Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A seregben valóban ki kellett venni az aksit a gépeinkből ha beálltunk a hangárba.Ez nettó HKSZ veszélyeztetés volt ugyebár?Volt is néhány perc mire kirángattuk a rakétákat az udvarra.
Szia! Igen van hozzá szett Adatlap!
Üdv. Létezik olyan, amit kívülre kell felrakni. A váltó mozgásából veszi, hogy hol járhat éppen a váltókarra szerelt szenzor segítségével. Szerintem gagyi és pontatlan. Vagy van olyan utólag beépíthető, ami a digitális km óra és a fordulatszám alapján jelzi ki, de az ER5 nél ez nem játszik.
Sziasztok. '97-es ER 5-be szerintetek lehet beépíteni fokozatkijelzőt?
Én még az aksit is ki szoktam venni, biztos ami biztos
Jaaaa, nem is kell kicsavarni az izzót?
Lehet nincs jelentősége, de ha ugyanazt csinálja, akkor tulajdonképp nem sok értelmét látom... A kulcsot úgyis elfordítod. Kicsit olyan ez nekem, mintha kicsavarnád a lámpából az izzót, utána leoltanád a villanykapcsolóval...
Elég a gyújtáskapcsolót. A piros kapcsoló a vészleállító, akkor kell használni, ha vész van. Pl. jön a tolvaj, beindtja a motorod, már menne el vele, de Te odamész és leállítod.
Kulccsal állítom le mindig. A vészleállító másra való.
Tökmindegy, ugyan azt csinálja. A hűtőventit még a kulcs OFF-ba fordításával sem tudod kiiktatni, márpedig csak arra lehet szükség.
A manual szerint a kulccsal kell leállítani. Én speciel előbb a killswitch-el szoktam és utána veszem le a gyújtást. Nem hinném, hogy van jelentősége,bár a killswitch igazából vészleállításra van.
Leállításnál fontos használni a poros kapcsolót, vagy elég a gyújtáskapcsolót elfordítani? Én csak az utóbbit szoktam!
Jól néz ki, bízzunk benne hogy tartós lesz.
Kész van, ilyen lett a kínai házzal :D Nem rossz ahhoz képest, hogy 20k volt, a szerviz meg 90k-t mondott az eredetire... Ráadásul otthon összehoztam mindent.
Műxik az új csontvázba szerelt, lecserélt izzós műszer, minden ott világít ahol kell, bár a fordulatszámmérő visszahúzója valamiért ellustult, 1000 rpm alá nem húzza vissza, és afölött is elég darabosan esik vissza a mutató.

Az indítógombot is eltüntették a rend őrei, azt mivel pótolhatom? Nem akarok új kapcsolóegységet gázkarostul venni... Ha rákeresek a neten, csak kapcsolóegységeket listáz, külön gomb sehol.
én most szerelem be a belsőt(sebességmérő, fordulatszámmérő, üzemanyagszint, és a visszajelző lámpák), egy kínai műszeregységházba. eddig minden illeszkedik, holnap rádugom a csatlakozókra, és bepöccintem a gépet.
A ház egy az egyben olyan mint az eredeti, csak a másolatnál kicsit több a króm hatású felület az alsó burkolaton, és picit nagyobb az üzemanyag szint ablaka. 20 ezer forint volt szállítással, de volt 12 ért is, viszont annak a bele különbözött kicsit az eredetitől, bár könnyen lehet, hogy nem számít az. A kínai vásárlós oldalakon is kapni, meg az ebayen is angol árustól (ugyan úgy kínából fogják hozni...).
*polipropilén*
Helyzetjelző izzója milyen (az első lámpabúrában? Mi a típusa? Csak az van ráírva, hogy 12 volt, 3 watt... a műszeregységbe is úgy találtam izzót, hogy kiszereltem, de azon legalább volt típus. A manualban meg csak a nagy fényszóró izzó, meg a hátsó piros lámpa izzója van leírva.
Azért, mert polipripolén. Hegeszteni lehet, vagy spéci kétkomponensű csodaszerrel ragasztani, ami többe kerül, mintha vennél egy újat.
Nincs összetaknyolva műanyag ragasztót úgy le lehet szedni, mintha ott sem lett volna!
Nem ragasztgatunk, műanyagoshoz visszük aki fillérekért úgy össze rakja hogy bírja vagy 10 évig.. Örülni fog neked hogy össze taknyoltad a felületeket..
Ha valaki tud olcsón műszerfalat jelezze nekem legyen olyan kedves, eddig még nem sikerült találnom! Mivel repedten úgy látom a rezgéstől szét fog idővel esni, valamennyire megragasztgattam, de nem az igazi