Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kössz mégegyszer a segítséget, a manual nekem is megvan hozzá, pont ugyanaz a német, meg a kawasaki. com-ról is leszedtem az ábrákat, értékeket. Mostmár majd boldogulok.
Természetesen, de baromi nagy az anyag 57 mb igy előkutattam a cd-t amin a motoros oldalak vannak lementve, ami nem vóót egyszerű mert van vagy 5 csak html oldalakkal de megven a két oldal amiről én is letöltöttem őket na itt megtaláltok mindent pajtik és kedvetekre mazsolázgathattok.

Motor manual I.

Motor manual II.

Remélem megtaláljátok rajta azokat amire nektek szükségetek van.
Nekem is elküldenéd?

a cimem ha igen: gergo.nyari@edag.hu

Köszi
Nincs mit pajti örülök ha segíthettem, van manualom kawasaki zx6r-hez csak az a gáz hogy német nyelvü de ábrák beállítási értékek....stb minden benne van ha kell szólj és átküldöm azt is bár valami más emil kell mint a freemail mert kicsit nagyocska
Kössz az infot Fukeneh nagyon sokat segítettél, ha még van kérdésem, mert biztosan van hozzád fordulok bizalommal. Kicsit sok rajta a szám első ránézésre, de majd eligazodok rajta. Mégegyszer kössz!
Ja most olvasom részletesen az én áram teljesen új pogácsára vonatkozik nem a régiből volt leköszörülve, bocsi a félreérthetőség miatt.
Sebaj fukeneh én benned bízom!
Nem a köszörülés volt drága hanem az a szerszám amivel be tudta fogni , a síkköszörűs is elekrtomágneses asztalon próbálta csak hogy ez egy kb 8 mm átmérőjú kör lapocska amit olyan kis felületen fog a mágnesasztal hogy amint hozzáért a köszörükő abban a pillanatban kilőtte ezért kellet a befogószerszám. De azt hogy beköszörülés után viszi el felületedzeni??? Hát nem tudom nekem elég kurtán hangzik de távol álljon tőlem hogy osszam az észt mert a felületedzés terén nem igazán vagyok jártas csak picit fura hiszen elég parányi ez a korong. Ha jól emlékeszem darabja 2500-3000 ft volt 2002-ben, de viszont olyan pontos lett mint egy svájci óra csak beraktam és olyan szelephézegom lett mint a gyári. Azóta is tipp topp, bár az igazsághoz hozzá tartozik hogy azóta csak cirka 6-8000 km mentem a régi Z vel. Amúgy nem lehet olyan egyszerű ezt a kis mütyürt legyártani mert pontosan akkora átmérőjűnek kell lennie, mert ha nem akkor oldal irányban kotyog, és hangyafasznyi pontossággal olyan vastagnak is kell lennie mint amit a méret megkíván, és mindez kisseb mint egy egy forintos, abban viszont igazad van hogy az én köszörüsöm is mondta hogy nagyon sokat baszakodott a köszörüléssel mert nagyon kemény az anyag és nagyon apró fogásonként tudta csak elérni a kért méretet.

A táblázatot meló után küldöm nincs elfelejtve.
Kössz csak az a baj, hogy én a világ végén lakom- Hódmezővásárhelyen.
Gyömröi út mellet egy pici szakadt gépmühely, de ezt a mühelyt nem javasolnám neked, mert nem vagyok megelégedve velük, nem túl precizek és elég trehányak. Régebben Lakamoton keresztül is lehetett gyártatni, de sajnos az a lehetőség megszünt már, persze egy telefont megér, mert ez több mint 1 éve volt.
Azt mondták, valami csapagyötvözet, amit a köszörülés után még elvittek felület edzésre.

Gyártást szerintem kevesen vállalnak, de eredetiből köszörülni szerintem a hengerfej köszörűsök tudnak legjobban. A köszörüléshez nem nagyon kell szerszám, mert a jobb síkköszörűk elektromágnessel rögzítik a munkadarabot, de a hagyományos befogás sem túl körülményes. Nekem azt mondta a gépműhelyes, hogy az a gond ezzel csak, hogy nagyon pici fogásokkal lehet csak köszörülni a keménysége miatt, nagyon kopik a köszörű és sok idő mire elkopik.
Kik foglalkoznak ilyennel általában és pontosan milyen anygból készítik, mert minden megoldás érdekel!
Jól átcsesztek, nekem 800HUF-ert köszörülték darabját, szerencsére nem kellet mind a 16-ot
1500ért már újat is csináltak, megfelelő anyagból, felület edzéssel.
Lehet hogy ezért jutott csődbe ez a gépműhely?
Sziasztok!
Valamelyikőtök használ power commandert? Érdemes egyáltalán használni, ha csak utcán használom a gépet, nem pályán? Hol lehet ilyet venni? Mennyiért?
Lehet, hogy egy kicsit sok volt a kértdés!
fukeneh te vagy a király!
Jaja pontosan azokkal a kis mütyűrökkel kell variálni, nem olyan körülményes mint ahogy gondolnád, csak egy mérés és utánna ha nem bassza el az ember akkor csak össz kell szerelni, most melóhelyen vagyok de ha hazatéptem átküldöm a táblázatot, arra majd figyelj ha szétkapod hogy a végkupakok amik a képen az a legfelső henger alakú dolgok azok ugyan arra a szelapre kerüljenek mint amin voltak. Amúgy tényleg nem egy ördöngős dolog csak össze kell rakni és jól lemérni bár ha jól szeretnéd csinálni, és előzetes infók alapján anyagilag is belefér akkor érdemes, lekapni a hengerfejet és megnézni hogy a szelepfészkek milyen állapotban vannak-e és hogy van, koromlerakódás, rendesen tudnak zárni a szelepek vagy sem ha minden ok akkor ez csak egy hengerfejtömítés cserét jelent anyagilag, bár ha nem tapasztalsz semmi füstöt vagy olajfogyást akkor ezt elhalaszthatod egy késöbbi időpontra, amúgy csak leméred a mostani szelephézagot kiszámolod milyen tárcsa kell a pontos előírt értékhez és megrendeled vagy legyártatod aztán szelepfedél le, vez.tengelyek ki, és tárcsák berak az egész nem több mint 2 óra. A vezérműtengelyeknél figyelj arra hogy jelre állítsd a két tengelyt nagy bazi jelölés van rajta nem lehet eltéveszteni, és jelen kell összerakni is!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szerintem azokat kell cserélni ugye amiket pirossal megjelöltem. De hogy ez ennyire körülményes lesz nem gondoltam, de meg szeretném csinálni mert szeretem, ha szépen muzsikál. Megy a kép:
Fukeneh te azért elég keményen vágod ezt a témát úgy gondolom. Megy az email cím:
ninjakiller@freemail.hu
Voopsz most látom csak hogy az igazolványnál nincs emilcím nem akarom ide feldobni mert túl nagy de ha dobsz egy emilcímet akkor átküldöm.
Ja bocsi a 20 -25-rugó csak a lapkák voltak itt igazán a szerszám volt viszonylag drága mert a síkköszörűsnak mágnes asztala van de olyan kis csöpp ez a lapka hogy amint hozzáért a köszörőkő azonnal kilőtte igy csinálni kellet valami befogó szerszám félét, azt sajnálom hogy nem vettem meg tőle azt a szerszámot lehet hogy pár ezret rádobva megkaptam volna csak azt elbasztam pedig most neked is jól jöhetet volna, de ha még megvan itt pesten az a szaki akkor meg tudja csináln szerintem.
Igen ugy tudsz szelephézagot állítani hogy ezeket a kis lapkákat cserélgeted, ezeket lehet rendelni különböző túlméretes formában, az emiledre megpróbálok átküldeni egy táblázatot a lapocskákkal kapcsolatban ezt tanulmányozd és ha bármi van szólj ha tudok segítek.
De a 20-25 guriga csak az a kis nagyonpici ilyen gombelemhez hasonló kis "pogácsa" volt vagy a teljes szelep vég- tányér,...? Vagy ezen hogyan kell szelephézagot állítani... Úgy hogy azt a kis gombelem méretű hengert cserélem... gondolom.. De ilyenhez hol lehet hozzályutni? Vagy lehet mégis el kell vinnem a szervízbe- egy szaros szelephézag állításra. Gondoltam, hogy rád számíthatok FUKENEH ha kawa szerelésről van szó. Kössz...
Szinte az összes kawasaki, és még nagyon sok motor ilyen vezérléssel van megoldva. Ezekből a pogácsákból több féle "túlméretes" pogácsákat lehet kapni, de nem olcsó, én a régi 78' Z 650 emen ugy oldottam meg hogy, miután felújították a hengerfejet és új szelepek kerültek bele a szelepfészek becsiszolása miatt a szelepek feljebb emelkedtek igy kissebb pogácsák kelletek ezért összeraktam és lemértem a szelep teteje és a vezérműtengely bütyke közötti távolságot majd kivontam belőle az előírt szelephézagot és elvittem egy síkköszörűs öreghez aki csinált hozzá 8 ilyen pogácsát ha jól emlékszem 20-25 guriga volt a 8 pogi meg a szerszámköltség amit a felfogatásához kellet neki csinálni. De utánna jó lett
Azért kössz, csak mert én is utána olvastam volna, mert szörnyű hangja van és be kéne szabályozni a hézagot.
Szia
Utánna néztem mindenféle szakirodalomban,és erre a vezérlésre nem írnak semmilyen nevet.Mindnek van valami neve,de erre nem találtam semmit
Na senki?