Szeva!
Na a Szivákhoz el ne vidd, nekem eccer autóhoz csinált gátlót, azonnal elf*sta magát, és el sem ismerte, gusztustalanul viselkedett... Fehér Géza az én tippem, Pilisborosjenő, Yamaha Cross csapatfőnök, és műhely tulaj...
Hát gondolom ja, de azzal majd eladásnál szívsz. Nem tom mennyi a max LE a korlátos jogsinál, de ha én újrakezdeném és tegyük fel lenne zsé akkor vennék egy 2ütemű 250es sportmocit jól megtanulnék pályázni, utcán is használnám és utána ide nekem egy szuperbájkot!
Amennyiben a pályázás nem izgat, akkor vmi kevésbé kihegyezett 250 körüli gépet vennék, vmilyen 4ütemű V2-t mondjuk. De nagyon nem vágom hogy megy a jogsi dolog mostanság...
Ja izé asszem az FZX-en nem nagyon volt kiegyenlítőtartály... szal azért próbáld meg de ha nem megy inkább bízd olyasvkire aki már látott vmi hasonlót szétszedve!
Nem kell bexarni, az FZX750-é is gázos volt de nem volt vele gond, szét lehetett kapni.
Más: kezdő motornak szvsz vmi 400ast javasolnék, ha befér a jogsiba. Nekem a 250 sportmocik túl pörgősek (18-19000), egy jó négyszázas ssp vagy naked sztem ideális kezdőmasina.
hello
A kérdésem az az lenne, hogy egy kezdőnek milyen motort érdemes venni?
(8-éve motorozok 1. Mini romet 2. jamaha super z)
Valamilyen 250ccm-es re gondolnék.
Szétszed, megjavíttat. Amennyiben szerelhető.
Vannak különböző lengéscsillapítókat felújító cégek dögivel Bp-en(mondjuk www.karaszy.hu) igaz főleg autókéval foglalkoznak de sztem egy esetleges szimmeringcserétől nem ilyednek meg csak személyesen kéne megpróbálni. Bár a legolcsóbb ha s.k. csinálod, bár lehetnek nehézségek mert szeretik úgy összerakni az ilyesmit, h ne jöjj rá egyből miként is kell szétszedni. Én anno FZX750ét szedtem szét apámmal, nem volt vmi egyszerű menet de jól sikerült. 70ezer helyett mindenképp.
Ha van kp-d és nem akarsz szereléssel foglalkozni, akkor tudom javasolni a különböző utángyártott futóműelemeket. Itthon is van aki foglalkozik az importjukkal.
Hagon márkájú rugós tagoknak 45-50ezer körül van párja(legalábbis kint), teljesen állítható stb. De így kapásból nem vágom ki foglalkozik ezzel a márkával itthon. Hyperpro, Öhlins & tsi van de azok qrva drágák. Esetleg bontót tudom javasolni de egy elfosott szimmeringtől sztem nem kell cserélni...vhogy csak meg lehet csinálni.
Segítsetek légyszives!!!!!!!!!!!!!!
a 95-ös Honda CB SEVENFIFTY-m Jobb oldali hátsó telója elhányta magát....
Ha lenne valakinek a gyári 70-ezresnél jobb ötlete azt szivesen venném....
De REMUS-t szerintem a Pannónia Ringen lévü Ducati/Yamaha szalonban is lehet kapni......
Legalábbis mikor ot tvoltam, az elaód srác aztmondta, hogy az R6 hoz REMUS csövet tudnak adni....
Pásztóy is hoz neked bt014-et. Nekem is ez volt alapban a mocin. Utcai gumik közt nem rossz, és tényleg tapad vizen, mert simán kerekeztem vele szakadó esőben.
A Rennsport egy remek utcai gumi, de csak pályán, vagy valami iszonyat kanyargós úton érvényesül igazán. Vizen viszont bajba kerülhetsz vele. Szerintem RR-re Bridgestone BT-014. Hamar melegszik, tapad rendesen, pályán is király, esőben is fog, bla-bla-bla... És nem kopik olyan hamar. Mindenre jó. Viszont nemtom hogy hol lehet kapni.
Na a Szivákhoz el ne vidd, nekem eccer autóhoz csinált gátlót, azonnal elf*sta magát, és el sem ismerte, gusztustalanul viselkedett... Fehér Géza az én tippem, Pilisborosjenő, Yamaha Cross csapatfőnök, és műhely tulaj...