Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a baj ha nem tudod mi-miért van és mivel-mit állitasz akkor nem tudod beállitani és csinálhatsz kárt is vele, például egy tul elszegényitett keverékkel. Az is lehet hogy fúvókázni kell! Keress egy szerelőt 3-4e ft ért belővi patentul!
A levegöcsavarnál a másfél fordulat az alap innen indulj, de ez lehet 2,5fordulat és fél fordulat is. Nekem 1és negyed a jó! Kitekerheted 3fordulatot is ha ott jó neked! Lehet kevés neki a levegő és nem tökéletes az égés ezért kormolja a gyertyát de lehet egy 8-as höértékü jobban kiégne! Arra vigyázz, hogy jegyezd fel hogy mi hogyan volt mert ha eláligatod lehet hogy sokkal rosszabb lesz. Legyen a mostani állapot egy alapállapot, hogyha minden kötél szakad ide visszatudj lépni!
Melegen,és hidegen is jól indul.Nem mondanám,hogy túlságosan füstöl,viszont mikor odacsapok neki,akkor intenzívebben.(gondolom ez természetes)?De most megpróbálom megfigyelni.Egyébként a levegő csavart hány fordulatot tekerhetem ki max?(ameddig normális lehet hangolni)?
1:40 az teljesen jó. Ha nagyon olajos fekete a gyertya akkor sokat kap, de ha gázra fullad akkor viszont keveset! A tűvel próbálj meg játszani elöször és a levegö csavarral! Melegen nehezen vagy könnyen indul, melegen is füstöl nagyon? Lehet hogy a fötengely szimeringed kavarja meg a dolgokat! Nézd meg hogy csipeget e a váltóolajból, valamint hogy 1-2 perc alapjáratos ketyegés után simán veszi e a lapot! Ha csak dadog és füstöl mint a gyárkémény akkor szimering!
1:30ba kevertem először,most 1:40be,a gyertya pedig egyáltalán nincs kiégve.Nekem túl olajosnak tűnik,és a kipufogánál,meg a jobb oldali power takarónál is trutyis.
fogszám, meg nemtudom belső átmérőt szoktak kérni az üzletbe? Esetleg milyen típusúé jó hozzá?
Kx 250 váltó cuccok eladók! Léptetővillák 2db és programtengely, jó állapotban olcsón, valamint kuplung belső kosár /amibe a fém lamellák kapaszkodnak/. Egyben 10e ft! Külön-külön 5e ft/db!
Mit értesz pontos adaton?
Azért a membránlapok állapotát is ellenőrizd! Az is befolyásolhat egy-két dolgot! Az uszószintnél nem tudom van e jelzés, valami manualba nézz utánna! A karburátor a motor fontos eleme ezért a helyes beállitás is lényeges! Gyertyakép is sokat tud segiteni! Milyen keveréket használsz?
Hello! 92-es 125-ös kxnek megtudná mondani valaki a lánckerekek pontos adatát?
Ja!
És rendesen indul,és alapjárat is általában van.
125-ös,89-es évj.-az úszószintet nem tudom,hová kell állítani.A jelzés ami benne van,(ha az a jelzés)ahhoz állítva még rosszabb volt.Holnap szétszedem megint,és írok,hogy mizu.Köszi az eddigi segítséget,és gyors válaszadást.
25-ös vagy 250-es a géped? Valószinű a fulladást a kevés üzemanyag okozza! Ha tiszták a fúvókák akkor nézd meg megfelelö e az uszószint, ha igen akkor állits a suber tün lefelé 1 vagy 2rovátkát hogy kapjon egy kicsit többet. Ha ezek megvannak akkor jöhet a benzin-levegö csavar! Alapbeállitás a teljesen be és másfél fordulat ki, innen kezdheted a hangolást! A 10-es gyertyát akkor cseréld 8-ra ha megáll. Nem lesz hosszúéletű az biztos!
Szia!
Kipucoltam a fúvókákat,és még mindig ugyanaz a hiba.Teligáznál fullad,3/4 gázon "jó"
Fogalmam sincs,mi lehet a baj?Nem tudom,hogy a kipufogónak van e-ehhez köze,de nem sok gyapot van benne...
Amióta megvettem,így fullad.Valami ötlet?Nekem 10-es gyertya van benne,és nem igazán van kiégve az sem.Nekem is 8-as kellene bele?(Nem szoktam pályázni)
Értem és köszönöm!
Csá! 2éve ngk b8eg-t használok télen-nyáron és tökéletesen birja évente 1 csere és kész! A 9-es hőérték versenyre való és azért hal meg mert magas a hőértéke és nem tud kiégni azzal csutkán kéne járnod 80%-ban! A 8-as bőven elég! b8eg vagy br8eg ebben van rádiózavarszűrő, de nincs jelentősége! Irridiumos! Kb 2500ft!
Krisz! Kíváncsiságképpen hagy kérdezzem már meg, hogy te hanyas gyertyát használsz a motorba? Standard a 9 gépkönyv szerint ha jól tudom, de mikor milyen irányba lehet elmenni? Értem ezalatt, hogy nyári 40fokban például milyet lehet/érdemes belerakni!? Éppen ma döglött meg a 9es, próbaképpen 8ast tettem bele, de nem tudom, hogy tartósan használhatnám-e...
Pucold ki a fúvókákat!
Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem,a 89-es kx-emmel kapcsolatban.
Az a hibajelenség,hogy amikor full gázt húzok neki,fullad.kb.1/2-3/4gázon jó,de mikor hirtelen gázt adok fullad.Ha visszaengedem a gázt,akkor jó,utána megint ugyanaz.Most cseréltem szívómembránt,a karbit már nem lehet feljebb állítani,a súbertú a legalsóban volt,most felraktam felülről a másodikba.Így valamivel jobb,de még mindig olyan,mintha nem kapna benzint rendesen,és nagyon sokat is eszik így.A levegő csavar másfél fordulatot van kitekerve.A gyertya új 10-es versenygyertya.Ha valakinek van valami ötlete,kérem segítsen!Már nem tudom,mi lehet a baj!
Szia.
97 es-hez már nincsen kipufogó rendszerem de ha lesz feltétlen szolok.
szia 97-es kx hez keresek jó állapotü rezonátort és valamilyen sportdobot
Ha esetleg érdekel valami valakit a kx 90 es évjárat körüli mert csak egy hűtő idomos http://www.kepesmotor.hu/kawas...
ledadoghat, mert kis sem nyit!
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a 92-es évjáratú 125-ösömbe a powerszelep jobb oldali fogaskereke eltörött! Ezmiatt félgáznál ledadoghat és nempöröghet ki a motor?
Ha van esetleg valakinek ilyene eladó az legyenszíves írjon!