Kawasaki Ninja 250R

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! valahol még megvan, már el is felejtettem.
Megnézem. Érdekel?
Megvan még a kabát ?
Megvan még a kabát ?
Eladó Kawasaki Ninja 250 R 2008-2012 füst színű, sport plexi. Teljesen új állapotban 10.000ft
A 300-as tesztjéből:

"But sound is one thing, performance is another, and the 300 is a wonderful little mover. The suspension on the old 250 was something of a weak spot due to soft settings that made the bike wobble and pitch through corners. For the 300, Kawasaki have kept the same physical suspension units but altered their damping to provided a far more compliant ride. It’s not hard or harsh, it’s simply had the sogginess removed. This, combined with pegs which are no longer rubber mounted, makes for a sportier ride. You can stir the Ninja into action and have a great time on the back roads, making full use of your corner speed so as not to lose crucial momentum. Although, having said that, the new 300 engine is surprisingly sprightly."

"Speaking of which, why a slipper clutch? It’s nothing to do with racing, more safety. A lot of learners crash by shifting down too many gears and accidentally locking the rear wheel. Attempt this on the Ninja and the slipper takes over, gently re-introducing the power when the revs meet the rear wheel’s speed. An excellent safety aid and one I can see appearing on more ‘new rider’ bikes."

http://www.pistonheads.com/gas...
Háááát igen. 24 év lesz az alsó korhatár A kategóriára ha jól tudom...
Csak hát szerintem ez nem nem kor hanem tudásfüggő kéne, hogy legyen ha már baleseti statisztikák javítása a cél.
http://motorosvilag.blogspot.h...
De gondolom ugyan úgy fel lehet ülni majd nagy gépre, bizonyos korhatár felett. Szóval megint mi értelme az egésznek?
igen, egységesít az EU és nem köbcenti, hanem teljesítménykategóriák lesznek.
Egyébként ennnek a 300-asnak mi értelme? Megfelel valami uj kategóriának? Nem követtem a változásokat bocsi, mert megvan a nagy A nekem.
Koszi!
"A sajtó munkatársai Frankfurtban tesztelik a Kawasaki Ninja 300-at" - Forrás: Kawasaki Leading Edge
http://motorosvilag.blogspot.h...
igyekszem szólni időben!
Rendben. Ha az idopont jo nekem is, akkor lehet csatlakoznek hozzatok.
ja és nem márkaszervizben csináltattam mert annál sokkal jobb ajánlatot kaptam egy másik kis szervizben.
Nem tudom, hogy elő van-e írva valamelyik későbbi kilométer szerviznél, én azért cseréltettem mert már baromi lassan és keményen csillapított a rendszer. Egyébként pár nap alatt magától megoldódott az összeülős probléma, csak kicsit be kellet járatódnia a az új olajnak .
Szeptember közepe, vége felé még nem tudom pontosan mert többen megyünk és olyan időpontot kell találni ami mindenkinek jó, de amint tudom tudom közzéteszem remélhetőleg pár napon belül.
Elhiszem. Egyébként a Ninját megint a birtokunkban lévő ER-5-tel tudom összehasonlítani: a munkahelyemnél a parkolóból egy járdaszegélyről "leugratva" kell az útra hajtani (van lejtős rész is, de ott persze a gyalogosok közlekednek ); na itt a Ninjával csak puhán lehuppanok, az ER-5 első kereke ugyanitt viszont olyat üt amikor leér, hogy először megálltam megnézni, egyáltalán működik-e az első teleszkóp, vagy beragadt vagy mi. Működött, csak ennyivel keményebb, mint a Ninjáé.

Egyébként az is lehet, hogy a telóolaj fáradt el, azért puhult fel az első villa. Valahol olvastam, meg tapasztaltabb motorosok is mondják, hogy érdemes 2 évente cserélni a telóolajat, mert idővel az is elfárad. Ezért kérdeztem korábban, hogy erről tudnak-e a szervizben, mert szerintem nem szokták elvégezni. Szóval neked is valószínű még a gyári olaj van benne, nekem is már 3 éves, és gondolkodom a cserén... Csak hát idő és pénz és macera. :)

Meg egyébként nem okoz gondot nekem a "puha villa" menet közben, sőt errefelé úgy látszik, megtanultak aszfaltból földutat önteni. Úgyhogy a keményebb jobban elpattogna az úthibákon, persze egy jó úton jobb lenne a feszesebb. De a legjobb meg az állítható futómű lenne...
Én pirelli diabló gumival 50-es tempónál, úg hogy csuszott a kerék lekoppintottam a telót. szépen összeült az eleje. de lehet a súlyom miatt, vagy mert fékezésnél amúgy is rátehénkedek a krományra. De tényleg olvastam ilyet hogy hajlamos nagyon összeülni.
Otthon cserélted vagy a szervizben automatikusan cserélik időközönként (pl. 48 ezres szerviznél)? Arra lennék kíváncsi, hogy ha nem kérem külön, akkor 100 évig ugyanazzal a telóolajjal járok, sose fogják maguktól lecserélni a szervizben?

Egyébként az olaj mennyiségével próbáltál játszani, vagy ugyanannyit raktál amennyi volt benne?
Nem tudom mire jutottatok, én megmérném mi történik.
Ha nem mindig adódik a probléma, akkor is ki lehet mérni, csak több idő.

Ha nem jutottatok előre a party-n, akkor kb két hét múlva (előre láthatólag) tudok majd segíteni a mérésben (ill meg tudom oldani saját műhelyben).
Kawasaki visszahívás.
A dőlésérzékelő konzolját (tartó) cserélik a visszahívás keretein belül.

(csak jelzem, igaz nem olvastam vissza, h volt-e téma).

Persze a gumianyákat nem akarják cserélni gariban (pedig szétmálik, anyaghiba miatt).
Mikorra tervezed azt a tesztelest?
Nem, még sosem, bár én nem is fékeztem még állóra autópályán. (Mi számít nagyobb tempónak?) A vészfékezéseim jellemzően városban voltak, max. 60-70-nel, de akkor nem koppant fel. Illetve pillanatokkal mielőtt elütöttek, vészfékeztem kanyarodás közben egyszer, na akkor ki is ment az első kerék alólam, nem tudtam tesztelni a telót. :) Szóval az én futómű rendszeremben szerintem a gumi a leggyengébb láncszem, nem a teló.

Arra akarok kilyukadni, hogy ha úgy akarsz fékezni, hogy még ne csússzon meg az első (gyári) gumi, szerintem nem tudod felkoppintani (ha nincs agyonterhelve a motor).

De egy tesztben én is olvastam anno, hogy a Ninja első futóműve kicsit puhára lett hangolva.
Nekem szerintem még a gyári olaj van bennt, de több helyen is olvastam, hogy nagyobb tempónál ha satura fékezik az ember akkor koppanik az első teló. Úgylátszik ez is kicsit tipushiba, vagy ti nem tapasztaltátok?
Motul 10w50 5100