Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezer hála, köszi szépen
Szerintem sincs, én csak a kezelési útmutatót találtam meg magyarul pdf-ben. Valaki képes volt beszkennelni a motorunkhoz kapott kiskönyvet. :)
elvileg elküldtem szólj ha megérkezett.
Ingyenest nem találtam, azért írtam hogy szükségem lenne egy linkre vagy valami. Lusta vagyok na.
Nekem jó az angol is.
wp1@freemail.hu
köszönet!
detto, de google a barátunk
Magyar nincs is szerintem. (kerestem sokat)
Nekem is angol nyelvű van, valószínű ugyanaz, mint Said-nak.
Szia wapee, ha adsz valami elérhetőséget akkor az angol service manualt el tudom neked küldeni .
Helló! Van valakinek service manualja? Ha dobna egy linket megköszönném!
Megvolt nekem is az első kör, hát tényleg olyan, mint a bringa, mintha tegnap raktam volna le Nagyon cool volt végre két keréken közlekedni, de azért csak óvatosan!

Az akksira én is töltöttem, a szokásos dolgokat én is ellenőriztem, semmi probléma.
Nem, viszont pont megnéztem a hűtőtartályt, mert le voltak szedve az idomok télen, és mindent átnéztem; de minden rendben volt, nem csökkent le a folyadékszint se, szinte mint újkorában. Mondjuk az enyémet 2010-ben vettem, és nem érte el azt a kort/km-t, hogy cserélni kelljen a hűtőfolyadékot. Tiéd milyen idős, hány km van benne? Gondolod, hogy folyik vagy elpárolog valahol a hűtővized?
Szombaton csapattam egy kicsit tavaszindítoként. Aksit visszaraktam, guminyomáspróba, láncolajozás. Aztán észrevettem hogy egyenesben a motor a hűtőfolyadék min szint alatt van. Sajna nem emlékszem elrakáskor is így lehetett. Mindegy töltöttem bele belevalót.
Cseréltetek Ti már hűtőfolyadékot?
A hülye Boncterem meg beindulhatna már az oldalon, mert szívesen írnék pár tesztet.
Én már egy ideje a feleségem ER-5-ösével járok; itt szerencsére viszonylag jó idő van, nincs hideg; viszont a páratartalom baromi magas, szinte egész nap köd van, az utak mindig fel vannak ázva.

Na csak azért mondom, mert az ER-5-ösön (kerékméret ugyanaz, mint a miénk) Michelin Pilot Activ van, és nagyon jól teljesít így is, hogy nem tud felmelegedni és szinte csak vizes úton megy, nekem bejön ez a gumi, tudom ajánlani, hiába régi bias-ply. Amikor túldöntöttem a csúszós úton, akkor is éreztem, hogy elkezd szépen finoman elmászni a hátulja kifelé, szóval van visszajelzés, tudtam időben korrigálni. Az árát nem tudom, mert ezzel vettük a motort, a tartóssága meg majd kiderül... De ahogy nézem azzal sem lesz gond.
Ha minden jól megy, akkor ma már előveszem a vasat
Türelem, lassú munkához idő kell!

Gumi ügyben még biztosan megvárom a motorkiállítást a Hungexpón, de addig is ezen a héten felélesztjük a vasat, hétvégére jó időt mondanak
Legyenek meg végre a papírjaim a Ninjámhoz, addig kénytelen vagyok másik motorral járni...

Gumiügyben mi a helyzet, született döntés típusról, méretről; esetleg a csere is megtörtént már?
Ébresztő Emberek!

Lassan itt az ideje, hogy elkezdjük leporolni motorjaikat, rátölteni az akksira, fékeket, gumikat ellenőrizni, mert lassan kúszik felfelé a hőmérő higanyszála!
Sziasztok.
Eladóvá vált szeretett kis motorom.
2008-as 14000km-el. Monster idomokkal. Sötét túra plexi, sport dob. Az eredeti alkatrészek is megvannak. Elöl fém fékcső. Üléspúp is van. Hátsó ülés picit sérült. Csere is érdekel valami kis fogyasztású autóra.
Te tudod
Hát igen, a kerékcsere is egy járható út lehet. Bár nem tudom, mennyivel kevesebb macera, mint megfelelő gumit beszerezni. Ráadásul én nem is akarnék nagyobb gumit (pláne kereket), az a súlyával, ívével, szélességével pont hogy lerontaná szerintem a Ninja élvezeti értékét nagyban növelő fürgeséget, fordulékonyságot.

Ha oda kerül a sor, és nem találok olyan gumit, amit kigondoltam, akkor szerintem maradok a "veterán" kategóriánál, végülis pl. a Michelin Pilot Activ sem egy rossz gumi. Vagy benevezek még egy IRC-re. Úgy látom, eljutottak hozzájuk a nem túl kedvező visszajelzések, és a Road Winner-nek van egy újabb verziója, a "specR"; kinézetre ugyanaz, de a keverék más, állítólag javult a tapadás és vizes teljesítmény.
Nekem van egy 4.5"-os hátsó kerekem!Új!Na az a megoldás!
Nekem is idén lesz műszakiztatás (most érik be az első 2008-as széria ), talán első fékbetét cserével megúszom, de előtte még ki szeretném cseréltetni a kerekeket, mert már kezdenek szögletesre kopni (nem nagyok még akkora kanyarvadász ), azért mégis csak 26000 km van a kis gépben... lassan amúgy is illene. A legutolsó szervizen amúgy megjegyezték, hogy milyen jól bírják a gumik. Remélem a következő szett már egyenletesebben fog kopni
No, megkerestem nektek, anno greenblood86 nevű felhasználó dilemmázott a 140-es gumin. Végül mégis az lett:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Olvassátok a hozzászólásokat, nem volt gond a 140-nel.

Amúgy ő is egy régebbi Dunlop Sportmax-ot rakott fel végül, az újabbakban már nincs 130-as méret, még 140-es se. Bakker, nem tudom, miért száműzték a kisebb hátsó gumikat, de tény, hogy manapság már 150-es szélesség alatt szinte nem is lehet kapni rendes hátsót. Mintha az alatt már nem is lenne motor.