Lassan épül a honlapom, melyeken a cuccaimat fogom árulni... http://bathorimotor.atw.hu/ Nézzétek meg, folyamatos fejlesztés és szerkesztés alatt áll. Üdv; Zoli
Igen előfordul, ha szorosabbra csinálja az esztergályos!
Én is jártam így. Mikor már jól bejárattam, kecseréltem (javaslom neked is) a gyűrűt. Még egy kis járatás és olyan erős, mint állat! Most járatom a másik hengert, ez már nem volt olyan szoros. Meglátom mi lesz belőle!
Túl sok olajat ne adjál, mert bekokszolja a gyűrűt meg a dugót!
Járt már úgy valaki hogy megdagadt az új dugattyú?
Én simsonnál többször is, de most az mtx-is úgy járt, piston kit, (for) dugattyú, megfúrattam és most csinált egy ilyen pillanatnyi megszorulást, pedig még a benyába is tettem olajat (repsol)
Érdekes nem ezt vártam, simsonnál még csak el megy, de itt.
Szia! Hívtam a ,,beszállítót", először ki volt kapcsolva, tegnap meg nem vette fel. Gondolom épp oda van, várom, hogy jelentkezzen, amint meg lesz, 1000-rel fogom tolni a cuccokat róla. Üdv
Vedd ki mintának, menj be egy motoros boltba és fogsz találni
annyit tudok mondani, én amit használok, nem lehet hatalmasat fékezni vele. Viszont tartós. Mert már megszívtam drágább tipussal(dupla áron 60km alatt elkopott).
Ez a mostani 5e volt.
Srácok, valaki meg tudja mondani, hogy milyen fékbetét kell a 25ösbe, meg hogy hol tudok venni? Nyíkorog mint az állat egy ideje, a tárcsa szerencsére bőven használható még, de vissza is fogja valamelyest a motort(tolásnál a legnagyobb poén! ), meg baromira gáz, hogy egy masszívabb fékezésnél olyan mintha egy rozsdás kuka lenne alattam.
Ha valaki cserélt már fékbetétet írhatna róla pár szót, életemben nem csináltam ilyesmit, de nem akarom minden csiszlicsáré dologgal szerelőhöz vinni. Előre is köszi a választ.
És a szívócsonk külömbözik az olaszon és a japánon? mert ezen valami hegesztet szar van és ferdén áll a karbi ebböl gondolom hogy azért dadog be mert nem vízszintes a blokkal és nem megfelelő a benzin szint valamint olyan szívócsonk van rajat hogy a karbit egy bicigli gumibelső köti össze a szívócsonkkal szóval... valamit kéne alkotni
Gyakorlatilag meg láttam a gyűrűt .
Bocsi, hogy rövid voltam de megyek "motorozni"
UI: Csak Firefoxban!
Én is jártam így. Mikor már jól bejárattam, kecseréltem (javaslom neked is) a gyűrűt. Még egy kis járatás és olyan erős, mint állat! Most járatom a másik hengert, ez már nem volt olyan szoros. Meglátom mi lesz belőle!
Túl sok olajat ne adjál, mert bekokszolja a gyűrűt meg a dugót!
Én simsonnál többször is, de most az mtx-is úgy járt, piston kit, (for) dugattyú, megfúrattam és most csinált egy ilyen pillanatnyi megszorulást, pedig még a benyába is tettem olajat (repsol)
Érdekes nem ezt vártam, simsonnál még csak el megy, de itt.
http://www.whitedogbikes.com/c...
Nem tudod még, hogy lesz-e olasz mtx-ed bontásra?
(berúgókar, szívótorok, karbi)
zack2008@citromail.hu
Üdv: Laci.
annyit tudok mondani, én amit használok, nem lehet hatalmasat fékezni vele. Viszont tartós. Mert már megszívtam drágább tipussal(dupla áron 60km alatt elkopott).
Ez a mostani 5e volt.
Ha valaki cserélt már fékbetétet írhatna róla pár szót, életemben nem csináltam ilyesmit, de nem akarom minden csiszlicsáré dologgal szerelőhöz vinni. Előre is köszi a választ.