Hi emberek!
Egyszer már érdeklődtem a Yamaha FZR600-ról, de most még komolyabban izgat a dolog, mert úgy tűnik ez lesz az a motor, amit veszek. Szóval nézegettem a hirdetéseket és többször láttam FZR500-ast eladót, mint 600-ast. Szóval a kérdés az, hogy szerintetek mi a különbség a kettő között? (illetve különbség az biztos van, de nagyon sok?) Nem tudom, hogy ebben a kategóriában mennyit jelent ez a 100ccm, főleg, hogy ezek már nem mai darabok ("89-"96)
A sima benzinkúti keveréket felejtse el, az Trabantba való!Ezeknek a nagy fordulatú motoroknak jó minőségű szintetikus olajra van szükségük a megfelelő kenéshez (pl:Castrol R2!
Keverje be a keveréket otthon magának, az arányok egyszerűek, ha 1:40-hez keveréket akar, akkor 1 L olaj 40 L benzinhez, utcára nem verseny körülményekhez szerintem jó az 1:40-es keverék!Ha egy kicsit jobban hajszolja, akkor 1:30-asra keverje!
Ha mégis ragaszkodtok az olajpumpához, akkor nézzetek körül bontókban, illetve kimondottan kétütemű motorokkal foglalkozó boltokban!
Itt egy kétütemű motorokkal foglalkozó oldal, ott is rákérdezhettek van-e valakinek véletlenül: 125 vilaga
Jah! Ö csak sima keveréket tankolt bele, és én arra gondoltam, hogy a 10-11 ezres fordulatnál nem biztos hogy elég az az olajmennyiség!?Szerinted elég, ha csak több olajat tesz a benzinbe, vagy ne nagyon bántsa??
Jah és szted tok vhonnan olajzót keríteni vagy esélytelen?
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy nincs-e vkinek 87-es Honda Ns 125 r-hez különolajzója??
Az egyik ismerősöm most vette a mocit és most tudta meg h keverék kell bele mert nem jó az olajzója.
Lehet azt vhogy javítani vagy cserélni kellene?
A segítségeteket előre is köszönöm.
6-7 ezres fordulattól már simán lehet váltani felfele!
Ha lefele váltassz kuplung nélkül,akkor azért pcit ugrik a motor:)
DE felfele nyugodtan válthatsz!
Nekem is 125ös Mitom van , sőt kettő is, és mindegyiken simán lehet váltani 5-6 tól kuplung nélkül! Legalább kíméled a kuplungbovdent
Sziasztok!
Nekem az lenne a kérdésem, hogy az Aprilia AF1-eken van jobbról a lánc és az RS-eken balról, vagy ez gyártási évtől is függ?? Nagyon fontos lenne!!
Ha megfelelő (se nem túl alacsony, se nem túl magas, szerintem 125 NSR-nél úgy 8-9e körül) akkor simán lehet váltani, nagyon szépen fogja venni. Úgy is érzed, ha nem akarja bevenni. Én csak visszaváltásnál kuplungolok.
Ha a fordulattal kapcsolatban hülyeséget írtam, gyorsan javítson ki valaki, régen volt már NSR-em.
Gondolom, hogy utána ne lehessen a törött cuccal "zsiványkodni". Lehet hogy bevett szokás a biztosítóknál, de tuti hogy nem jogszerű. Ez Magyarország...
A biztosito kifizette A-Z ig a dobok árát. De egyébként nem 1 ismerösömtöl kérték be a törött alkatrészeket!!!! THANKS A SEGITSÉGET!!!! PRBLADE mi az hogy "CS-ztél"?????
????????????? A biztosítónak nincs joga bármit is megsemisíteni ami a Te tulajdonod! Vagy rosszul tudom? Itt valami bűzlik... Szerintem átcsesztek. Valakinek kellett két Akra dob vagy mi? Tuti utánna járnék a helyedben. Egyébként is: miért kellene azt megsemisíteni??? Nem értem. Mindenesetre ha van ügyvéd ismerősöd kérdezz rá nála, hogy a biztosítónak van-e ehhez joga. Lehet hogy még jól is jársz!
És nem kaptál helyette ugyan olyan acrát ami rajta volt vagy ezt kifizetik pénzben és igy lesz is dob meg marad guba...
Ninjakiller jól mondta Finster jó dobokat csinál, és van még egy srác aki Raptor dobokat csinál ez is PROFI termék és az ár is elfogadható
Hi all
Kami: Én RAPTOR dobokat ajánlanék. Nagyon jó áron csinálják és ha kell, akkor úgyan olyan dobot csinál mint az akra. Leveszi a gyári méreteit egy eredetinek és elkészíti. a tel számát nem tudom, de a Motor Revüben szoktam látni hírdetést az alkatrészeknél.
Kérdés: Kami te nem CS-ztél régebben?
kamikaze, MI AZ HOGY A BIZTOSÍTÓNÁL MARADT?????????? Hát basszák meg, ADJÁK VISSZA! Az NEM az ő tulajdonuk!!!! Még ha sérült akkor is. Két Akra dob egy kissebb autó ára. Én a helyedben mennék asztalt borítani...
nekem volt egy FZR600-asom. Én szerettem, nekem jó kis "kezdőmoci" volt Szerintem lehet jó vásár is akár, de azért nekem voltak vele gondjaim, bár nem túl nagyok. Mivel ezek használt korosodó mocik, ezért erre számítani kell!
Sziasztok! Van valakinek valamilyen tapasztalata a régebbi (94 körüli) 600-as sportgépekről? (pl.Yamaha FZR600) Megéri szerintetek ez a motor az árát? (500-700ezer Ft) Ha van valakinek ilyen motorja, akkor az légyszi segítsen már a döntéshozatalban, mert ha nyáron motort és védőfelszerelést is akarok venni, akkor "csak" ilyenre lesz pénzem. Ezek a típusok NAGYON lemaradnak az új gépektől, vagy azért már ezekkel is élvezhető a motorozás/száguldozás? (asszem 90-100 LE között vannak)
Egyszer már érdeklődtem a Yamaha FZR600-ról, de most még komolyabban izgat a dolog, mert úgy tűnik ez lesz az a motor, amit veszek. Szóval nézegettem a hirdetéseket és többször láttam FZR500-ast eladót, mint 600-ast. Szóval a kérdés az, hogy szerintetek mi a különbség a kettő között? (illetve különbség az biztos van, de nagyon sok?) Nem tudom, hogy ebben a kategóriában mennyit jelent ez a 100ccm, főleg, hogy ezek már nem mai darabok ("89-"96)