Jogász válaszol

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sok ilyesmi helyen régimódi és/vagy analóg emberek dolgoznak....
Lakni meg egy badogcsőben laksz nem?Egy 800-1000 euro ugrik ha nem vagy szerencses a lakberre az 1500 bol.
az itteni átlag 130 a kinti 450, miről is beszélgetünk ? a 450 ből mennyi vizet is tudnál ....... tavat is tarthatsz fenn ! akkor még add hozzá hogy a rádió és a tv is díjköteles, mégis jobban marad a kinti bérből mint az itthoniból, 130 ból maradt 20-40 ha spórolsz, ha nem akkor kopp, kint ha a felét el is költöd akkor is 225 marad, abból nem 1-2 teli tank benga telik ki pl .
No igen, de nem mindegy, hogy motorral vagy kamionnal megyek bele egy előttem állóba viszont ha figyelembe vennék a kategóriákat és mivel nekem majdnem minden megvan és az alapján fizetnék az akkor gáz lenne ha amúgy sohasem vezetnék szgk-nál nagyobb járművet, jelenleg egy vontató kötelezője a legolcsóbbnál olyan 400000 körül van évente a következőnél már milla felett, azért ha egy irodában ücsörgök, de megvan minden nem szívesen fizetnék még 4 kilót évente.
Na ez a vicces....
! hónapja amikor kérte a vizsgabiztos a csekket akkor kérdeztem, hogy nem tudja-e lekérni mire mondta, hogy ahhoz nem fér hozzá így otthonról elküldték mail-ben, erre alapozva írtam.
itt meg kínlódsz ha egy tréleren be jött autót kell mozgatnod, a kereskedő ráncigálja a szarját a háta mögött, mert nem lehet venni egy ideiglenes rendszámot, 80 euró 1 hónapra. olyan messze vagyunk európától hogy kár is beszélni róla. belgáknál motorra nincs is műszaki vizsga csak mikor forgalomba helyezik. egy koszlott ország a keleti végen.
havenak aki németországban melózik több az ottani kocsi adója mint az itteni, pedig magyar rendszámos, de ahhoz hogy kint is használhassa x idő után adót kell fizetni, ha jól emlékszem valami 30 ezer felé
szóval azért nyugaton se kolbásznól van a kerítés
osztrákban élő ismerős épített házat neki egy víz bevezetés a portára 5000 euro volt, igaz ebben benne volt az a víz is amit a lakhatási engedélyig felhasznál mert csak utána kap mérőórát
nálunk ennyiért többszáz évig kapod a mért vizet..........
Az igaz, hogy alapból drágább rendszer lenne, viszont a balesetmentes vezetőket nagyobb bonusszal lehetne jutalmazni, aki meg évente okoz kárt, az hagy fizessen vagyonokat....
Mindig a legnagyobb kategóriásra kellene fizetni.
Nekem a 90-es évek végén az Osztrák rendszámos autóm rendszáma két autóra volt kiváltva. Az erősebb (mert ott a LE számít a biztosításban is) után fizettem. Ennyi
Ez nagyon sok országban sok évtizede így van.
pl megkötöd szombat reggel a neten, az valamikor hétfőn el is készül majd küldik a csekket aztán az megh is jön 2 nap múlva a befizetett pénz ismét kb 2 nap, szóval egy szombati napos biztosítás jó eséllyel jövő hét péntek előtt nem fog élni
még az a szerencse hogy a megkötés tényét igazoló dokumentumot elfogadják mint biztosítást, mert ugye a biztosítás onnantól él amikor a befizetett díj beér a biztosítóhoz
Nem mindegy? A felelősség személyhez kötött lenne, nem jármű kategóriához.... most az van, hogy ha kárt okoz vki nem is a személy okozta, hanem a gépjármű
A vizsgarendszernek nincs hozzáférése? Mindenhez van, ami az autóval kapcsolatos. Csak lusták és idő, így inkább kérik....
most beszéltem egy csákóval, 1 évre egy 1,8 Benzin tütü éves bohózata 800 euro, egy vállalkozás havi befizető 40 euro. itt pedig a többszöröséből dédelgetik a szar rendszert.
Írtam, hogy ebbe ne menjünk bele....
Remélhetőleg nem ezt feltételezné egyből, de a kezébe lehet adni a papírt...hadd örüljön!
én nem
egy csomó minden nincs nálunk a németeknél megkérheted a rendszámot úgy hogy rajta van meddig érvényes mondjuk 4hótól 10 hóig
ilyenkor eddig kell fizetni rá a biztosítást és az adót
amennyire ismerem a magyarokat ők azért simán mennének előtte is meg utána is

pénzt meg szedni kell mindenhonnan, mert fél ország minimálbér után fizet adót és közben jóval többet keres
Van lehetőség most is egy rendszámmal több járművet használni. Az egyedi rendszámot át lehet tenni, csak kurvadrága.
a megfelelő retorzió. pl a nagy kereskedők kibulizták hogy ne lehessen karosszériát cserélni, így számot fognak ezek után, ha a retorzió mértéke is arányban állna egy rendszám cserével akkor sokan kihagynák, aki meg megakarja tenni az ez után is meg fogja tenni.
A legnagyobb kategóriára kell fizetni. Esetleg a kisebbekre egy jóval olcsóbb kiegészítés.
Mondjuk annyira nem vágyok erre a rendszerre, mert ahol ilyen van ott többszöröse a biztosítás még mindig a magyarhoz képest.
Mondjuk ha OTP-nél vagy akkor érthető a szopás
Többi banknál nincsenek ilyen gondok.
Na látod ezért szarok én a szabályokra, és tekintek rájuk irányelvként addig amíg nekem jó. Így is úgy is megbasznak, legalább legyen okuk, és amíg nem kapnak el legalább nekem legyen jobb.
mennyi idő kell egy nyomorult biztosítás regisztrációjához ? új számítógép? klavíatúra ? hja igen ez is magyarország ! tudom tudom az én nénikém ! kint meg beballagsz a bankba megkötöd a szerződést, ott a percben elkészül a bankkártya, kisétálsz, betolod és szarja a lóvét ! itt meg ha benyeli az OTP akkor három hét kérvény aktakukacoskodás !
VAGYIS , a milliárdok nem a rendszer fejlődését szolgálják, amit befizetsz azt elaszrják, majd a tőled FIKTÍV bírságok címén beszedett zséből tákolják össze vissza, aha értem !
Ez jobb lenne viszont akkor ha többféle járművet vezetek nem tudnák megkülönböztetni a kategória szerint és ugye egy motornak sokkal kisebb a kötelezője mint egy kamionnak.