Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha mész vele pár hetente, akkor tényleg felesleges, de ebben inkább Taschner mesternek hiszek tesó
És milyen arányban érdemes belerakni ?ahogy rávan irva vagy töményebben.
A mostani, überfasza adalékolt benzinek hajlamosak kicsapódni, "megromlani" pár hónap alatt, aztán jön a tavaszi nem indulás, szívás, szerelőhöz rohangálás, karbipucolgatás. A Spuri ezt valamelyest gátolja.
Uraim jó reggelt hálistennek száraz idő van úgyhogy letesztelem a hűtőt amúgy a spuri miért kell bele télre?
De boldogulok, csak nehéz választani. Ha nem tudsz mit írni, inkább ne spammelj ;)
Mért vannak ilyen felhasználók szevasz!
neked is szia
megint nem boldogulsz, hát előkerültél
Milyen fékbetét ajánlott elölre? Lassan csereérett lesz a mostani.
Dehogy kell leengedni a karbikat. Spurit a benzinbe, 5 hetente télen is menni vele ha szárazak az utak legalább 50- 60 km- t. Akkut ki, hideg folyosón tárolni, 2 havonta felrakni csepptöltőre 3 napra. HA leengeded a karbikat csak kiszárítod a tűszelepeket, meg a gumi részeket- nem kell. A tank meg ahogy esik úgy puffan, a lényeg a 4- 5 hetenkénti rövid menet- nem csak melegíteni álló helyben a garázsban!!!!!
Ez az elterjedt vélemény.Ezzel szemben több mint tíz évet bírt ki úgy,hogy soha nem töltöttem,fűtetlen garázsban áll néha hónapokat is.Lehet,hogy gondoskodással se bírta volna eddig.
Igen persze. azt is szoktam.
Ha üresen akkor célszerű levenni a tankot és állandó hőmérsékletű helyre vinni (mondjuk a lakásba), hogy megakadályozzuk a páralecsapódást ami miatt korrodálhat! Teli tankkal a régi benzinnel volt jó tárolni ami még adalékmentes volt! A mostani benzin sajnos sokkal jobban "megeszi" a tankot! A spurit azért célszerű használni!
Azzal még semmit sem érsz el ha csak meleg helyre teszed, az aksinak nem a hideg árt, hanem az ha nem kap időnként töltést! célszerű havonta töltőre tenni, vagy még jobb 2 hetente!
Tele tank, spuri, karburátorokat leengedni. Ha mész vele akkor utána megint leengedni. De én az akksit is ki szoktam venni és melegebb helyre teszem.
Üdv hogy szoktátok letenni a motort üres tankal vagy tele vagy érdemes télen is néha menni egy kört vele?
Az nem tömény, akkor -72 fokos lenne!
Tényleg ilyen tömény -35 fokosnak kell lennie ?
Sikerült !!!
igen, elvileg úgy is lefolyik a benzin nagy része, de szerintem akkor már több értelme van pl. a karbikhoz menő csövet lehúzni és a benzincsapon keresztül kiengedni a benzint, mert ha a tankot le akarod venni (és a csapot nem), akkor úgyis le kell húzni mind a főtartály, mind a tartaléknak a csövét, és ha csak a tartalékon keresztül engedted le a benzint, akkor a másik csőben még lesz benzin, ami ki fog folyni. Illetve akkor már a legtisztább a karbicsészéken lévő "hivatalos" leeresztőket használni, nem nagyobb macera, mint a benzincsapról csöveket lehúzni úgy, hogy ne menjen mellé semmi.
arra akartam kilyukadni hogy azt a csövet lehúzom a benzincsapról és ott leengedem a benzint amugy köszi a válaszokat
Mi az a hátsó benzincső? A tartaléktartály csöve? Igen, ha azt kihúzod, ott is ki fog folyni a benzin, ha ez a kérdés.
1,7 liter, és mondhatjuk, hogy dugig kell önteni. Kilevegőztetés után a feltöltő nyakának az aljáig, illetve a kiegyenlítő tartályban a Full jelzésig.

Egyébként volt abban fagyálló, vagy csak sima vízzel volt feltöltve? Nem barna trutyinak kéne lejönnie.
Akkor itt, a lap közepén a letöltés feliratra kattintva:
http://www.manualedereparatie....
Feladtam, nem tudom belinkelni a letölthető manualt....

1,7 liter kell bele, -35 fokosra bekeverve.