek inkább a kipunyílása kicsi, és eléggé buta kipu van rajtuk.
Eléggé könnyen ki lehet nyitogatni tíz loerő fölé.
nsrnél nemtudom.
de 80 as mbxnél talán kisebbek voltak felömlők, hengerben is blokknális.
Nem láttam semmi különöset a kartelnél.
Te igen?
Ha igen küldj képet légyszi!
Hasonló észrevételt véltem felfedezni mbx 80 nál .
Japán illetve német gépnél.
Hengeren a nyílások kisebbek, karternál is volt estleg valami különbség, illetve ami kilóg ""persely"" rész az sem ugyanaz volt.
HONDA NSR 50 fojtás eltávolítása.

Sziasztok!
Azoknak szeretnék segíteni akiknek HONDA NSR 50 ccm-es 4 sebességes 1990 körül gyártott motoruk van és fojtott (a 6 sebességes nem fojtott). A fórumokat nézve sokan nem tudják mért nincs erő a gépben, én is sokat jártam utánna, de megvan a megoldás (kipróbáltam).
A mellékelt képek is igazolják
Ezt a szériát a Németeknek gyártották.

Tehát: Az egész beviteli taktus jelentősen le van szűkítve.
-A membrán négy bemeneténél kettő le van fogva.
-A szívócsonk átmérője kisebb.
-Karburátór átmérője jóval kisebb.
-A CDI nincs fojtva.

Megoldás: Ezek cseréje.
Megjegyzés: A két sebességi fokozat hiánya (6 gang helyett 4 gang) még így is csökenti a végsebességet, de lóerőt nagy mértekben nyerünk a cserével.
Hozzászólásokat szívesen fogadok!

Bal oldal fojtott, jobb nem fojtott.
bázdki:D
láttam már olyat, hogy valaki annyira meghúzta a csavarokat, hogy a fülek elgörbültek. Így középen simán engedett. Javasolnám az említett művelet mellé 1500-2000-res papírral csiszold meg egy sík felületen az úszó házat.
Miért kell másik?
ha enged, de a gumi még nincs szétszakadva, akkor:

Szedd ki a gumitömítést. Tegyél vastag gumicérnát a tömítés nútjába.
Helyezd rá a gumitömítést. Kész.
Üdv!
Valaki tudna linkelni karburator tomitest?:))