Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja azért azt érdemes lenne megkérdezni h . hova kerültek a hűtőidomok és miért gondolják h. 2009-es. A venti valószínű azért nem gyári, mert az SMR-en nincs gyárilag és utólag mókoltak fel valamit. De ránézésre szerintem akár hihető is lehetne a futása (bár nehéz csak így képről)
Ha osztrák-német import, akkor azért tarthatják 2009-esnek, mert ott a forgalombahelyezés éve kerül az évjárathoz a forgalmiban.
Nekem 10 ezer felett is alig volt kopott a féktárcsa
Igaz nem aszfalton nyúztam, városban nyelezve gyorsabban kopik
A méter meg omyn hogy kb az összes versenyendúrónak a polcon pihen a gyári órája, sokszor még az idomok is
És eladáskor kerül fel minden....
Szerintem ez teljesen jó konstrukció, én megbízhatónak tartom. Ha kifogsz egy jó példányt szerintem sokáig jó gép lesz. Azt viszont figyelembe kell venni h. ez egy versenygép és sűrűbben kell szervizelni (olaj, légszűrő stb.), mint mondjuk egy utcai SM-et (lc4 KTM, SM 610, XT 660 x stb.) de cserébe azért egy ugrósabb, könnyebb, fürgébb motort kapsz.
Ami még hasonló kategória a KTM SMR 450, 525, 560 vagy a Husaberg FS-ek csak ezekből sztem nem sok a rendszámos.
Ja és szerintem olyanok véleményére adjál akinek saját tapasztalata van a típusról és nem innen-onnan hallott ezt-azt!☺
Az biztos, hogy 2006-2007-es karburátoros. Ahhoz képest, hogy elvileg szinte csak állt elég szedett-vetett. Hiányzik az oldalsó hűtő-takaró elem, nem gyári a hűtő ventilátor. A gumik sem gyáriak, és szerintem a hátsó féktárcsa sem. Innentől kezdve az 1100 km-es futás eléggé kérdéses. Persze ettől még lehet jó vétel.
Uhh ez nem jó hír sajnos... a hírdetésbe 2009 et írtak, meghogy 1000km van a motorba, merthogy megvették és kb garázsban áll azóta. Legjobban a megbízhatóságtól félek ennél a motornál mert olvastam már rosszat jót egyaránt. A motort néha vinném pályára de inkább hétvégi szorakázós motornak venném, azért tetszett meg ez a motor meg újszerű állapotban van még és kevesett futott, szóval nincs megbontva meg kicserélve már a fél blokk hanem ezmég bontatlan lenne, és akkor ezt még egy ideig eltudnám használni probléma mentesen... Szerinted 1 millió környékét megéri ez a motor ? Azért akarom letudni mert most olcsóbban vannak a motorok úgy átlagba és ezmeg eléggé felkeltette az érdeklődésemet, esetleg tudnál ajánlani még valami jó 450 es supermotot 1 millio környékén? Köszi
Ja meg még annyi, hogy az SMR váltótengelyeiben valamennyivel több anyag van - erősebbek. SMR váltót vettem a törés után a TE-be és hasonlítgattuk a kettőtt - az SMR tengely fala vastagabb valamivel,de külső mérteiben teljesen ugyanaz - kivéve h. a kuplung tengelye kb. 1 mm-rel rövidebb ( más a kuplungja). Az áttételek ugyanazok.
A 4. fogaskerék fogai meg azért pattanhattak le, mert pont ez a fokozat volt rommá használva (valahogy így jött ki az áttétel enduróba és SM-ba is) - a többin nem igen volt kopás, de a 4. ki volt kopva.
Szia!

Hasznos infó: Ez nem 2009-es. 2007-es lehet, 2008-tól fehér a váz. Szóval ez még olasz MV Agusta-Cagiva. Nekem is egy 2007-es TE 510 -em van, újonnan vettem sok-sok-sok üzemóra van benne enduro-SM használatban de komolyabb probléma eddig nem nagyon volt. Mostmár csak SM-ként funkcionál pályán az elmúlt 2 évben jött elő 2 hiba: 4. fokozat 2 fog letört aztán idén meg elreccsent az egyik váltótengely - de ezeket betudom a pálya használatnak és az erősen 10000 + kilóméternek. Ezeken a hibákon kívül szinte kopásmentes volt a henger-dugó, veztengely stb..... Szerintem jó konstrukció, pályára kiváló, alkatrész pedig nem drága és van (új és bontott is)
Jó estét!

A héten szándékozok menni egy 2009 es husqvarna sm 450r ért, elvileg egész életébe állt, 1000 km sincs benne, mindez 1.1 millió forint. Kérdésem azlenne hogy ez a 2009 es évjárat mennyire bajos? Vannak e tipushibástb, ha jól tudom itt bmw vásárolta fel a Husqvarnát, nem basztak el rajta valamit nagyon? érdemes lenne ezt a keveset futott 2009 es sm 450R t megvenni? bármilyen más hasznos infót elfogadok a motorról!

Feldobok pár képet, hogy lássátok a motort is.

Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok!

Kinéztem magamnak egy nagyon szép állapotú 2005-ös Husqgy TE 250-est, de nem nagyon találni róla semmit, hogy mennyire megbízható illetve, hogy hogyan is viselkedik terepen. Van valakinek ezzel a típussal bármi tapasztalata?

Előre is köszönöm!
Ok,köszönöm
A bencsik réfen bontogatott ilyet régebbit-újabbat meg kell kérdezni tőle
Rá kell keresni hátha megvan a száma a fórumban.
ja és legyél kitartó
Sziasztok.2005-ös Te 450-es üres blokkot keresek megvételre,de jó az smr,és a tc is.Az enyém sajnos így néz ki:
Üdv!
Ilyen féktárcsa csavart keresek, vagyis ilyesminek kell lenni..... M6 -os....egy SMR 450 hátsó féktárcsát fog a helyére.. elméletben..... ha lenne valakinél egy szett/ 4db, az kérem jelezze.
Köszi
Volt KTM és Husqi is, a kettőt összehasonlítva tényleg nehéz eldönteni melyiket érdemesebb venni.
A Husqi kicsit orr nehezebb, viszont stabilabb nagyobb tempónál, nekem a KTM néha hajlamos volt csapkodni a kormányt, Husqinál ilyen nem fordult elő.
Fékek és a futómű ugyan olyan jó, filigránabb a 610 hátsó fele , ellenben tényleg szélesebb, kényelmesebb az LC4 ülése.
A Husqi közel nem rezonál úgy mint az LC4, jobb a sebességelosztása is, ez úgy értem városban 4. 5.-ben is simán tudsz menni, LC4 3.maximun a hosszabb sebességek végett, viszont 1-ből kigyorsítás 5.-ig jobban nyúlik mert hosszabbak a sebességek, kevesebbet kell váltani.
Nyomatékból legmagasabb fokozatban Huqi nyomatékosabb volt, gyári áttétele is rövidebb, nekem 155-nél vége volt, KTM 4.ben ment annyit.
Alkatrészellátás a KTM-hez sokkal jobb volt, bármi kellett 2-3 nap múlva nálam volt, Husqinál sajna gondok voltak, de állítólag ez manapság már megoldódott.
Szóval bármelyiket is választod rosszul nem jársz vele, én amit nagyon ajánlanék SC625 vagy SMC660, ezek a legjobban karbisok a KTM palettáján.
Hello!
Valakinek nincs Te610 2007-es évjáratú motorra vízpumpa lapátja( impeller,rotor ) ?
Sziasztok, valaki nem tudja pontosan '98-as WR250 karbi fúvóka méreteit? (Kehin) valamint valakinek nem lenne elfekvőben egy bal hátsó idom? nem találok sehol...
A weblap valamiért szar
Előzményben van telefon is meg mail cím is
A weblap valamiért szar
Előzményben van telefon is meg mail cím is
Köszönöm szépen a választ :)
mxon alatt mit értesz? mert amit kidob a google nekem az nem alkatrészes oldal
Szóval nagyon hasonlóak, nem sok különbség van köztük, erő futómű szervizelés nincs sok különbség
A 610 nem annyira vibrál mint az lc4 ellenben az lc4 ülés kényelmesebb
Haver azt mondja inkább a 610est választaná
Annyi hátránya van a huskynak hogy szarabb eladni, bár olcsóbb mint az lc4 vételkor is
Szóval amelyik jobban tetszik azt kell megvenni

Alkatrész elméletileg van mindkettőhöz minden, de ha a husky mellett döntesz akkor érdemes előtte az mxon-t felhívni hogy tényleg van-e minden
Nekem nem volt 610 de van ismerős akinek igen
Rákérdezek, majd írok ha lesz válasz
Sziasztok
Husqvarna SM610 2006 és KTM LC4 össze hasonlítva van e valakinek tapasztalata mind a 2 motorral?
Nekem van egy lc4 400 am de erősebre szeretném cserélni és a husqvarna külsőbe jobban tetszik de nem tudom van e olyan minőségű mint a KTM?
blokk menyire strapabíró? vagy felejtsem el a husqvarnat ?

ini aszem neked volt mind a 2 ha nem tévedek?
Hello! Érdeklődnék hogy valakinek esetleg husqvarna wr 125-höz második személynek lábtartója van eladó? Előre is köszönőm!
Sziasztok! Valakinek esetleg Husqvarna wr 50-hez index alkatreszek? Vagy esetleg honnan tudnek szerezni?
Ha hona lenne még jó is lenne az ára, de mivel Husqvarna...