Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dr600 karbival neztuk mar de azzal is ezt produkalja. Vezerles jo helyen van nem ugrott at.. de nem ertem miert a karbiba durrog at
Nézd meg a karbiba a membránok nincsenek e kiszakadva.
Sziasztok. Segitsegre lenne szuksegem.
Nx650rol van szo. Beindul alapjarata is jo nem ingadozik de mikor lehuzom kb felgaznal jobban hebeg habog durrog a karbiba es neha kipufogoba minimalisan cdi, jeladot csereltem mar neki de nem lett jobb karbin is allitgattam keverek csavart de nem segitett. Szerintetek mi lehet a baj vele??
most meg szeretnek eggyet.sajnalom,hogy eladtam.
ertem. 2 eve eladtam az enyemet.470000ert gyarias allapotba.azota dragabbak lettek
hello. Nem arra lakok, ez egy másik XR :)
Helo krausz.
Egy kérdésem lenne. Miskolc közelében laksz? Csak azért mert nekem is egy 1999 es xr 400 am volt amit Sajó.....-ra adtam el. valahova Edelény mellé.
Hello 1993-as Honda XR250 hez vezérmű tengely esetleg nincs valakinek?
Japán piacos a motor MD17 E motorszám.
:D neked nem is tudok hasznos infóval rendelkezni:)
Szia! Köszi, most már tudom!! :)
Ok, akkor 3 adag hagymás babos sült máj rendelve
szeretm ha segít az ember veszi a fáradtságot beír aztán le sem szarják annyi se h bazd meg anyád kösz:) itt tart a társadalom ini indithatod az atomot pusztuljunk ki:D
meg lehet azt nézni egyből is ez nem autó az olaj tartály a vázban van tehát fel tolja az olajat minimális marad lent és az sosem fogja feltolni a gravitáció söt ha vissza enged a pumpa akkor mindig kevesebb lesz ha vár vele:)
mert valaki kitalálta azt a faszságot hogy 5 meg 10 perceket kell várni miután leállította aztán addig elszalad a meleg olaj a picsába
akár a golyós szelep is lehet a retkes
egyszer töltsd fel az adott értékkel 3-4 mérésböl kb be tudod lőni mennyi van benne de erre sincs szükség ha nem eszi vagy nem szórja az olajat hz olajpumpa vissza engedi az olajat sosem fog teljesen pontos értéket mutatni -----
meleg motornál töltsd fel a megfelelő szintig.
Sziasztok.
Olyan kerdesem lenne hogy van egy Honda xl 600 starteros es mindig ingadozik az olajszint az azt jelenti hogy hidegen a meroskala flen van az olaj szint de melegen bele sem er a skala .Pedig en ugy tudom hogy meleg motorral kell nezni a xl 600-ast. Mi lehet a gond ? A valaszokat elore is koszonom .
Sziasztok.
Olyan kerdesem lenne hogy van egy Honda xl 600 starteros es mindig ingadozik az olajszint az azt jelenti hogy hidegen a meroskala flen van az olaj szint de melegen bele sem er a skala .Pedig en ugy tudom hogy meleg motorral kell nezni a xl 600-ast. Mi lehet a gond ? A valaszokat elore is koszonom .
d.i.d felni 18 as küllők feszesek törve repedve nincs féktárcsa még használható de 4 mm szóval lassan cserés
, tengelyt még adom hozzá a többit esztergáltatni kell így 20 ezer az ára , szerintem xr 400 ba is 18 as felni való és nem menesztős mint a tiéd azt valaki bele kókányolta.....
ez volt az XR-embe, és amint a lánckerék van az az alkatrész sajnos megadta magát. Ott ahol a csapágya van és van egy kis perem neki hogy ne csússzon ki, nekem az a perem kiszakad körbe és így lánckerekestől elkezdett kifelé csúszni, beleért a lengővillába és szétkopott. De ha minden igaz sikerült találnom ilyen alkatrészt.
Ja a bontásnál nagyon kell vigyázni a generátor töltő tekercsre! És én 200c'-hőálló epoxit használtam.
Ok köszi!. Már meg van Conrad nál árulnak hozzá 0.15-ös 220m tekercshuzalt. 1250.- hőálló,olajálló epoxi gyanta 1680.- XL.de oldalon a hogyan csináld! Egyenlőre úgy néz ki faca lett! Mondjuk 1-nap elment vele beszerzés,szét,jav.,ősszepakol.
Sofa! Szerintem ne akard tekercseltetni sok idő meg találni is kell hozza szakit en most vagyok túl egy tekercs cseren Gerecse küldött 23 ezerért másnapra itt volt míg a tekercselesre várnom kellet volna 2 hetet es 18 ezer lett volna
domié lehet de nem gabié mit akarsz ezzel?
a menesztős fele tök ilyen a másik fele nem egyező szóval nem 640 lc4 ;)