Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a dugattyú hőtágul, az illesztés az más. az illesztés a henger és a dugó közti hézeg, az olajzás és a biztonságos mozgás miatt beállítva.. de üzemi körülmények között nem tágul a dugattyú nagyobbra, mint a szoknyán mért adat. szóval a dugattyú mérete soha nem haladja meg a dobozra felírt méretet.. A hőtágulás miatt annyival kisebb a feje.. a szoknya már pl fix, azért mérhető ott.. A vashüvely tulajdonsága, hogy nem olyan hirtelen hőtágul, mint az alu, ezért tüzelés előtt kemény bemelegítést igényel.. Üzemmelegen, ha elérte az értékét, és már nem változik, utána ugyanúgy szabad bántani, mint a nicasilt.. A nicasil előnye, hogy jobban siklik a gyűrűn, nagyon szívós, és az aluhenger miatt gyors a hőleadás.. egyébként klasszikus nicasil hener újrahüvelyezése után illesztetten 2 századra, durva hónolással, és 20.000km után egy század tűnt el, sehol nem harapott bele a dugó... Ésszerű használat, alapos bemelegítés.. Még mindig azt mondom, hogy ha ott volt olaj, akkor nem így néz most ki... rengeteg olajhiányos blokkot láttam, pont ilyen sérülésekkel...
A neve alapján valószínű komolyan gondolta
ne vicceljetek már srácok....
Nézd meg alaposan a főtengely csapágy körül a blokkfelet. Nekem hajszálrepedés lett rajta és ugyanez a tünet jelentkezett 28 óra után.
Gyűjtöd a használt dugókat? van egy kb 50 órát futott, nincs elnyalva részben látszik a teflon réteg is, nagyon minimális karcolások vannak rajta.
Nem sok az a 0.1?
0.6 a gyári a nicasil hoz acél perselyhez 0.8 elég kellene hogy legyen, bár függ hogy milyen anyagból van a persely.
Ki mondta? Mert a dobozra ráírt illesztés a gyári nicasil hüvelyre vonatkozik. Ha 0.1 lett volna mai napig mennél. A gépműhelyesnek ilyenkor meg kell mondani hogy milyenre csinálja mert a te fa..oddal veri a csalánt.
Azt mondogatták hogy a 0.6 az jo lesz. De ezekszerint nem lett jo. Csak még mindig azt nem értem hogy mitol igy húzta meg a dugót. mért csíkozta mért nem az egészet nyalta szét?
Pumpa az tuti jo néztem. ki voltak fuvatva a játratok is.
Nem melegedett de szépen is járattam sokáig. Meg nem is másztam vele hegyet.
Szia!
Írj egy üzenetet az e-mail címemre. Nem tudom, hogy jó e a tiédhez. Van állórészem is.
Szia,

Milyen áron árulod a gyújtás alkatrészeket? Nekem egy CDI kellene valszinű 4T FE501 2000-es évjáratba.

Köszi előre is!
Sziasztok,
Sajnos tönkrement a csodás AMAL SEM gyújtás az FE501-es motoromon. Azt a jelenséget produkálja, hogy az első rúgásra van egy szikra aztán semmi. Kimértem az állórészen az ellenállás és feszültség értékeket:
Zöld piros közt: 1900ohm
Piros és fekete: 1800ohm
Zöld és fekete: 161ohm

12volt-ot tudtam mérni viszont 200-at nem.

Ki tud nekem segíteni abban, hogy ezek a jó értékek-e, és hogy CDI fog kelleni vagy állórész újratekercseltetés? Valamint hol tudnék beszerezni CDI-t (5 vezetékes)/tekercseltetni?

Ekőre is köszönöm!
hőtágulás miatt húzta meg
csiszold fel smirglivel ,tűreszelővel reszeld ki a gyűrűhornyokat. csak ügyesen
2 éve viszaraktam a hasonló állapotú dugot és 200ó még bele hajtottam
ha nem épited vissza nehogy kidobd !
megveszem!
az ész nélküli agyon pasztázás következménye...
egyértelmű olajzás probléma.... nincs miről beszélni.. nem keveset, hanem semmit nem kapott. át kell nézni a rendszert kipucolni, megnézi a furatokat, és összerakás után mérni nyomást ahol lehet..
Ventilátor nincs rajta? Én faragtam fel vmi japó gyorsasági ak a entilátorját, simán kapcsolóval és ha úgy érzem bekapcsolom. Egy galambot átszív a hűtőn olyan teljesítménye van
Az illesztés is pici volt itt nem? Acél hüvelynél 1-2 századdal lehet nagyobb...
Egyébként a dugó és az olajzás lesz a szar. A gyári Wössnerhez képest az utángyártott elég silány annak ellenére hogy jól nèz ki. A szoknya elején- hátulján középen alul még ott a teflon, miközben a teteje már elkenődött az olajfuratok hiánya és az olajmegtartó váll minimális mélysége miatt. De kicsi volt az illesztés is szerintem. A dugattyúfenékhűtés 2004 előtt nem működik, az olajpumpa 4 felé nyomja szét ugyanazt az olajmennyiséget amit a 2004 utáni modell már csak 3 felé.Az enyémben (2003 550) annak idején B. úr kiiktatta azt a kört ami a hengerfejbe nyomta fel az olajat, így megnövelte a fúvóka és a főtengelysonkába áramló olaj nyomását úgy mint a 2004 utáni gépekben. Mondjuk utána bereccsent a veztengely cementálása is a 10 éves gépben de mentem 2 szezont és utána még el is tudtam adni és befiatalítani. A membránnal és valami visdzacsapószeleppel is variált de ezek már törlődtek hogy mit csinált máshogy a gyárihoz képest. Penge az ürge és tudná mit kéne módosítani amit a tervezőasztalon elbasztak, minden típushibára van megoldása de szerintem már nem érdekli.
kisszücsi heló a tiéd nem melegedett ? mert az enyém igen csak nem bírta a Mátrát és így állt meg most 90 óra után
Kenés vagy hűtés problémára gondolok vagy mindkettő egyszerre, először is megnézném a dugattyú fenék olajzó fuvókát hová spriccel és mennyire
Asszed hallatszott valami. Semmi. ezeknek nem igazán lesz szorulós hangjuk. Olajat semmit nem evett nem füstölt. Ez egyik pillanatrol a másikra megállt. Megszorította a kompressziógyűrűt azt le állt. Csak az a baj hogy az előző dugó is igy végezte de azt nem én raktam össze hanem Bencsik egy fasza bontottat tett bele. Gondoltam át baszott vele azt tettem bele én egy ujjat. De az tuti hogy a hüvely a szar. De ha valaki jobban ért hozzá akkor szivesen meghallgatom.
Meg ne sértődj de ide pilóta is kell,hogy ez eddig az állapotig eljusson. Bár mostanában én is használok füldugót mocizás közben.
Na hát ez végülis így járt. a dugo hátso része ugyanez.