Kawasaki KDX Klub

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocsánat hogy beleszólok,ahogyan csinálod úgy sosem lesz jó
a féket mindig alúlról töltjük fel,mindent engedj ki belőle....ha van egy nagy orvosi fecskendőd arra tegyél egy darab benzin slagot és azzal egy mozdulattal a légtelenítő csavaron keresztül felnyomod..így a levegőt maga előtt tolva töltöd fel..ha nincsen fecskendőd akkor egy puha flakon is megteszi amibe tegyék egy motor belsőből kivett szelepet és arra húzd a benzin slagot...célszerű az alsó munkahengert kinyomni egy csavarhúzóval hogy ott sem maradhasson levegő..
ha felnyomtad és tele van a felső tartály ráteszed a tetejét,nem nyomkodsz semmit..a légtelenítő csavart már bezártad...kész össze van szerelve...most leszereled a kormányról az egésszet és függőlegesbe állítod a fékcsövet..felemeled a munkahengert...most pumpálsz rá..huzogatod a kart, így a maradék levegő is feljön..és ennyi volt
ez biztos siker..figyeled nehogy kiürüljön a tartály mer ha megy ki az alsó dugattyú megy utána az olaj...
ezt jobb helyeken vákummal alulról feltöltve végzik, és még egy segítség..sosem engedjük a légtelenítéskor kifolyó olajat abba a dobozba amiből töltjük a rendszert mert az olajban megmarad sokáig a buborék
Ha nagyon nem boldogulsz vele küld el és le légtelenítem neked és vissza küldöm! :D Persze ha az segítség!
Köszi a választ!
Lehet, hogy még egyszer nekifutok, hátha... Kicsit belefáradtam már ebbe a fékmahinálásba, az az igazság. :S
KDX 125 használt gyári 56-os méretű dugattyú eladó!
A dugó nem sérült jó állapotú,
csak új gyűrűk kellenek és azonnal használható!
Ár csak 10000FT.
Ha érdekel írj, vagy hívj!
siki83@freemail.hu
06/70-362-55-13
Nem tudom, hogy mi baja van mindenkinek az első fékkel
Én első kerékre megtudok vele állni aszfalton (gyári fékrendszer)
Hozzávalók: kb 0,5 liter fékfolyadék, 1 méter átlátszó (!) gumicső, olyan méretben, ami szorosan illeszkedik a fékmunkahenger légtelenítő csavarjára, és egy a légtelenítő csavar meglazításához szükséges csillag, villás, vagy csillag-villás kulcs.

A légtelenítés menete a következő: először is a főfékhenger tartályát teljesen fel kell tölteni fékfolyadékkal, és nem visszazárni, nehogy vákuum keletkezzen a tartályba. Utána a gumicsövet szorosan rádugni a légtelenítő csavarra, a végét bevenni a szádba, megnyitni a légtelenítő csavart, és teljes erőből szívni a cső végét. A lényeg, hogy a vákuumképzés folyamatos legyen, ha már nem bírod tüdővel, akkor zárd el a légtelenítő csavart, szusszanj egyet, és utána folytasd. A lényeg, hogy a fékrendszerben vákuum keletkezzen, minek hatására a fékfolyadék a tartályból a rendszerbe áramlik. A pihenő időkben mindig ellenőrizd, hogy a féktartályban legyen elegendő mennyiségű folyadék!

Először nagy valószínűséggel csak levegő jön a rendszerből, de nem szabad csüggedni, előbb-utóbb megjelenik a csőben a folyadék. Azért kell megfelelő hosszúságú csövet alkalmaznod, hogy még véletlenül se kerüljön a szádba ez a finom nedű. Mikor folyadékkal telítődik a cső, zárd el a légtelenítőt és ürítsd ki a csövet. A műveletet addig kell folytatnod, amíg tiszta, buborékmentes folyadékot látsz a csőben.

Ezután zárd el a légtelenítő csavart, és mint egy utolsó ellenőrzésként végezd el egyszer a klasszikus formulát, miszerint a fékkarral addig pumpálsz, amíg felkeményedik a fék, ekkor a fékkar behúzott állapota mellett rövid (1-2 másodperc) időre megnyitod a légtelenítő csavart, és kiengeded az esetleg még ottrekedt légbuborékokat. Ezután nincs más hátra, mint ellenőrizni a tartályban a fékfolyadék szintjét.

Ez meg a totalbike-on volt!
probáld meg azt hogy ki nyitod alul a légtelenitő csavart és húz rá a fékre hogy jön e ki olaj? Ha jön akkor csak sok ideig fog tartani a légtelenítés ha nem akkor vagy a cső vagy a féknyeregben lesz a hiba!
Vagy le lazítod a féknyergen a fék csövet de csak kicsit és ha rá húzol a fékre és lesz olaj csepp vagy szuszogás akkor a nyereg maradt! Én így légtelenítettem le az új csővel és fék munka hengerel! Lépésről lépésre lazítottam meg mindent hogy szépen át folyón!
Ez oké, így csináltam, de nem akar lelégtelenedni. A hátsóféknél viszonylag nagy buborékok jöttek fel, 8-10-szer megcsináltam ezt a műveletet, és azóta tökéletes.
Itt az elsőnél pedig csak kis apró, pici buborékok jönnek fel, mint amikor pezseg a szénsavas üdítő.
Kb. 1 órahosszán keresztül játszottam ezt a játékot, de nem keményedett fel egyáltalán a fék.
A fékhatással egyelőre nincs bajom, mert ki sem tudtam még próbálni a KDX első fékét, így nem fog semennyire sem sajna.
Feltöltöd olajjal a tartályt és pumpálod amíg fel nem keményedik. sokáig fog tartani. ráhúzol egy átlatszó csövet a légtelenítőre, húzod a kart nyitod a csavart kijön egy kicsi majd visszazárod, elengeded a kart. és ezt addig amíg jön buborék. és persze fönt figyeled a szintet mert képes beszívni a levegőt. ha a betét új és a tárcsa is oké, akkor az a fék annyit tud. enyém se túl erős, betonon néha kevésnek érzem de terepen teljesen oké. ez a motor oda van kitalálva.
ja és egy pár nappal az olaj töltés után ránézhetsz még maradt e levegő benne. de cső legyen mert visszaszívja lenn is a levegőt.
Sziasztok!

Olyan problémám van a KDX-en, hogy még mindig egy nagy f.s az első fékem. Mivel helyben nem kaptam megfelelő alkatrészt hozzá, így egyik fórumtársunk küldött egy komplett főfékhengert, ami elvileg tökéletesen működő motorról lett levéve. Tehát az a rész oké.
Viszont mégsem akar jó lenni. Feltöltöttem fékolajjal a tartályt, alul kilazítottam a légtelenítő csavart, majd így hagytam egy darabig, míg el nem kezdett csöpögni alul az olaj. Ekkor a légtelenítőt visszazártam, majd egy darabig húzgáltam a fékkart, majd behúztam, légtelenítőt lazítottam. Ezt játszottam kb. 1 órán keresztül, és ugyan jött ki levegő is, és olaj is a légtelenítőn, mégsem keményedett fel a fék. Ami kijött, az is csak úgy kicsepegett. A fékcső átjárható, kifújattam többször is már kompresszorral. Kosz tehát sehol sincs rendszerben. Akkor mégis mi lehet a probléma?
Munkahenger karmantyúk? Esetleg még azt nem tudom, hogy mekkora esély van arra, hogy a fékcső csatlakozásainál levegősödik le?!
Valakinek valami tippje?
Valaki megtudná nekem mondani hogy hány deci telóolaj kell az első villába 1 telószárba? A valaszokat előre is köszönöm.
Hát nem tudom akkor, én ezt a gyári leírásból szedtem ki. de lényeg hogy van hozzá ami kell
Nyilván. De én úgy mentem be, hogy van egy KDX-em, amiről annyit tudok, hogy 125 ccm, 2T, zöld, és van egy alvázszámom hozzá. Ezt bepötyögte a gépbe, majd mondta, hogy ez 96-os.
Úgy érzem ha a tulajok nem tudják mikori a gép akkor nem sok infó van róla és alkatrész is csak úgy találomra van
én is kb 2 hete derítettem ki hogyan is kell megfejteni a vázszámot és megvan már lassan 4 éve
Hát biztosan tud, csak más néven kell rendelni. Én első fékmunkahengerbe, és főfékhengerbe kértem karmantyúkat, és ezek lettek küldve... Csak hát én b.sztam el, hogy nem ellenőriztem rá...
A boltos nem tud véletlenül ugyanilyen szettet hátsó nyereghez?
Értem, köszi a választ!
Már csak azt nem vágom, hogy akkor a boltos hogy rendelte nekem ezeket a cuccokat '96-os KDX-hez?!
Háát, én nem használtam krossz szettel, de a gumin látszik, hogy volt valami ahova beleért

Igény szerint lefényképezem, hogy hogyan néz, aztán majd kitaláljátok, hogy mi okozta
Ez a bicaj kérlek 91-es, 90- től 93 ig gyártották. volt még egy kiadás a B verzióból 99-ben de abból nem sok került ide és annak rendes 17 jegyű váz száma van.
Úgy érzem kimerítettem bőségesen a kérdést :D
DX125A-006036

Köszi előre is!
A beígért képek:
Nálad mikor fönt volt súrolta?
És díjazom ezt a hozzá állást ritka
Ha leírod a vázszámot én megmondom neked
Ha hazaértem rakok fel képet. Fogalmam sincs az évjáratról, képek alapján elvileg 96-os a motorom. Honnan tudom kideríteni?
Hi!
Tehetnél fel képet, de én úgy tudom, hogy csak 93-ig gyártották