Kawasaki KDX Klub

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt kell mondjam megállt a tudomány.. a kawasakis gyári alkatrész keresőnek nem jó a szám és a cmsnl.com féle leírásokban se találtam meg. B, D, E változatok benne vannak de F et nem találtam sajnos. Szerintem belpiacos a gép
Thaiul vannak a dokumentumai és mivel nem ismerem az alvázszám formátumát ezért leírom a motor sorozatszámát is, hogy ne írjak hülyeséget:
DX250F-002550
DX250FE-002591
Ha jól tudom '90-es kiadás
írd le a váz számot, abból meg lehet állapítani mi is ez. így képról egy rendes 250 es kdx nek néz ki. vázszámból meglesz az évjárat is
Helló Kawasok!
Jó sokáig keresgéltem mire rátaláltam erre a fórumra....ugyanis azt próbáltam kitalálni, hogy pontosan milyen gép is van alattam, mert elég maszeknak tűnnek a megoldások ezen a gépen.
Thaiföldön vettem, aztán itt nem nagyon érdekli a rendőrséget, hogy most akkor van-e rajta egyáltalán lámpa vagy tábla...a lényeg, hogy legyen egy kis pénz a zsebben ami valahogy átkerül az ő zsebükbe :D
Rájöttem, hogy elég nehéz lesz megszabadulni ettől a géptől, mivel MR Thai az alacsony fogyasztású 4 ütemű robogókat kedveli, ezért elkezdtem gondolkodni azon, hogy hazaküldöm darabokban a gépet. Mivel alapos felújításra szorul, ezért az érdekelne, hogy mennyire elérhetőek az alkatrészek a DX 250F-hez és milyen árban kaphatóak?!
Ezek a szerencsétlenek egy egy 4T-s kipufogó dobját tették rá...a kuplung is már a végét járja és a motor sem jár szépen....
Előre is köszöntem!
csillapít az enyém rendesen amíg úgy érzi miután feltöltöttem olajjal. csak mikor kap egy komolyabb ugrást akkor kinyomja az összeset magából. már ott tartott a múltkor hogy a féknyereg beverte a kipufogódobot és kiszaggatta az alját, pedig az nincs közel egymáshoz.... mindent amit lehet kicseréltem és ennek ellenére is kinyomja
Nekem egy esztergályos csinált új becsúszó szárat... a záró fedélben pedig van egy szimering, annak a belső átmérője 12-es (ha jól emlékszek.. magyarán a szár vastagsága)... viszont a szimering alatt van egy bronz persely, érdemes újat csináltatni belőle.... ez nekem összesen 2000 forintomat vette igénybe és úgy működik, mint a gyári :)

Ha belegondolunk, hogy ha a persely nagyon kopott és a szár a csőhöz képest sugár irányban ki tud mozogni, akkor a szimering is hasonló igénybevételt vesz fel.. ami ügye nem erre lett tervezve.

Én első körben megnézném ezeket a dolgokat.
Sok sikert!
Keresek egy jó állapotú hátsó rugós tagot 125 ösbe. vagy egy felújító készletet hozzá. ha valaki tud ilyet legyen szíves említse meg.
kicsit nagyobbakat felütődik egyből kinyomja az olajat magából és megy el a csillapítás, kicseréltem már benne minden szimeringet és gumi gyűrűt, tömítést. több ötletem nincsen már mit lehetne kezdeni vele.
e-mail: sany018@citromail.hu
Jó estét! Keresek Kawasaki KMX 125-ös motorhoz power szelep "aktivátort". Itt egy kép, hogy mi is kéne nekem
Fasza lett nagyon!;)
Végre kész a paripa :)
KDX 200
Nekem fordított telók vannak elől, az egész jó.... amúgy ráteszel 30-as gyorsító fúvókás karbit, akkor ennek is sokkal jobb lesz a gáz reakciója.
De henger meg dugó nélkül is meg lehet csinálni!? Amikor vettem akkor néztünk még yamaha dt 125 öt is, csak az 3.ban kerékre állt,meg idomok sem voltak rajta ezért nem vettem meg. Azon csak valami tuning karbi volt Bár lehet benyalta 10 litert Meg így is elég könnyen kerékre jön, csak jól jönne néha kis plussz erő. Az elsőteleszkópot ezen lehet valahogyan keményíteni?
Hát, meg a gyújtás, membrán, henger, hengerfej, váltó... és mivel a henger más kicsit, ezért a power is különbözik.... nem sokkal, de rövidebb a fogasléc is.
De asszem csak a karbival meg rezóval le van fojtva, csak nem vagyok benne biztos ezért kérdeztem
Akkor 40 ló lenne ez is... :)
Sziasztok!Kdx250-em balos telószára engedi az olajat,a féknyereg úszik az olajba.Írhatna valaki,aki már újított fel teleszkópot,h mennyire macerás az ügy. Kayaba fordított telóról van szó 91-es évjárat.Köszi
De ebben gyárilag kx blokk van.
Nikasilos KX henger és rezonátor :)
Hali. Van valakinek tökéletes fesszabályzója? Nos, a nprobléma az volt hogy a duda beázott, zárlatos lett az tönkrevert mindent és másodszor nem lett fesszabájzó kicserélve csak a többi és most pedig a túlfesz tett tönkre mindent Ezekre lehet kapni valami tuning cuccot? Pl henger, dugó vagy valami ami teljesítményjavító?! 40LE rőre fel lehetne tornászni? A szervízigény tudom hogy nőni fog
Szia! Pl nálam! Adatlapon elérsz!
Sziasztok! Új tag vagyok! Kawasaki kx 250-hez hol lehet venni berugókart? Köszi a segítéget!
Hàt erõ az van de b.szhatom :/ még jò hogy hogy észrevettem :)
az biztos ,hogy nem egészséges
de azért van benn erő ?
Az gáz ha a dugómon van egy 5mm-es repedés ? :D :D :D
Mert szerintem nagyon is az :D