hát az xr250r egy endúró, műanyag tankkal, még gyujtáskapcsoló sincs rajta, így én arra következtetek hogy legjobb közeg számára az erdő, ahol előfordul hogy hirtelen kell az erő. Amúgy a klx300 is ugyan ezzel szenved, találtam is leírást, ott azt írják hogy azért van hogy nehogy több benzint égessen el mint amennyi feltétlen szükséges,-ebben jobb az injektor-ott torpanás nélkül is megvannak a környezetvédelmi normák, DE egy egyszerű síktolattyús karbi is megteszi ha nem számít a norma, árulnak is kitteket, csak az a 200dollár+posta..az meg nem kevés, így maradna a bontó meg az okoskodás...jelenleg csak az okoskodás:)
Alacsony fordulaton több levegőt enged a alapjárati fúvóka csőbe de amint nagyobb fordulaton megy a motor a vákum beszívja a membránt és elzárja a levegőt az alapjárati csőtől.
Életszerű helyzetekben azért nem észrevehető a torpanás , persze extrém esetekben előfordulhat . Vagy vele élsz , vagy sok szereléssel , próbálkozással , esetleg más karbi-val talán megszüntethető . Nem véletlenül térnek át a befecskendezőre ...
értem, akkor ezekszerint ezek ilyenek...majd ha esetleg kicsit helyreállok anyagilag akkor szerzek rá mikuni tm32-t vagy 34et, azzal hátha mutat valamit, mondjuk pont van itthon egy 27es, de azzal nem hiszem hogy lenne érdemi fejlődés, bár abban 160as az alapjárati ,
egyébként azóta is csodálkozom azon hogy ilyen létezik, mármint hogy gázzal le lehet állítani egy akármilyen, jól beállított motort...nekem ez új, ráadásul idegesít is, menet közben-erdőben hirtelen gázra nekem ne torpanjon meg.
Akkor kicsit dús az alapjárati keverék . Úgy is lehet tesztelni , hogy meleg motornál , elzárod a benzincsapot , és alapjáraton járatod . ha úgy áll meg a motor . hogy nem pörög fel , akkor jó a alapjárati rendszer . Ha felpörög mikor fogy az úszóházból a bezin , akkor addig fulladt a motor a sok anyagtól ...
Nekem a 250-es Baján 30-as a karbi . A gyári karbi is "spriccelős " ! Nekem 45-az alapjárati , 130 a fő fúvóka de a nagyon hirtelen gázra ez is megáll , persze csak ha alapjáraton húzod rá . Gyertyám az világos szürkés fehér . A vákuumos karbi-val meg azért nem áll le , mert te hiába húzol hirtelen gázt , a vákuum azért csak lassabban húzza meg a súbert ... Én biztos nem cserélném le vákumosra a gyári karbit !
Valaki próbálkozott már etanollal? Az xl-em sok anyagot kap feketén kormol, mivel etanolból úgyis több kell neki szerintetek működhet így esetleg mire kell odafigyelni?
hat ez a 13:45 atetel egy rakas szar .....ma felszereltem a sebessegmerot es 80 90 nel mar ugy porog a motor mint az allat....110 120 a vege....igaz 35 40 rol 5-be ugy fel huzza mint a semmit de ez igy nem joo....asziszem elore egy 15 lanckereket siman felrakok
mi az?
egyébként azóta is csodálkozom azon hogy ilyen létezik, mármint hogy gázzal le lehet állítani egy akármilyen, jól beállított motort...nekem ez új, ráadásul idegesít is, menet közben-erdőben hirtelen gázra nekem ne torpanjon meg.
Azt szeretném tőletek megkérdezni, hogy esetleg valaki nem tud valahol XR hez kipuff rendszer használtan.. aminek elfogadható az ára?