Olyan után érdeklődnék hogy valahogy nem lehet ne megszerezni hamarabb az A korlátlan jogosítványt? Azt tudom hogy ha lerakom 125ccm-re ha eltelik 2 év akkor mehet a korlátlan, de nem akarom megvárni hogy 22 éves legyek most 17 vagyok. Vettem egy Nagy motort is
Az a legkönnyebb, ahogy letelik a kivonási idő, másnak fogalomba "helyeződik".
Ha a lejárat előtt szeretnéd újra fogalomba helyezni, akkor okmányiroda -most még- 2300 Ft és forgalomba helyezik.
Ideiglenesen, fogalomból való kivonás legfeljebb 6 hónapra lehetséges.
A kivonásról kapott papírt elküldöd a biztosítódnak és az önkormányzatnak.
A biztosító kiszámolja a visszajáró biztosítási díjat, az önkormányzat egész havi lebontásban tudja kezelni. Jóváírják a következő éves teljesítményadóból.
Ha a motoromat ideiglenesen kivonatom a forgalomból akkor kell kötelezőt és súlyadót fizetnem? Illetve megvan határozva hogy mondjuk csak 6 hónapra lehet kivonatni, vagy én határozom meg?
Nekem mindig van munkám. Akkor ezek szerint jó szaki vagyok. Egy a baj, hogy az ügyfelek nem szeretnek fizetni. Erre azt szoktam mondani, hogy el lehet menni máshová, ahol ugyanezt a pénzt kérik el, de munkát nem adnak cserébe.....
nem tudom, de engem konkrétan majdnem elütött még az egri helyijárat mikor elvittem próbakörre a motort.. (emelkedőn fölfelé leállt..) erre annyi volt a hozzászólásuk hogy nem tudok vezetni ez enyhén szólva is nevetséges (másrészről meg kikérem magamnak ) szerencsére a gyöngyösi egy korrekt banda
az a nem normális hogy 10 szakiból 9 kontár
szóval nem sok esély van arra hogy talál az ember rendes szakembert
aztán annak meg annyi melója van hogy 3 hónap mire sorbakerülsz
Én csak azon csodálkozom, hogy normális-e az ilyen?
Nem tartanak attól, hogy egy idő múlva elfogynak a "madarak" akiket le lehet húzni?!
Két éves működésre alapoznak?!
Főleg olyan munka esetén, ahol egy beálló motor például jobb kanyarban, a kamion alá viheti a motorost?!
NOOOORMÁÁÁLIS?
ez semmi.. Egerben 90ezret fizettem azért hogy nem cseréltek ki szinte semmit (több mint 8 tételből csak a hajtókar volt reális) és még el is törtek a váltónál a blokkban ezt-azt.. mindezt úgy hogy júl. 7 adtam be és aug. 9 hoztam el..
de ezek után Te is jobban odafigyelsz.. olcsóbb tanulópénzed volt..
Üdvözlök minden motorost!
Főleg azoknak írok most okulásképpen,akik felújításra adják a fejüket.
Tanuljatok az én káromon!Ki lyukadt a dugattyúm,és ennek okán szét-
szedtem az MBX80-as blokkom,és mivel nem túl szép hangja volt úgy
döntöttem,hogy felújítom. Kerestem gépműhelyt és szerencsétlenségemre
a Black Sheep gépműbe estem be Budapesten az Asztalos Sándor utcában.
Pedig már öreg róka vagyok,de úgy látszik,hogy nagyon siettem, elfelej-
tettem,hogy az olyan műhely,amelyik gépmunkával járó felújítást vállal,de
nincs gépe ehhez, az alkalmatlan is erre.Ez egy tök üres helység volt.
Mielőtt mentem,e-mailban kértem árajánlatot.Ez a következő volt:
Prox hajtókarszett :13200 Huf
dugattyú :5300 Huf
hattókar gépmunka:5000 Huf
hengerfúrás :5000 Huf
blokk szét-össze :15000 Huf
Erre írtam nekik,hogy blokkot már elitéztem ,marad a többi,azt mondták OK.
Elvittem a hengert,főtengelyt Októbr 5.-én a határidőre azt mondták,hogy a
jövő héten max Október 14-ig kész lesz minden.Mivel ők nem jelentkeztek
a határidő előtt,megpróbáltam elérni őket a honlapjukon megadott telefonszá-
mokon,de egyik sem volt elérhető.Másnap 14-én szintén elérhetetlenek!
Majd 17-én sikerült őket felhívni,és azt mondták, valószinü,hogy kész van
mindjárt felhívják a gépműhelyt, és visszaszólnak.nem szóltak sehová.
Pénteken hívtak fel (én ne tudtam őket),hogy nem érkezett meg a hajtókar,
csak a jövő hét kedden tudják csinálni. El érkeztünk a 3. ik héthez,ma 19-én
lehetett menni érte.
A megbeszélt árnál 4000 Huf-al többet kértek hivatkozva a szállításra,meg
nem volt blokkszerelés,stb,stb.Megkérdeztem,hogy mennyire állították be a
gyürü hézagot,azt mondták 0,06-ra.Itthon láttam,hogy a gyűrűket tartalmazó
zacskó nincs kibontva.A dugattyú illesztése 0.1mm.
Nem írok véleményt,mindenki döntse el,hogy javittat itt vagy nem.
Bocs ,hogy hosszú lett,de ha kihagyok valamit,nem hiteles.
Üdv.:
elég sok hiba lehet
nem vagyok szakértője de valószínűnek tartom hogy a fesz.szabályzó romlott el (olasz motor)
azért biztosítékot is megnézheted
ha nem bírsz vele inkább vidd el szerelőhöz aki több mindent látott már
Hali! Segítséget szeretnék kérni a Tuaregen 125 nincsen töltés :((( tologatni kell, meg tudnátok mondani mi baja van? Előre is nagyon szépen köszönöm. Csabi
erről beszéltem kb. gondolom kroszmotorra nincs pénze egy 250es CRM pedig szerintem nem a legjobb választás. ha jól meg van csinálva egy 125ös CRM, kicsit feltuningolva, akkor nagyon nagy élmény vele mmotorozni, majdnem olyan mint egy 125 gyárikrosszal ( persze nem annyira . kicsit le kell könnyíteni. És akkor nincs az üzemórákkkal probléma..
cross motor az drága hobby igaz hogy erős meg könnyü de többet kell szerelgetni mint az endurókat és mindíg fordulaton kell tartani mert alacsony fordulaton épphogy csak megy
drz-t vegyél az jól bírja a kiképzést meg erős is de nehéz és a futóműve gyenge de endurózni meg erdőbe jó
Olyan után érdeklődnék hogy valahogy nem lehet ne megszerezni hamarabb az A korlátlan jogosítványt? Azt tudom hogy ha lerakom 125ccm-re ha eltelik 2 év akkor mehet a korlátlan, de nem akarom megvárni hogy 22 éves legyek most 17 vagyok. Vettem egy Nagy motort is
Van valami megoldás rá?
Ez másfél havi minimálbér!
Azért már illik adni valamit!
2 nap 60ezer forint... Megéri? ?
Ha a lejárat előtt szeretnéd újra fogalomba helyezni, akkor okmányiroda -most még- 2300 Ft és forgalomba helyezik.
Köszi!
Pont ez a lényeg benne....
Ideiglenesen, fogalomból való kivonás legfeljebb 6 hónapra lehetséges.
A kivonásról kapott papírt elküldöd a biztosítódnak és az önkormányzatnak.
A biztosító kiszámolja a visszajáró biztosítási díjat, az önkormányzat egész havi lebontásban tudja kezelni. Jóváírják a következő éves teljesítményadóból.
Ha a motoromat ideiglenesen kivonatom a forgalomból akkor kell kötelezőt és súlyadót fizetnem? Illetve megvan határozva hogy mondjuk csak 6 hónapra lehet kivonatni, vagy én határozom meg?
Bátor gyerekek ezek!
szóval nem sok esély van arra hogy talál az ember rendes szakembert
aztán annak meg annyi melója van hogy 3 hónap mire sorbakerülsz
Nem tartanak attól, hogy egy idő múlva elfogynak a "madarak" akiket le lehet húzni?!
Két éves működésre alapoznak?!
Főleg olyan munka esetén, ahol egy beálló motor például jobb kanyarban, a kamion alá viheti a motorost?!
NOOOORMÁÁÁLIS?
szem,hogy nem írt ide senki!
de ezek után Te is jobban odafigyelsz.. olcsóbb tanulópénzed volt..
Főleg azoknak írok most okulásképpen,akik felújításra adják a fejüket.
Tanuljatok az én káromon!Ki lyukadt a dugattyúm,és ennek okán szét-
szedtem az MBX80-as blokkom,és mivel nem túl szép hangja volt úgy
döntöttem,hogy felújítom. Kerestem gépműhelyt és szerencsétlenségemre
a Black Sheep gépműbe estem be Budapesten az Asztalos Sándor utcában.
Pedig már öreg róka vagyok,de úgy látszik,hogy nagyon siettem, elfelej-
tettem,hogy az olyan műhely,amelyik gépmunkával járó felújítást vállal,de
nincs gépe ehhez, az alkalmatlan is erre.Ez egy tök üres helység volt.
Mielőtt mentem,e-mailban kértem árajánlatot.Ez a következő volt:
Prox hajtókarszett :13200 Huf
dugattyú :5300 Huf
hattókar gépmunka:5000 Huf
hengerfúrás :5000 Huf
blokk szét-össze :15000 Huf
Erre írtam nekik,hogy blokkot már elitéztem ,marad a többi,azt mondták OK.
Elvittem a hengert,főtengelyt Októbr 5.-én a határidőre azt mondták,hogy a
jövő héten max Október 14-ig kész lesz minden.Mivel ők nem jelentkeztek
a határidő előtt,megpróbáltam elérni őket a honlapjukon megadott telefonszá-
mokon,de egyik sem volt elérhető.Másnap 14-én szintén elérhetetlenek!
Majd 17-én sikerült őket felhívni,és azt mondták, valószinü,hogy kész van
mindjárt felhívják a gépműhelyt, és visszaszólnak.nem szóltak sehová.
Pénteken hívtak fel (én ne tudtam őket),hogy nem érkezett meg a hajtókar,
csak a jövő hét kedden tudják csinálni. El érkeztünk a 3. ik héthez,ma 19-én
lehetett menni érte.
A megbeszélt árnál 4000 Huf-al többet kértek hivatkozva a szállításra,meg
nem volt blokkszerelés,stb,stb.Megkérdeztem,hogy mennyire állították be a
gyürü hézagot,azt mondták 0,06-ra.Itthon láttam,hogy a gyűrűket tartalmazó
zacskó nincs kibontva.A dugattyú illesztése 0.1mm.
Nem írok véleményt,mindenki döntse el,hogy javittat itt vagy nem.
Bocs ,hogy hosszú lett,de ha kihagyok valamit,nem hiteles.
Üdv.:
nem vagyok szakértője de valószínűnek tartom hogy a fesz.szabályzó romlott el (olasz motor)
azért biztosítékot is megnézheted
ha nem bírsz vele inkább vidd el szerelőhöz aki több mindent látott már
drz-t vegyél az jól bírja a kiképzést meg erős is de nehéz és a futóműve gyenge de endurózni meg erdőbe jó