Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van Sz.fehérváron és Szekszárdon is kereskedésük...
Hol laksz?
Van fölös 20eHUF a tőkébe, ha társ kell.
Pásztóy is hoz neked bt014-et. Nekem is ez volt alapban a mocin. Utcai gumik közt nem rossz, és tényleg tapad vizen, mert simán kerekeztem vele szakadó esőben.
Ja ja már a múltkor is írtad. Köszi! Az a baj hogy nekem rohadt messze van.
Csinálnom kellene itthon egy Bridgestone importőrt? Hmmm...
Full-Gas Balatonlelle -ahol raktak fel nekem már BT014-et.
Hi Zé!

A Rennsport egy remek utcai gumi, de csak pályán, vagy valami iszonyat kanyargós úton érvényesül igazán. Vizen viszont bajba kerülhetsz vele. Szerintem RR-re Bridgestone BT-014. Hamar melegszik, tapad rendesen, pályán is király, esőben is fog, bla-bla-bla... És nem kopik olyan hamar. Mindenre jó. Viszont nemtom hogy hol lehet kapni.

Pacsi!
Sziasztok!
Kérdésem: 600rr-re akarok gumit venni, mert a Bridgestone0012 -es egy kicsit csúszkál, pláne hűvösben. A Metzeler rennsport gumit ajánlották nekem, tud valaki erről a gumiról nyilatkozni valamit?!?!?Fontos lenne, mert hamarosan megnézem, mert különben eladják másnak!! Lehet, hogy azért csúszkál, mert csak 60 kiló vagyok és "súlyomból" adódóan nem nyomom eléggé az aszfaltra?!?!
Váaszokat előre is köszi!

Jó időt!!
a cimem lemaradt:DDD djzonal@pannonmail.hu köszi:)
sziasztok:) én uj wagyok itt ma találtam eme jokis oldalra:) segitségeteket szeretném kérni,de mivel nemtom hogy mikor keveredek ujra ide igy e-mailben várnám ha vki tudna segiteni:) nos. most wennék egy 1988as kawasaki gpz600r wasat,ami német papiros. de ott kint a tél miatt még forgalombol kivan vonva,tehát nincs rendszáma. mostanság hogymüködik ezeknek a gépeknek a behozatala,és mien papirok szükségesek ehez hogy ne legyen gond a megvétel után? vám meg reg.dij ienekre gondolok... ami rendelkezésre áll jelenleg az a kinti forgalmija meg adásvételi ha megirjuk majd... fontos lenne ha tudna vki használhato infokat adni hamar mert szép állapot jo áron:)))) örök hála a segitöknek:) köszi a figyelmeteket,remélem érthatöen irtam:D. sziasztok:)
Hello!

Engineer, igazad van, de azt kéne tudni, hogy a rendőrök pontosan mivel készítik a fényképeket.
Igaz, a sáros rendszámnál sokkal bonyolultabb erre trükközni…
Üdv.

Szerintem nem mondasz hülyeséget. Ha este fotózol egy kocsit amin történetesen a rendszám is rajta van akkor azt te megvakuzod elég szépen mivel a gép fényméröje azt mutatja hogy kevés a fény. A rendszámok mivel fényvisszaverő anyagal vannak bevonva a vaku fényét majdnem 100% ban visszaverik és ezért ég be a kép. Ha megnézed a z4es bmwét te is láthatod hogy nem ugyan azokkal a tulajdonságokkal fotoztak mivel az egyik kép világosabb jobban beégett mint a másik.

ÁÁÁÁÁÁ ez semmiképen nem realizálható szerintem sem.
Csak azt tudom mondani mint kezdő fotós. Amit az elöttem szóló. Az lesz a fényképen amit te látsz vagy amit te látni szeretnél. Ha fotózok és azt akarom hogy ne lásék a rendszámtábla megvakuzom mint a barom + ps el segitek rajta . Ha azt akarom hogy minden szépen jó kivehetö legyen deritek a vakuval és olyan szépen olvasható a rendszám ahogy a nagykönyvben megvan irva.

Szerintem még mindig az ösapáink modszerét érdem es használni ha igy akarsz közlekedni...

sáros rendszám


üdv mindenkinek.
JaB!

Logikusan gondolkozva: ez átverés.
A fényképezés során valamilyen fényérzékeny réteg - CCD a digitálisan, negatív az analógnál - ugyanolyan fotonokat kap, mint a te szemed. Mivel alapvetően arra törekednek a feltalálók, kutatók, hogy ugyanolyan fényérzetet hozzanak létre, mint ami a szemedből az agyad fele jut, ez eléggé irreálisnak tűnik. Különösen egy modern digitális mép esetén. De egy normális filmen is. Ha valami nagyon spéci eltolt spektrumú dologgal fényképeznek, akkor lényegében fizikai képtelenségnek érzem a kijátszását. De ezt mint leendő mérnök (BME IV. évf) mondom, nem tapastztaltam/teszteltem ezt a cuccot, és nem tudom, pontosan mivel fényképeznek.
Még senki sem próbálta közületek?
fanrázia=fantázia
Csak az én szkeptikus fanráziámat keltette volna fel?
nincs.
de szerintem ez baromság..
pl.:dragok
nézd meg a gp-seket. egy két esetben volt csak a hátsó lábtartónál véget érő kipufogók.
amúgy mindenkinél a hosszú van.... biztos hülyék azért.
KÖSZI TÚRÓ! NINCS ÖTLETED 2 SZÁMÚ KÉRDÉSRE???
209427240
Üdv megint! Feltenném második kérdésem! Létezik e, hogy elég olyan hosszú kipufogo rendszer,ami a dugattyú lőkethosszának háromszorosa!? Állitolag ha ez a méret meg van,akkor nem égnek meg a szelepek!!!! Várom hozzászolásotokat!!!!! THANKS!
Üdv mindenkinek! Ha valaki tudja DUZS PÉTER teloszámát,legyen kedves irja le!!! KÖSZI!!!
elado 3 !!! orat hasznalt shoei xr-1000 diabolic I L es meretben, LIKE NEW, ar 85 k , boltba ~115 e
www.slocombes.co.uk/Shoeixr1000dia2.jpg
www.biker-land.de/catalog/images/helme/SHOEI_XR1000_DIABOLIC.jpg

elado 1 masik xr-1000 is , sima festesu ,L, ez kicsit hasznaltabb,serulesektol mentes, ar 70 K
www.mt-dierks.de/news/helme/xr_1_alloy_tc5_xl.jpg

utobbinak az oldalan a kor alak amiben a sarga betu van, sotetkekes lilas, nem szurke

06 70 372 91 37
Üdv!
Én is abban a cipőben járok, mint katomi (Hí!, ismerjük egymást a motorosokról!). A CBR (2004-es) ok. Nem annyira gyenge az sehol, mint ahogyan az újságírók állítják, a Pancsiringen nagyon ász! Pont annyi kakaó van benne mindenütt, amennyire szükséged van! Életem leggyorsabb körét futottam vele, gondolom, ezzel nem vagyok egyedül. Utcán hátrányban van a nagyokkal szemben (600 köbcenti mégse 1000), de ha ráérzel a megfelelő gázkezelésre, nem lehet észrevenni a különbséget. A 636-ost csak pár körre kaptam kölcsön a Pringen egy barátomtól. Mászkált az eleje össze-vissza, de a sebességváltásokkal nem volt problémám.
Amit a multkor írtál pü-ben: tudok vevőt a mocidra. eressz egy mailt, és megbeszéljük a részleteket. AZÉRT VAN A POSTAFIÓK, HOGY NÉHA BELENÉZZ (ÉS NE ILYEN-OLYAN FÓRUMOKON KELJEN ELKAPNI TÉGED)!
Üdv!
én RR-t veszek, csak ajánlani tudom! Ha mindkettőnknek RR-je lesz, akkor legyen nagy arcod ecsém... .
addig itt egy kép, nézegesd és brúgózz pár órát


Szerintem ülj le egy csendes kis zugba és gondold végig melyik az amelyik a legjobban bejön, és azt vedd meg. Nincs tökéletes motor, de ha neked az tetszik a többi ember véleménye ne izgasson, TE fogsz rajta ülni a TE barátod lesz és csak az számít hogy neked tetszen és te jól érezd magad rajta és öröm legyen a motorozás . Ha valaki ilyen esetben tanácsokat kezdene osztogatni az ugy is csak elfogult vélemény lenne vagy azért mert neki hasonló márka van, vagy mert neki pont olyan motorja van és akkor ugye az a legjobb. De a mai világban már mindegyik márka ugyan olyan megbízható és az egyik ebben a másik abban jeleskedik egy picit jobban, de ezt egy "átlag halandó" szinte észre sem vesz legalább is szerintem. De ne feledd a TE motorod igy a TE döntésed, és akkor elkerülöd a "talán a másikat kellett volna???? " érzést.
Azt mondják hogy a 05-ös CBR-nél már nincs gond a középtartománnyal (SuperBike magazin áprilisi szám)
Helló, sziasztok! Motorcsere előtt állok, és a következő témában szeretnék egy kis tanácsot kérni: CBR600RR, vagy Kawasaki ZX636R, vagy GSX-R600? Kinéztre a kisHonda tetszik a legjobban, a hangja is "közelebb áll a lelkemhez", mint a sikítós gixxeré. A hiányos középtartománya miatt hezitálok. Gyakorlatilag mennyire zavaró? Kawasaki 636 R - minden példány válója ennyire... nem szeret harapni a fokozatra? GSX-R600: ő lenne a legjobb megoldás?
Sokat szidják, de nekem nagyon bejön a Honda kipufogó - főleg a szolíd kis hangja...