Szia. Mikuni 14A mond neked valamit? Esetleg ez lehet amit ajánlottál nekem?Méretek passzolnak,síktolyattyús és gyorsítógázos is. Azu ára se lenne olyan vészes.
ha találnék olyan sport dobot ami kicsi ellenállású és halk akkor simán feltenném rá
pl ami az xt-n volt az ilyen többkamrás valami volt, alig volt hangja de szinte ugyanúgy köpködte a levegőt mint a nyitott dob
Annyi kérdésem volna, hogy van egy showa MK-5 elnevezésű első teleszkópom (gyári HONDA XL 600 LM), nah és ez csak olajos vagy olajos meg gázos is? Köszönöm a válasz(oka)t
nem ezt mondtam hanem ennyit
amikor még xr4 karbikról volt szó olyan 40+ezrekért volt szó
aztán amire át van fúvókázva meg rendesen belőve az még elvisz egy tízest
amúgy még a hot cams dolog sincs elfelejtve teljesen, meg a 440es henger sem
csak most megakasztott mindent a munkanélküliség, pedig még zsetonom is lenne ilyesmikre, pár hónapig........
De egyébként a kawasaki klr en is ilyen keihin karbi van.Viszont ha tudnál szerezni egy mikuni bst 40 es karburátort azzal még jobb lenne és árban az se olyan vészes 15-20 között már láttam.
http://youtu.be/BZNTHa2IGX8
ilyen?
pl ami az xt-n volt az ilyen többkamrás valami volt, alig volt hangja de szinte ugyanúgy köpködte a levegőt mint a nyitott dob
Annyi kérdésem volna, hogy van egy showa MK-5 elnevezésű első teleszkópom (gyári HONDA XL 600 LM), nah és ez csak olajos vagy olajos meg gázos is? Köszönöm a válasz(oka)t
amikor még xr4 karbikról volt szó olyan 40+ezrekért volt szó
aztán amire át van fúvókázva meg rendesen belőve az még elvisz egy tízest
amúgy még a hot cams dolog sincs elfelejtve teljesen, meg a 440es henger sem
csak most megakasztott mindent a munkanélküliség, pedig még zsetonom is lenne ilyesmikre, pár hónapig........
ha év végéig nem halok éhen akkor valamit fejleszeni kell majd
http://www.kepesmotor.hu/motor...