Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A generátor?
lacika54,

Visszahívásos volt anno... cserélték!
Mire használod? Nekem az utolsó 20 000km Motul 300V 15w50 volt benne. Az új mociba meg Elf Racing (Kawasakis dobozban) van 10w50. Lényeg, hogy minőségi full szintetikus legyen. 10w40 alá ne menj.
Biztos, hogy a generátor a ludas? Csak mert nekem két fesszabályzó szállt el benne.
Tavaly vagy tavalyelőtt hívták vissza és jött az új. Elvileg az már jó.
Az enyémmel 25e mentem és semmi baja nem volt!
Sziasztok!
2005 zx10r-be milyen olajat ajánlotok?
Hello! Segitség kellene vagyis iazából egy kis infó! 2008-as zx10r 12000 km van benne és nem tölt a generátor!Nem lett még meg bontva! csak érdekelne nem járt e már valaki hasonloan?
Hello ! Keresnék bódis dobot(összekötővel) 2004-2005zx10r-re, cserére ajánlok egy rwo brothers carbon-dobot összekötővel.
Eladó pár hazsnált cucc Kawasaki ZX-10R (2008-2010) motorra.
Komplett Bódis rendszer GP1 dobbal: 150.000HUF
PP Tuning lábtartó szett: 50.000HUF
Dynojet Power Commander V + Secondary Fuel Module: 80.000HUF
Dynojet Ignition Module: 45.000HUF
Versenyidom (zöld, kivágott lámpahely): 50.000HUF
RRPilot,

Mindenkinek van véleménye, de egyforma véleménye általában nem lehet mindnekinek.

A Kawasaki ZX-10R-en lévő Öhlins kormányteló egy "butított" változata az Öhlinstől váaárolható korménytelónak.
És ennek is meg van az oka.
Méghozzá az, hoygha megegyezne a gyárival és valaki feltekerné max-ra, - mondjuk egy nagyon okos és értelmes amerika -, majd elesik, akkor gond nélkül beperelné a Kawasaki-t arra hívatkozva, hoyg azér tnem tudott befordulni egy kanyarban, mert nem tudta "elfordítani" a kormányt.
Szóval nem véletlenül olyan, amilyen.
Ki lehet benne cserélni a szelepet, meg új olaj, meg szűrő meg munkadíj 20.000HUF. Mi vagy 15-20 darabot csináltattunk már.

Amúgy nem csak a Kawasaki, hanem a Suzuki gyári gátlója sem egy nagy szám. AZ is be tud szitálni.
Szia! Tudokm segiteni! adatlap!
Sziasztok! Zx10 2006 vagy fiatalabb elso teleszkop haz vagy komplettet keresek. Ha valaki tud ilyet, írjon. Köszi
Ilyen formaban (forrasztas) azert nem nyulnek hozza... azert csak a kormanyzasrol beszelunk(lattam mar veg allasban megszorult olasz matrix gatlot)... a surubb olajjal sem kiserleteznek... lehet onmagaban nem lenne megoldas!
10eft az semmi, ha csereben hasznalhato gatlot kapsz vissza :-)
Minden keppen le kell vennem... mert igy nem maradhat!!!

Ennyit erne a gyari öhlins??? (3800km van a motorban)

Mert most olyan... ,mint a regebbi gsxr-ek (k4k5k6) egy fokozatu (nem allithato) gatloja... ott van... valamit biztos er... de komoly munkat nem vegez (sportolasra alkalmatlan)

Nekem a hyperpro (progressziv) gatlokkal nagyon jok a tapasztalataim... tobb motoromon is volt (04zx10r... 05zx6r... 07r6r... 06gsxr750... 07gsxr1000)... nagyon jol mukodott utcan... par kattintasra is csillapitotta a gyors lokest, mikozben alig volt a kormanyon ellenallas (progreszziv gatlo) ...es palyan ha jobban betekertem, akkor mindent megfogott!!! Kicsit huzos az ara... csereben gyonyoru, minosegi cuccot kapsz!!! (orom ranezni, a kezedbe venni)

De a Kawara, ...elsokorben nem vennem meg (van rajta) ...azert kivancsi vagyok, mennyiert lehet rendbe tenni!!!

Egyenlore le sem tudom venni... szerszamot kell szereznem hozza...
Me a gyárin lukas hosszában asszem az állító tű, a tuningon meg nincs luk ezért be tud zárni fullosan. Neten láttam olyan megoldást, h vki simán betömte a gyàrin a lukat és voálá. Nem emlékszem pontosan hogy csinálta, beforrasztotta talán vagy nemtom. Eredmény ugyan az. A sűrűbb olaj is segít.
Csak le tudtad írni normálisan
Jaha! Értem! Én ezt úgy oldottam meg, hogy dupla kemény olajat nyomtam bele.
A ZX-10R-ben más a szelep mint a fullos bolti öhlinsben. Olyan mint a gyári futómű. Egy idő után hiába tekered nem záródik be jobban. Hülye biztos.
Kicseréltük. Ez is olyan lett mint a beton betekerve. 10 000Ft volt asszem,
Meg ha tök egyformák is, abból akkor sem következik, hogy mindkét motoron megfelelően működik.
És ez miben segít minket? A Kawasaki ilyen gátlót kért az Öhlinstől. Mind ilyen. Az, hogy az Aprilian jó, a Suzukin nem lehet állítani, a Yamahán meg nincs is, irreleváns.
Egyébként állítólag az amcsi piac miatt lett ilyen. Ha túl betekered és emiatt balesetet szenvedsz az USA-ban hülyére perelik a gyártót.
És a két motornak mióta azonosak a geometriai parméterei?
Mert az Aprilia PROFESSIONÁLIS, tudjuk...
Mit és? Érdekes hogy a kawasakin szar az öhlins az aprilián nem.
Ez valóban nagyon érdekes. És?