Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem meg a nem rendes váltásnál, amikor a váltókar csak "meg van lökve" aztán vagy átvált vagy nem , de az egyik biztos!
Fura nekem akkor jön néha elő az üres ha utassal vagyok. Lehet olyankor feszesebb a lánc azért van.!?
Ki hogy vált nem tudom de nekem soha - se fokozat dobálás nem fordult elő, legelőször én is váltottam pár üreset mikor megvettem a motort de azóta sem.
Ilyen nekem is volt, hogy visszadobta a fokozatot. Egyszer pont előzés közben egy élmény volt
Tavasszal lehet én is rápróbálok a motulra, hogy 5100 vagy 7100 az majd még kiderül, mert ahogy eddig ismerősök köréből hallottam mindenki dícsérte.
Én igen, 10w50 -et.
Ez az első olajam a motorban, úgyhogy nem tudok összehasonlítani, de üresváltások előfordulnak. Van olyan is, hogy ha kuplung nélkül rakom feljebb akkor néha 1-2 másodperccel a váltás után visszadobja az előzőbe.
Tavasszal szerintem Motul 5100-at rakok bele.
jaja, pontosan így tettem....
Sziasztok. Elf olajat hsznált már valaki?
A 7100 meg 5100 kissé más tészta..
Igen. Én midenhol 5000 körül láttam. Ők hozták 3800 ba a HifloFiltro tipust. És 12 ezret fizettem a motul 7100 10w40 ért. Szerintem jó árakkal dolgoznak. Azt hiszem kaptam valamicske kedvezményt is.
Nekem is most lesz ugye az olajcsere is. Én a motul 10w40-et tetetem bele. És nincs panasz rá.

Nyilván aki jobban feszegeti a motor határait ott mar nem mindegy az olaj választás.
Ez viszont az én túratempómhoz remek és itt sincs mellévaltás vagy motor melegedés.
3800-ért levegőszűrőt?
Szia
egyett kell veled értenem. Volt benne nekem is fuchs, de nem volt az igazi. Most motul 7100. És ha eléri a 75 fokot nagyon jó lesz a váltó is . Sőt nem melegszik fel vele 100 fokig soha. Nem váltok vele üreset csak elvétve a többihez képest.
Más fórumokon meg épp ellenkezőleg írtak..
És raktál egy fullszint olaj helyett egy fél szintet belé...
Ha megengeditek, pár infóm van a témáról. Jojo zxr750, de ebben sokat kipróbaltam 7 év alatt. Castrol, nagyon rossz, motul5100 jó volt, ugyanez a fuchs comp 4, aztan kiprolaltam a mol dynamic 10w-50-et és vaj puha lett a blokk es válto. Most a z750et shell 10w40 el vettem, de nem tetszik, hangos kemény a váltó. Az elozo tulaj azt mondta pedig , jobb mint a motul, mert volt benne az is...ebben is csak mol 10w50et fogok hasznalni!
érdekes szitu. Silkolene pro4 párti voltam én is. 3 olajcsere óra az van benne. most épp nem volt raktáron, ezért motul 5100 került bele.
jelzem...nekem ezzel sokkal jobb a váltó. mostantól csak ez megy bele :)
A Pro 4 vagy attól magasabbat tegyél bele.
Sziasztok.Itt olvastam a fórumon,hogy a Z1000 (2003) as modellbe a Fuchs olajat ajánljátok.Melyiket érdemes beletenni?10w-40 ből van kétfajta.Én ezt néztem:Fuchs-Silkolene Comp 4 XP 10w-40.Vagy elég bele a fél szintetikus is?Köszönöm előre is a választ.
Sziasztok!

Újabb tapasztalat kellene- sajnos a relé csere sem oldotta meg a gondot, szerelő cserélte egy másikról és nem kap kivezérlést a jó relé sem- tiltás lenne? Megnézi a smice által javasolt borulás érzékelőt is- holnap kiderül.
Valami ötlet esetleg valakitől?
Szia
Ajánlom figyelmedbe a zs+u boltokat. Én ott vettem és 3800 volt ami jó ár szerintem.
Nincs levegő szűrő a bárdiba.
Keress Bárdis havert, és akkor kedvezménnyel, hiflo áron vehetsz bele Mann szűrőt. Championok se rosszak.
Köszi
Nem kell levenni meg kell emelni ameddig a benzin vezeték engedi, alá szoktam tenni valamit hogy ne keljen tartani, nem sok helyed lesz de megoldható,
bár nekem 2006-os van,
arra figyelj hogy ne ejtsd bele a csavarokat :)
ha a légsz. fedelét kicsavaroztad kicsit húzd meg a motor hátulja felé mert van rajta egy kis fül.
Ránézésre ugyanolyan. Csak fele annyiba kerül. Ezért gondoltam rá.

A levegőszűrő cseréhez le kell venni a tankot?
Vagy csak meg kell emelni kicsit?

Van valami trükk amire figyelni kell?