Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Abból még nem származott gond.Vezettem én olyanokat is amin egy váltásnál kétszer kellet kuplungozni .Akkor még mást jelentett a dupla kuplung.
Az általad használt gépeken(ER kivétel)muszáj kuplungolni. Pannónián fel és le is lehetett váltani nélküle. Jawa meg eleve kuplungolt váltáskor automatikusan. A 29 év azért szép.De azért a km a lényeg.Nade jogsija régebbi mint a tiéd.És?
Hát profi nem vagyok ez biztos, de hogy én már 29 éve kuplungot használok le fel az tuti.
Naná!De azért jó egy talpig lovagba öltözött seggrakétást alázni (kettőt meg főleg) Azért a völgyben lakotton lenyomtak.Ott nekem 50-nél nem gyorsul tovább.
Ebben nem fogunk egyet érteni.Gyors felváltáskor nem kell kuplung.Csak az amatőröknek.És vált lyukra.De azért lehet,hogy én vagyok rosszul bekötve.
Mondjuk ha specifikusan keresel rá úgy se rossz!
oké köszi, olvasom a forumot de még csak a 843. oldalnál járok. tavaszig csak végig érek.
Az Alpokban se annyira ha tud motorozni az illető de tény hogy nem tudsz nagyobb géppel sem elhuzni számottevően!
Én azért ajánlom a kuplungot mindig. Jónak kell annak ennie. Az Er nek jó kis valtoja van. Anno a Zével jártam így, folyton lyukat váltottam. Hozzá kell szokni a labnak is, hogy tartod stb.
Az Alpokban persze.Technikás egyenesekben esélyem sincs.
* Smice..
Olvass vissza, már nem Te hanem a kérdező, Smile nagyon jó összefoglalót írt erről a gumi témáról nemrég!
Nagyon más a kettő.Volt diagonál szett(talán négy)Aztán itt olvastam a Fisitől a Mischlen radiáljáról.Akkor még kissé drágább volt a normál pl. Heidenau diagonálnál de bepróbáltam.Azóta a második párat koptatom.Ha élvezetesen akarsz motorozni próbáld ki!Nem csúszik meg soha,ragad mint a kutyaszar.Utassal, dobozokkal pakolva kerültünk belső íven seggrakétákat.Nem is karcolt a lábtartó.
No kuplung felváltáskor másodiktól.Ha érzed a gépet erőteljes gyorsítás közben is nagyon simán vált.Nincs bólintás,nincs késés.Visszaváltásnál kuplung és pici gáz,hogy ne legyen durva a motorfék.Ez szerpentineken is jól jöhet lefelé.Felfelé más a mese.
valaki megtudja mondani mi az alap-vető különbség a radial ill. diagonál gumik között? miért jobb a radiál? gumi vásárlás előtt állok én is.
Az mitől van, ha jobban kipörgetem akkor nem mindig sikerül a váltás? Marad a fokozatban, és újra kell váltanom. Már régebben is előfordult, de most megint!
Örülök, hogy hasznos volt, jó lenne, ha ennyi meg is oldaná a gondokat... Azonban nem akarlak riogatni, de ha a benzincsap nyitva van, a tűszelepeknek akkor is zárniuk kellene, szóval nem kéne karburálási gondot okoznia.
sziasztok keresek komplett blokkot kle er6n klr ha valakinek van kérem jelezze köszönöm
Hát ez történt lehet érdemes lenne ránézned az olajra is, hogy nem folyt -e be a benya.
Hasznos volt a hozzászólás ! Pri állásban maradt a benzincsap, ezért fulladt. Rosszul emlékeztem, hogy a borulást követő indítózás után visszanyitottam On állásba. Köszönöm szépen !
Szerintem ennyire nem bonyolult, főleg nem karbi cserés... Keress vissza már volt tárgyalva.
Azt hittem egyszerűbb
Pri állásba kellet tekernem a borulás után. Csak így volt hajlandó beindulni. Aztán on állásban jöttem vele haza, de igaz hogy akkor még remegtek a térdeim is, meg való igaz nem azt figyeltem, hogy vajon hogyan húz a drága. De nem emlékszem rá, hogy fuladozni akart volna. Köszönöm szépen a segítő válaszokat !
25 kw-os az én motorom is. Egy időben mániám lett, hogy túl gyenge meg mennyire király lenne visszaállítani az eredeti gyári állapotot. Nem fogom. Egyrészt mert ahogy utánajártam egy átalakító szett 80.000 ft. Más méretűek fúvókák és a levegő nyílás is szűkítve van. A másik megoldás, hogy szerezni kell egy bontott, de nyitott karburátort. Az ár 35.000-től indul felfelé. Nos az én esetemben mikor is a motoromban most van 30.000 km. Ugyan milyen szinten kopott karbit vennék 35.000 ft.-ért ? Tehát úgy döntöttem, hogy nem kell hogy a végsebességem 180 km legyen. A menteszél 120-nál így is majd le szed a gépről. Spoiler meg nem kell, mert ez egy Naked. Jól van így ahogy van !
Megtudnátok mondani hogy a 25kw- os gépből hogyan kell a folytást eltávolitani hallottam hogy ki lehet szedni csak nem tudom hogy hol van.Persze lehet hogy már nincs benne.
Nem hiszem, hogy 10 másodperc oldalán fekve járatás miatt baja lett a karbinak... Vagy legalábbis nem szabadna. Ha arra gynakodsz, hogy kiürültek a karbicsészék, és azért viselkedik furcsán, akkor egyszerűen feltöltheted őket a benzincsap PRI állásba fordításával indítás előtt. (Csak aztán vigyázz, hogy ne hagyd úgy, amikor már mész vele, mert nem lesz tartalékod.)
Egyébként hosszabb állás után nekem is nehezebben indul (Spurival könnyebben :)), valószínű ez, meg a hideg idő is közrejátszik.
A füst nagy része meg inkább csak gőz lehet, mivel gondolom ott is elég hideg van!