Én is szeretnék tanácsot kérni Tőletek.
Mivel sajnos eladósorba került ZX-6R motorom, ezért meghirdettem itt a sportmotoron. Nem rég jelentkezett is egy Külföldi manus, akit érdekelt a motor. Először Spam-levélnek véltem a levelét, de sok levelezés után kiderült, hogy komolyak a szándékai.
Odáig eljutottunk, hogy ő előre utalná a pénzt a számlaszámomra, és miután megjött a pénz küldene egy "shipping agent-et", aki felvenné, és elvinné a járművet. Ja a csóka Angliában él. Utána néztem, és azt találtam hogy az én motoromhoz képest (96'os ZX-6R EUR-ra számítva 2.2000 euro körül van) angliában fiatalabbat (2000' ZX-6R) kaphat 2.2000 EUR-tól.
Ezért el is bizonytalanodtam, mert miért venne régebbit drágábban, és fizetne még a behozataláért. Meg is kérdeztem tőle, hogy ez neki miért érné meg, mire ő azt mondta, hogy ő már ült 96'-os ZX-6R-en, és neki jobban bejött, könnyebben irányítható minta 2000'-es széria.
Szerintetek ez átverés, vagy van benne valami buktató ?
Kinőttem a 3 éve vásárolt KTM 125 exc verseny enduromat (2007 es évjárat).
Kaptam egy ajánlatot, miszerint 800.000 HUF ért eladni egy úriember egy 1000 res SV-t amely tökéletes állapotnak örvend.
Szeretnék tanácsot kérni, hogy mire kell figyelni motor átiratásnál, mennyi az illeték, mennyibe kerül az egész át iratás, illetve hogy szerintetek reális-e egy ilyen motorért az elkért 800.000 Ft(az évjáratot nem tudom, ez nem a naked, hanem a beburkolt változat).
Dupla sport kipuff, chip, bugó gomba, magasított plexi, xenon hatású izzó .
Illetve el tudom-e adni a 2007 es szinte karcmentes (új dugó gyűrű lánckerék, lánc olaj) 125 exc-met, 1 millió Ft ért (az újkori ára 1,66 misi volt 3 éve)
A válaszokat és segítséget előre is köszönöm !
köszi
de ahogy látom, megint nem sikerült jól fogalmaznom
szóval a korlátos megvolt 7éve, leraktam a korlátlant, és azon a 3éven vacilálok még, mert akkor ugye a következő az igazából nem is tíz év lesz, hanem csak 7...vagy ez volt 7. nézőpont kérdése
ha jól tudom, ugye 6.000,- a jogsi, meg kb ugyanennyi a dokibácsi is
el kell menni dokihoz aztán lesz 10 évre jogsid
mivel jogsi úgy is másik lesz .......
így a legolcsóbb hosszútávon
(de ha 2 év múlva leteszed az A korlátlant akkor ne menj most dokihoz)
Hali! Elvesztett rendszámtáblával kapcsolatosan akinek van infója, ossza meg velem lécci. Sajna nem lesz meg, külföldön hagytam el. Mi a teendő? mennyibe fáj ez?
szóval. történt most nyáron, hogy az A-korl. jogsit megelégelve, letettem a különbözetit. jupijé örülünk. viszont. 2013. szeptemberében járna le az orvosi alkalmasságim, vagy mifene (akkor kéne ugye újra dokihoz menni, jogsit csináltatni, stb), valamint ugye adott most a sikeres különbözeti vizsgáról szóló papírkám.
mivel magyarországon vagyunk, így feltételezem túl egyszerű lenne az, hogy ezzel a kis papírkával kiegészítve motorozhatnék (már ha egyátalán volna mivel ) 2013 szeptemberéig, amikoris megcsinálnám a szükséges dolgokat.
és akkor a kérdés.
érdemesebb most szépen bevezettetni a jogsiba a korlátozás megszüntetését, és kipengetni az X összeget, majd az ismert időpontban ismételten a jogsi ára+egyéb vonzatos költségek, vagy most figyelmen kívül hagyva, hogy elmegy a semmibe 3év, csináltassam meg az orvosi alkalmasságit is?
vagy létezik olyan az én fantáziavilágomon kívül is, hogy valami hivatalos kiegészítőpapírkával (ami természetesen nem kerül csillagászati összegekbe) hivatalosan vezethetnék akármilyen motorkerékpárt?
remélem azért nagyjából érthető a kérdés. tudom hogy kicsit kusza, de tényleg tanácstalan vagyok.
Én az akkut kivenném, de legalábbis lekötném, főleg ha riasztó is van a motorban. Érdemes csepptöltőre kapcsolni, vagy havonta rátölteni. A tele tankolás jó dolog, mert a tank nem rohad be belülről, bár egy jó motor tankja elvileg belül rozsda ellen védve van. Az okos Szakik azt mondják hogy a benzin a sok állástól "bedöglik", ezért tavasszal érdemes újjal felönteni a gépet. Sőt, bár nem tudom milyen motorról van szó, különolajzású-e vagy sem, de ha nem, akkor megtörténhet az is hogy az olaj leülepszik a tank aljára, és tavasszal lehetetlen lesz a gépet beindítani, esetleg beindul, de iszonyatosan füstölni fog.
Van valakinek téli motortárolásra jól bevált ötlete? Gondolom a tele tankolva és letakarva alap, de ezen kívül még valami ötlet?
Nem O-gyűrűs láncra milyen tisztítószert érdemes használni? Én vizes alapú brigéciolt használtam, van ennél jobb?
Kinter figyi, nekem is kell hordanom magammal elsősegély cuccost így hogy 50 cm3-s a moci? nem is tudnám hova rakni... csak hátul van egy kis hely féle
Szerintem ha "olyan" a rendőr, akkor kapásból megvághat 30e-re. Ha van a motorban akkumulátor, akkor annak a környékén kell lennie a biztosítékoknak is. Persze csak akkor ha tényleg vannak.
Én sima fehér zománcfestékkel és gyufaszállal csináltam, de egy idő után megbarnult. Itt lehet kapni direkt fehér gumifesték ceruzát, bár nem éppen olcsó... http://www.dreamtuning.hu/inde...
Mekkora összegű bírságra lehet számítani ha ezek valamelyike nincs nálam?
Tippem sincs hol lehet a mocimon (Yamaha YBR 125) az olvadóbiztosíték? Hol kellene annak lennie?
Köcce Kinter!
öööö... lenne még egy apró kérdésem.. szeretném kiemelni a gumin a pirelli feliratot valami fehér trutyival.. Mit kell hozzá vennem, gondolom nem fehér festéket
Na szóval. Igen, ez a szívató karja. Ezt minden hidegindításnál használnod kell, és a ahogy a motor melegszik, szépen vissza kell húzni a helyére. Az is lehet hogy magától húzza vissza, bár ezt Neked kell kitapasztalnod. Meleg motornál ne használd a szívatót, hanem ha kell, akkor a gázkarral segíts neki. Sok szerencsét.
Én is szeretnék tanácsot kérni Tőletek.
Mivel sajnos eladósorba került ZX-6R motorom, ezért meghirdettem itt a sportmotoron. Nem rég jelentkezett is egy Külföldi manus, akit érdekelt a motor. Először Spam-levélnek véltem a levelét, de sok levelezés után kiderült, hogy komolyak a szándékai.
Odáig eljutottunk, hogy ő előre utalná a pénzt a számlaszámomra, és miután megjött a pénz küldene egy "shipping agent-et", aki felvenné, és elvinné a járművet. Ja a csóka Angliában él. Utána néztem, és azt találtam hogy az én motoromhoz képest (96'os ZX-6R EUR-ra számítva 2.2000 euro körül van) angliában fiatalabbat (2000' ZX-6R) kaphat 2.2000 EUR-tól.
Ezért el is bizonytalanodtam, mert miért venne régebbit drágábban, és fizetne még a behozataláért. Meg is kérdeztem tőle, hogy ez neki miért érné meg, mire ő azt mondta, hogy ő már ült 96'-os ZX-6R-en, és neki jobban bejött, könnyebben irányítható minta 2000'-es széria.
Szerintetek ez átverés, vagy van benne valami buktató ?
Kinőttem a 3 éve vásárolt KTM 125 exc verseny enduromat (2007 es évjárat).
Kaptam egy ajánlatot, miszerint 800.000 HUF ért eladni egy úriember egy 1000 res SV-t amely tökéletes állapotnak örvend.
Szeretnék tanácsot kérni, hogy mire kell figyelni motor átiratásnál, mennyi az illeték, mennyibe kerül az egész át iratás, illetve hogy szerintetek reális-e egy ilyen motorért az elkért 800.000 Ft(az évjáratot nem tudom, ez nem a naked, hanem a beburkolt változat).
Dupla sport kipuff, chip, bugó gomba, magasított plexi, xenon hatású izzó .
Illetve el tudom-e adni a 2007 es szinte karcmentes (új dugó gyűrű lánckerék, lánc olaj) 125 exc-met, 1 millió Ft ért (az újkori ára 1,66 misi volt 3 éve)
A válaszokat és segítséget előre is köszönöm !
bár most lenne jobb helye annak a tizesnek...hülye csóróság
mindenesetre köszi szépen
tavasszal csináltam szóval nagyon régen ahhoz hogy pontosan emlékezzek
szóval szerintem kocogj a dokihoz aztán lesz jogsid 10 évig kb10 ezerért, ellenkező esetben 4 ezerért lesz 3 évig
de ahogy látom, megint nem sikerült jól fogalmaznom
szóval a korlátos megvolt 7éve, leraktam a korlátlant, és azon a 3éven vacilálok még, mert akkor ugye a következő az igazából nem is tíz év lesz, hanem csak 7...vagy ez volt 7. nézőpont kérdése
ha jól tudom, ugye 6.000,- a jogsi, meg kb ugyanennyi a dokibácsi is
mivel jogsi úgy is másik lesz .......
így a legolcsóbb hosszútávon
(de ha 2 év múlva leteszed az A korlátlant akkor ne menj most dokihoz)
szóval. történt most nyáron, hogy az A-korl. jogsit megelégelve, letettem a különbözetit. jupijé örülünk. viszont. 2013. szeptemberében járna le az orvosi alkalmasságim, vagy mifene (akkor kéne ugye újra dokihoz menni, jogsit csináltatni, stb), valamint ugye adott most a sikeres különbözeti vizsgáról szóló papírkám.
mivel magyarországon vagyunk, így feltételezem túl egyszerű lenne az, hogy ezzel a kis papírkával kiegészítve motorozhatnék (már ha egyátalán volna mivel
és akkor a kérdés.
érdemesebb most szépen bevezettetni a jogsiba a korlátozás megszüntetését, és kipengetni az X összeget, majd az ismert időpontban ismételten a jogsi ára+egyéb vonzatos költségek, vagy most figyelmen kívül hagyva, hogy elmegy a semmibe 3év, csináltassam meg az orvosi alkalmasságit is?
vagy létezik olyan az én fantáziavilágomon kívül is, hogy valami hivatalos kiegészítőpapírkával (ami természetesen nem kerül csillagászati összegekbe) hivatalosan vezethetnék akármilyen motorkerékpárt?
remélem azért nagyjából érthető a kérdés. tudom hogy kicsit kusza, de tényleg tanácstalan vagyok.
http://www.egumotors.hu/4355-t...
Nem O-gyűrűs láncra milyen tisztítószert érdemes használni? Én vizes alapú brigéciolt használtam, van ennél jobb?
30.000 az rablás.
http://www.dreamtuning.hu/inde...
Tippem sincs hol lehet a mocimon (Yamaha YBR 125) az olvadóbiztosíték? Hol kellene annak lennie?
öööö... lenne még egy apró kérdésem.. szeretném kiemelni a gumin a pirelli feliratot valami fehér trutyival.. Mit kell hozzá vennem, gondolom nem fehér festéket
Puszi!