a CRm topicban érdeklődj. én inkább a meglévőt tuningolnám, mert szériába elég gyengusz, egy 160as hengerrel és kipufogó rendszerrel már egész más.. esetleg 180as hengerrel
sziasztok.azt szeretném kérdezni hogy most egy honda crm 125ösöm van és nem mondhatni hogy kimotorozom de gyengének érzem megéri egy 250est venni vagy nem kérek tanácsokat
Semmi sem biztos, de papírok nélkül hogyan bizonyítod a motor származását? Nagymotoroknál ha külföldről hozod be, kérik a származási papírokat. Ezért vettem én is olyan nagyrobogót, ami már eleve rendszámos, így nem nekem kell a közel 100eFt-os papírozást állni. Nem beszélve az utánajárkálásról. Elég volt így is szaladgálni, hogy rendesen hivatalos legyen a dolog.
Én egy 150-es ETZ után vásároltam egy Yamaha FJ 1200 masinát. Szerintem, nem azzal van probléma, hogy ha nem járja ki valaki a ranglétrát, hanem azzal, hogy mennyi a végsebessége. Nem az a "király" aki minnél gyorsabban tud menni, hanem aki meg tud állni ott és amikor kell. A nagyobb köbcentinek megvan a maga előnye, mert nem kell agyon pörgetni és alulról is szépen húz és nem érzi meg a leterhelést, és ezáltal nem fogyasztanak sokat. Persze van kivétel is. Az enyémmel 5 literes fogyasztással járok és nem nagyapás tempóban, de nem is száguldozva, pályán pedig 6 literből megúszom. Kissebb motorok megirigyelik a fogyasztásomat. Én azt mondom, nyugodtan vágj bele, de mindig ésszel, mert a nagy lökettérfogathoz nagy súj is jár. Ez ami megviccelhet, de ha mindig ésszel gondolkodsz és cselekszel, akkor nem lehet gondod.
És akkor nem lesz egy simson sem az utcán meg ilyenek?
Nem elég egy adás-vételi? és a valamilyen helyre elvinni, hogy megnézzék, hogy gyári-e?
Mennyire biztos, hogy kell minden papir?
Hali!
Az érdekelne, hogy ti mit tudtok arról, hogy az 50-s motorokat le kellesz rendszámoztatni?
Ha tudtok valamit, akkor mi kell hozzá? (szükséges a származási papir?)
sziasztok! érdeklődnék, hogy a 2007es kawasaki kxf250 és a 2005ös rmz250 blokkja között van különbség? megrepedt a blokkom és találtam egy 2007es kawa forgattyús házat. a képeken teljesen ugyan úgy néz ki mindkettő. köszi előre is!
A segitsegeteket szeretnem kerni. Tudom, hogy kerdesem nem ide passzol a legjobban, de tudom, hogy fzr es fz tulajokban bizhatok.
Nagymotor vasarlasan torom a fejem.
7 eves morom ota motorozom, babettan kezdtem, haha :D! Aztan volt 2 simson-om, egy 150 mz ts, majd egy etz 250-es (katonai, ami csak annyit jelent, hogy magasabb, mint a sima etz).
Most vagyok 25 eves, 22 evesen szereztem meg a jogsit motorra (korlatlan), egy cb 500-as nyergeben, a tipikus tanulomotor.
Igazabol kozuti tapasztalatom a cbrol van a legtobb, plusz az etz-vel nehany szaz km (es elotte sok ezer illegalisan). Autot vezetek regen, es sokat, ebbol kifolyolag eleg jol atlatom a forgalmat.
IMADOK MOTOROZNI!
Szoval, a problemam a kovetkezo: mindenhol azt olvasom, hogy nagyon alaposan vegig kell lepkedni a lepcsofokokat a motorozast illetoen. En most tervezek motort venni, es egyszeruen teljesen megorultem a cb 1300 es a gsx 1400 parostol, egyszeruen elek halok ertuk, es nagyon erosen gondolkozom azon, hogy valamelyiket a ketto kozul fogom megvasarolni. Nem vagyok egy esznelkuli motoros, a nyelgaz messze all tolem. Attol tehat nem felek, hogy a togaz olne meg, tudnam a motort normalisan kezelni, esszeruen mindenekelott.
Ami nekem nagyon fontos, hogy a motor elguruljon 2 szemely alatt, 3 turadobozzal. En 175 cm vagyok, es 130 (!) kg, ez mar alapban leterhel egy 600-az hornetet, vagy egy fazert.
Mit gondoltok, esszel lehetseges, hogy egy ilyen motort veszek?
Koszonom segitsegeteket, es elnezest, hogy nalatok verem az ajtot ;-)!
hali. Szerintetek mi a jobb téli tárolási módszer? az hogy rákötöm a motort csepptöltőre és tavasszal leveszem rola csak akkor vihetem majd olajcserére meg olajszűrő, vagy pedig hetente beindítom járatom alapjáraton egy darabig hagy töltsön az akksi és leállitom és akkor nem kell olajat cserélni . Csak nem tudom tölt-e annyit az akksi hogy ha nem megyek vele csak járatom egyhelybe.
iggen úgy néz ki összejön jövő héten hétvégén meg is csináljuk. Örülök neki ennél olcsóbban nem lehetett volna remélem jó is lesz rá tényleg!
köszi az érdeklődést :)
És ha közben ő összetöri magát, akkor téged lecsuknak, mert a gépet odaadtad olyasvalakinek, akinek nem volt jogsija. Az adásvételin nemcsak dátum kell, hogy szerepeljen, hanem óra, perc is, különben bajod lehet belőle! Egyébként meg az átíratáshoz nem kell jogsi! Ne a Te bőrödön spóroljon!
szerintem kel rá dátum mert ha eladod jobban jársz ha utána az okmányirodába röktön! beviszed megmutatni hogy már elatad mert akkor már semi nem terhel de hát dátum nélkül nem hiszem hogy elfogadják,meg ha meg is irod a papirt és történik valami az ügyvéd sem olcso tehát szerintem a legjobb ha normálisan csinálod biztos még többen is fognak jelentkezni a mociért sok sikert
Sziasztok!
Nem tudom,hogy jó helyre írok-e de szeretnék egy kis segítséget kérni!
Van egy Aprilia Tuareg 125 cm-s motorom,és eladásra került a sor,minden papírja megvan(forgalmi, törzskönyv,biztosítás,műszaki stb..) Na már most az a helyzet,hogy jelentkezett egy vevő hogy megvenné,de azt mondta,hogy ne írjunk az adásvételire dátumot,mert még nincs meg a jogsija és csak jövő áprilisban szeretné átíratni,azt mondta hogy írunk egy szerződést arról hogy áprilisig kötelező neki átíratni a motort,és hogy addig nem fogja használni,na most az lenne a kérdésem,hogy ebben a szerződésben mik szerepeljenek és hogyan....mert ugye ha áprilisig történik a motorral valami az ugye az én nevemre jön(gyorshajtás,baleset stb..)
Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok!
leg egyszerübb tunig a nagyobb motor
leginkább a főtengelyt
Koszonom a segitseged :D! Szerintem be fogok nevezni a cb 1300-ra, lesz, ami lesz.. Es remelhetoleg tul fogjk elni egymast :D!
Én egy 150-es ETZ után vásároltam egy Yamaha FJ 1200 masinát. Szerintem, nem azzal van probléma, hogy ha nem járja ki valaki a ranglétrát, hanem azzal, hogy mennyi a végsebessége. Nem az a "király" aki minnél gyorsabban tud menni, hanem aki meg tud állni ott és amikor kell. A nagyobb köbcentinek megvan a maga előnye, mert nem kell agyon pörgetni és alulról is szépen húz és nem érzi meg a leterhelést, és ezáltal nem fogyasztanak sokat. Persze van kivétel is. Az enyémmel 5 literes fogyasztással járok és nem nagyapás tempóban, de nem is száguldozva, pályán pedig 6 literből megúszom. Kissebb motorok megirigyelik a fogyasztásomat. Én azt mondom, nyugodtan vágj bele, de mindig ésszel, mert a nagy lökettérfogathoz nagy súj is jár. Ez ami megviccelhet, de ha mindig ésszel gondolkodsz és cselekszel, akkor nem lehet gondod.
Nem elég egy adás-vételi? és a valamilyen helyre elvinni, hogy megnézzék, hogy gyári-e?
Mennyire biztos, hogy kell minden papir?
Az érdekelne, hogy ti mit tudtok arról, hogy az 50-s motorokat le kellesz rendszámoztatni?
Ha tudtok valamit, akkor mi kell hozzá? (szükséges a származási papir?)
Érdeklődnék valaki tud-e segíteni 2003-as r6 első telókba mennyi olajat kell önteni szimering cserénél.
A segitsegeteket szeretnem kerni. Tudom, hogy kerdesem nem ide passzol a legjobban, de tudom, hogy fzr es fz tulajokban bizhatok.
Nagymotor vasarlasan torom a fejem.
7 eves morom ota motorozom, babettan kezdtem, haha :D! Aztan volt 2 simson-om, egy 150 mz ts, majd egy etz 250-es (katonai, ami csak annyit jelent, hogy magasabb, mint a sima etz).
Most vagyok 25 eves, 22 evesen szereztem meg a jogsit motorra (korlatlan), egy cb 500-as nyergeben, a tipikus tanulomotor.
Igazabol kozuti tapasztalatom a cbrol van a legtobb, plusz az etz-vel nehany szaz km (es elotte sok ezer illegalisan). Autot vezetek regen, es sokat, ebbol kifolyolag eleg jol atlatom a forgalmat.
IMADOK MOTOROZNI!
Szoval, a problemam a kovetkezo: mindenhol azt olvasom, hogy nagyon alaposan vegig kell lepkedni a lepcsofokokat a motorozast illetoen. En most tervezek motort venni, es egyszeruen teljesen megorultem a cb 1300 es a gsx 1400 parostol, egyszeruen elek halok ertuk, es nagyon erosen gondolkozom azon, hogy valamelyiket a ketto kozul fogom megvasarolni. Nem vagyok egy esznelkuli motoros, a nyelgaz messze all tolem. Attol tehat nem felek, hogy a togaz olne meg, tudnam a motort normalisan kezelni, esszeruen mindenekelott.
Ami nekem nagyon fontos, hogy a motor elguruljon 2 szemely alatt, 3 turadobozzal. En 175 cm vagyok, es 130 (!) kg, ez mar alapban leterhel egy 600-az hornetet, vagy egy fazert.
Mit gondoltok, esszel lehetseges, hogy egy ilyen motort veszek?
Koszonom segitsegeteket, es elnezest, hogy nalatok verem az ajtot ;-)!
Dani
Hol tudom azt megkérdezni hogy a motor volt e forgalomba helyezve?
iggen úgy néz ki összejön jövő héten hétvégén meg is csináljuk. Örülök neki ennél olcsóbban nem lehetett volna remélem jó is lesz rá tényleg!
köszi az érdeklődést :)
Semmiképp.
Nem tudom,hogy jó helyre írok-e de szeretnék egy kis segítséget kérni!
Van egy Aprilia Tuareg 125 cm-s motorom,és eladásra került a sor,minden papírja megvan(forgalmi, törzskönyv,biztosítás,műszaki stb..) Na már most az a helyzet,hogy jelentkezett egy vevő hogy megvenné,de azt mondta,hogy ne írjunk az adásvételire dátumot,mert még nincs meg a jogsija és csak jövő áprilisban szeretné átíratni,azt mondta hogy írunk egy szerződést arról hogy áprilisig kötelező neki átíratni a motort,és hogy addig nem fogja használni,na most az lenne a kérdésem,hogy ebben a szerződésben mik szerepeljenek és hogyan....mert ugye ha áprilisig történik a motorral valami az ugye az én nevemre jön(gyorshajtás,baleset stb..)
Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok!