Gumicserét csak jövőre tervezek, most tartok 8900 km-nél és alig használtak, így kicsit luxus lenne cserélni..
Most én vagyok béna, a gyári gumi ennyire sz*r vagy rossz aszfaltot találtam meg? Az RS125ömön 150-es hátsó volt, hogy lehet egy kis ninján 130? Furcsa
ülj rá, menj vele egy kört. Ezerszer pontosabb a váltója, sokkal kezesebb, vezető és hülyebarát
baromi jól kanyarodik - én folyamatosan szenvedtem az Aprilia nagyon sport kialakítású kormányával, normálisan bevenni egy szűk kanyart kihívás volt vele
na jó a gyári gumi tényleg szar
) a Michelin Pilot Activval van, az mostani (legalábbis még gyártásban van), és van 140-es méretben is (de 130-asban is, ami ugye a Ninja gyári mérete). Persze ez nem radiál. Radiálból nem is találtam 130-asat; tud valaki ilyenről? A nevesebb gyártóknál nincs, talán az Avon gyárt ilyet még...
)
Volt valaki innen a tesztmotoros vezetéstechnikai Kakucsringelésen? Láttam a képeken két negyedlityós japó harcost :-) Meséljetek, milyen volt?