Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én se látok benne semmi kávézó versenyzőst... :)
Azért cseréltem le mert fél száz ezer kmnel ez volt a motor szülinapi ajándéka Semmi nem változott..


Viszont ha legközelebb valami ilyesmi hasznosat mókolsz, esetleg feltehetnéd ide a leírást meg néhány fotót, hátha másnak is hasznos
Azért , mert sosem engeded el a gázt.
Amúgy hidd el, hogy nem jó ha mozog. Ha nem passzentos, gyakorlatilag minden motorfékről történő gázadásnál lendületből kap bele a lánckerék a kerékbe, azaz nagyobbat ránt a láncon, a lengőkaron, a kerékcsapágyakon, szinte mindenen, mint kéne, főleg kis sebességen. Azaz jobban terheli a láncot, csapágyakat, stb, stb. Taschner mester ugyanezt mondta ZR-nél és én is inkább neki hiszek. Különben minek cserélted, ha nem zavart? Egy ezresért megcsináltam volna
Szép-szép, de mi ebben a café racer?
Kihézagoltam a menesztő gumit 3,5mm kellett mind a 6 helyre, most meg sem mozdul a lánckerék az agyban! A rántás sokkal kisebb lett, valamint csendesebb lett a váltó is, nem zakatol akkorát, ha egyesbe rakom, és a felfelé váltások is sokkal simábban csendesebben mennek! Ezt nem gondoltam volna!
Én is arra tippelek, hogy inkább üzemanyag vonalon kell gondolkozni, nálam az injektor beállítása, ER-5-nél a karbi lehet... Vagy pillangószelep szorul vagy ki tudja mi... De annyira nem zavart sose, hogy nagyon utánajárjak, szóval fogalmam nincs. Nem kell elengedni a gázt, és meg van oldva.
Semmi köze hozzá. Nekem 50 ezernel lett cserelve a gumi se előtte se utána nem rángatott kevesebbet..
Az lenne furcsa, ha nagy hidegben is szívató nélkül indulna. Az, hogy nyáron szívató nélkül indul, szerintem természetes.

Nekem a másik motorom újkora óta csinálja ezt a rángatást, (ha nem kuplungolsz ki, hanem teljesen elcsukod a gázt, motorfékkel mész, majd újra gáz, akkor ránt egy kicsit) - szóval nem biztos, hogy a menesztőgumi kopása a hibás (nálam biztos, hogy nem), de azért persze nézz rá.
Használtat biztos nem vennék. Nekem 2 réteg gumi kellett. Arra kell figyelni, hogy a menesztőgumi tagjait összekötő kis darabok alá ne kerüljön a pótlásból és akkor szépen minden a helyéra megy. Amúgy eddig remekül szuperál.
Milyen egy rugóra jár az agyunk, én is bicikli belsővel akartam operálni, csak én nem így gondoltam, de majd holnap meglátom mekkora a hézag (vagyis ma)! Amúgy találtam egy használtat 5K-ért, de lutri, ki tudja mennyit ment és hogy van szétkopva! De szerintem is marad a repair, én szeretek mindent magam csinálni! Csak még a szelep hézag van hátra, és szeretném még idén megcsinálni, mert nyugtalanít, ki tudja, hogy az előző tulaj mikor ellenőriztette!
Nehogy vegyél. kb 25 K. Nemrég tettem fel, hogy én hogy csináltam meg, keress vissza.
Úgy néz ki menesztő gumi lesz az oka a rántásnak, megnéztem és elég sokat el tud mozdulni a lánckerék, remélem kapok hozzá nem túl drágán! Holnap mindenesetre megnézem belülről is!
Jah németeknél is kb ennyi plusz 3 e a posta ha mást ne mrendelsz- csak hogy keorrekt legyek
Az indulás normális ebben a melegben. A rántás lehet pár dolog, pl menesztőgumi, rossz gázbovden holtjáték és persze a karbi is.
A plusz kefe meg 3500 hozzá- szal 1500 ide, ja meg egy köszi, amiért elősegíted az eladást..
Nem mellesleg a németeknél nincs rá akcijjó azért szabtam meg ezt az árat, de köszi az infót- marad a 7... elfér a szekrényben- a K&N mosható olajozható légszűrőt sem adom alább 11- 12- nél, volt a motorban 1500 km-t tiszta még az is elfér itt ..
Az normális, hogy ilyen enyhe nyári időben is szivató nélkül indul? meg azt is furcsállom, hogy amikor visszaengedem a gázt és gurulok egy kicsit, majd újra gázt adok ránt egy picit a motor! Ez mitől lehet?, sok benzint kapna?
Tényleg le lehet venni csappal együtt..Én azért inkább leengedem a lét és lehúzom a csöveket.
Hát azt hiszem ezzel a lánc karbantartás témával kapcsolatban megint a pap és a neje esethez lyukadtunk ki.
Kösz a magyarázatot!
A Tsubaki láncról most hallok először de így utánanézve nem tűnik rossznak. De amúgy biztos nem gyári, a gyári lánc Enuma.
A Weicon márkát egyébként ismerem, szerintem nagyon jó minőségű termékeket gyárt, főleg ipari felhasználásra, de konkrétan ezzel a spray-vel semmi tapasztalatom. Ha nem jön le a láncról nagy sebességnél sem és rendesen ken, akkor nem lehet gond. De mint mondottam nekem már nem sok közöm van a láncfújáshoz.
Vegyél egy ilyet- ez tökéletes.
APropó- ha valakit érdekel 7 ezer ft- ért van egy alig használtam, zsír új pót ecsetekkel, a láncolajzó óta okafogyottá vált a létezése, így eladó lett..
http://youtu.be/cuay0vkL4IU

https://www.louis.eu/artikel/k...
Automata Láncolajzót neki- aztán örök élet a lánc szinte..
Kissé kámaszturás csavarral de ki lehet fordítani a váz csőnél a csapot! Én mindig így vettem le a tankot!