Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyorsan megpróbáltam utána kukkantani a Pilot Sportynak,de úgy nézem még a gyári méretben sem igazán van a méretpalettán,140-eset pedig egyáltalán nem találtam.Azért még kutatok mert ez is érdekel.Úgy látom nem a harmincizés kategóriából való.
Danihoo.
Nem lehetséges,hogy egy másik motoros fórumon láttam már a kisninjádat?A harmadik kép(benzinkutas)baromira ismerős.Nem amerikából való a kis drága?Persze lehet,hogy tévedek.
Michelin Pilot Sporty.Sport demon volt a tzremen jó volt jó volt de a mislen jobb.Nyáron hamarabb bemelegszik,jobban bírja a kiképzést,télen is jobban tapad."télen"
Az IRC gumik amik rajta vannak gyárilag szerintem kakik.Én azt vettem észre élesebb kanyarokban hajlamosak a megúszásra és pont azért mert nem igazán jól dönthető a motor a hátsógumim kezd szögletesen kopni.Ez 6000 km-nél elég gáz szerintem.Egy internetes gumigurunak kikértem a véleményét és azt mondta szerinte is gagyi gumi.Ő a pirelli sport demon gumit ajánlotta rá.A pár gumi ára kb.43000-be kerül.Jóval nagyobb tapadást,sportos viselkedést és emellett viszonylag nagy lefutható km-t igért.Erősen elgondolkodtam!..........Megkérdeztem meddig lehet spanolni a gumiméretet és azt mondta max egy méretet (140-es) lehet ugrani,mert keskeny a felni és a villa is ennyit enged.
Milyen a gyári gumi tapadása?
Volt már valakinek gondja vele?
Mert pár tesztben azt olvastam, hogy nem valami tapadós, de legalább tartós.
Mint a vidámparkban: link
Üdv.

Szerintem ha valaki most vesz egy kisninját, pár évig nem fog rá unni, mert mindent tud, ami a tekergéshez, városi kiugrásokhoz kell. Én a 2-3 éveseket min. 750 -re saccolnám, de ezt a kategória társak áraiból gondolom és azok ügye nem ilyen szépek és technikailag sem olyan jók. ( gondolok itt a honda cbf250es hátsó dobfékére pl.)


Ellenben van pár elődje itthon, többek között én is ősz-tavasszal akarom árúba bocsátani 2004es kisninjámat... képeket nálam megtalálod. Különbség: alapvetően a ruházata 90es évekbeli, de az enyém belseje gyakorlatilag (leszámítva az injektort) a mostani kisninja. Elvileg nyomaték-lóerőben és súlyban van némi különbség még, mindennek van ára: a csúcs váz, plussz 20 kg töbletet jelentett az új ninjának.


Mindenki vigyázzon magára, csak ezen a hétvégén ketten törték meg a moccot, szerencsére komolyabb személyi sérülés nem történt... " a beton máá igencsak hideg" jelszóval...

Nad
Bocs, nem gondoltam, hogy ez ennyire nyilvánvaló dolog.
Sziasztok!
Láttatok már valahol használtan eladót az új 250-es ninjából?
Mit kérhetnek majd egy ilyenért 1-2 évesen?

Kösz barkop!
Ezt azért tudtam hogy lekell venni a hátsóülést és a helyére megy...
Ez lényegében minden hátsóüléspúpnál így van! De igy néz ki jól minden moco :) Kivéve aminek a hátsóülését direkt szépre tervezték, de ezmelllet szinte használhatatlan (enyém :) )
Nincs mit VeeLee. Viszont mielőtt kiadnál érte ennyi pénzt jó ha tudod, hogy a neve ellenére (hátsóülés borítás) ez nem takarja a hátsó ülést , hanem annak a helyére megy, azaz a hátsó ülést le kell szerelni hozzá. Nem egy bonyolult művelet, viszont én örültem volna neki párszor, ha csak lekapom a púpot és már tudok is vinni valakit. (A leszerelt hátsó ülést nyilván nem hordom mindig magammal)
Nekem most nem annyira sürgős ezért is jeleztem hogy szóljon az aki szeretné tavasszal eladni persze ezt a zxr topic-ban is ! Szüleim meg meg akarják fúrni az álmomat rájuk ebben nem számíthatok ... barátaim vannak, de legyünk őszinték és sem biztos hogy bevállalnám csak az igaz barátoknak azok meg ugyan így sulisok ...ez is kilőve, tudom akkor minek írogatok itt, de csak tájékozódni szeretnék! De nagyon köszönöm hogy segíteni akarsz, látom átérzed a helyzetemet ! De őket fel fogom hívni köszi !

Hi
Spider007
Spider.Ha rendben van akkor nem is olyan drága és gondolom mivel bizós alkudni is lehetne az árból.Fogd fel egy túrának az egészet,mert helyben nem biztos hogy találsz megfelelőt.A hitelt meg szülők,nagyszülők,haverok,szóval biztos meg lehet oldani valahogy.Ez ne tartson vissza !
Köszönöm a szorgalmad Bundás, le a kalappal ! De a netet már agyon nyüstöltem zxr után és amit küldtél tudom lehet hitelre is ami nem lenne rossz ha nem diákmelóm lenne hanem rendes bejelentett, mást meg sajna nem tudok megkérni ..., másik hogy Pest közeli vagyok....Bükkszék meg ..... hmmm , mondjuk nem itt van ! A harmadik bibi hogy 500 fölött van, mondjuk a pozitív hogy ebben átírás és szerviz is van... Mennyi gondom van mi ?

Hi
Spider007
A hirdető elérhetõsége:
Csabamotor - Bükkszék
3335, Bükkszék, Egri út 27.
Nyitvatartás: H-P: de.10-12 du.13-17 Sz: 10-12
Telefonszáma: 30/9986-591
Ha telefonál kérjük említse meg, hogy az Északautón találta a hirdetést!
E-mail: ncsabi71@freemail.hu Web: www.csabamotor.hu
Egyéb info: Térkép

Ez eladó jármű adatai:
KAWASAKI ZXR 250 Ár: 560 000 Ft
Évjárat: 1996. Mûszaki vizsga érv.: 2008.
Hengerűrtartalom: 250 Teljesítmény: 45 LE
Üzemanyag: benzines Futott km: nincs megadva
Kivitel: sport

Település: Bükkszék
Szín: Gyári A jármű megtekinthető: a telephelyen
Telefonszám: 30/9986-591
(Egyenlőre ennyit találtam.)
Sorry én ba*tam el 600-as GXR, korán volt még, nézzétek el nekem ... Tudom hogy nehéz lesz jót találnom, de mivel nem vagyok milliomos, és heti 6 napot dolgozom érte, + diák vagyok egy főiskolán... így próbáltam olyat keresni ami tetszik megbízható és 500 ezer alatt van ! Nem akarok bántani senkit, de hogy lehet egy fél millás vagy még annál is drágább vasa egy 17-18 évesnek ? Ha tudtok linkeljetek vagy ajánljatok olyat aki zxr-el forglalkozik esetleg használtan forgalmaz !

Köszönöm
Spider007
Nekem úgy tűnik az első féknyereg is háromdugattyús.Ha jól tudom az usában 4000dollár ami ugye nincs 800.000.-
Nem tudom biztosan az új díjszabásokat,de azt hiszem valamiel olcsóbb lenne behozni.
Kösz az infót barkop!
linket elszúrtam, a helyes:


www.ninja250.org
A mostani tininidzsa az EX250R jogutódja, ami csak amerikában, japánban forgalmaztak nagyszámban.

Ajánlom mindenkinek a következő weboldalt, mert itt mindent megtaláltok, szereléstől a plexijavításig (angol tudás előny :) :

www.250ninja.org