Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A cikkek leginkább a váltót és a hülye méretezésű elsőgumit szidják. 120/60-as van elöl. Megy 258-at. 10,1 alatt van 200-on.17 lityis a tank.
köszi
Tessék: http://www.motorland.hu/Cikkek/R6.htm
na ebből már értek
Én a kawáwal vagyok igy mióta rendbe lett szeve csak a karbatartásra meg abenzinre kellett figyelni
ez így van! ha számít: én is vittem magammal egy srácot amikor motort nézni indultunk ő szerelő. a motoron még most is rajta vannak az előző gazda stílusjegyei (horpadás a tankon, karcolások-de ezek javítva lesznek hamarosan) szegény elcsúszott vele de a blokkhoz hozzá se lett még nyúlva. márciustól egészen novembeig beletoltam 6000 km-t és mással nem kellett foglalkozni csak h legyek benyó a tankban. szóval lehet kicsit kopott azt tudod olcsón javítani a lényeg hogy a blokk épségben-, megkímélt legyen. a mocc egy 94-es GSX-R 750
Az hogy jól birja!
lehet h szőke vagyok de ebből most mi a következtetés ha lehet parasztnyelven
és még mindig jól megy,
ez mindenel ígyvan ki kell fogni a megkíméltet sajnos sokan nem tisztelik vasakat
R6 hmmhmm, hát ha kiszabályoztatnak belöle 1 tank benzint egy este, a kiegyenlitötartáklya leolvad, egy trehány gazdánál, aztán egy másik tulajnál egész szezon streetfighterként éli meg, most meg megint más tulajnál van utcaira visszaépitve, és még a blikkjához nem volt nyulva, ezek után mit lehet mondani,.
Kawáwal voltak gondok, de helyre lett hozva. Suzukiba még kb csak 300 km ert tettem, ezt is most a hétvégén, még nincs tapasztalatom vele sok.
Hát na igen,a frissen a szalonból kitolt gépnél minden csak rosszabb.Igaz halottam egy-két sztorit,hogy a szalonból kijött géppel is lehet gebasz.De volt egy haverom aki vett egy gépet 40.000 km-el és hajtott még bele 20.000-et mindenféle hiba nélkül.Majd kiderül mit sikerül kifognom..
melyik a suzuki vagy a kawa?

lehet h ismétlem magam sőt biztos a yamahák megbízhatóak?? szerintetek mint motorosok miket halotok róla

ui: tudom ezt a r6 fórumba írjam de az a baj h ott elfogultak szóval értitek
én is úgy mentem el venni hogy majdcsak beválik, különösebben nem is lehetett semmi rosszat tapasztalni, egy hónapra rá meg meg koppant, a szezon közepén.
Úgy tűnik Ő ilyen gyárilag. Vagy csak megkeményítette az élet, és most csodálkozik hogy van aki nem vevő az Ő modortalanságára.
Tudom,hogy nem az áron kéne vacilálni...dehát ugye a pénz...Azért is akarok minél többet megtudni,hogy vásárláskor mire figyeljek,hogy aztán ne majd nyáron kelljen szerelőhöz járkálnom.Persze így is lehet bukta,de azért reménykedek hogy sikerül valami jót kifogni.Azért is nem lett volna rossz az a ZXR abból a paksi motorboltból.Talán ők tényleg alaposan átnézték mielött eladásra adták..bár aztán meg ki tudja.Aztán lehet én is beleesek abba a hibába,mint sok motoros elöttem,hogy mikor ott áll elöttem a gép elfelejtek mindent és csak magamat látom amint ott ülök a gépen és huzom a gázkart.Azért is akarok majd valakit vinni,aki nem vevői szemmel tud ránézni.
Mr.Hayabusa val mivan mit evett h kötekszik?
nagyon megköszöném de csak a r6 érdekel 2000-1 ig
Meg az összes SBK.
Ha gondolod segíthetek. Szkennelni nem tudok, de szívesen bemásolok egy két tesztet. Az időmbe belefér.
Megvan az összes Motor Revü 94-töl.
thx
nagyon nagy kelepce motorvásárlásnál ez a pénzkérdés. sok esetben a jo ár miatt elnéző vagy a hibák iránt és ez késöbb nagyon sokba kerül. a legeslegnagyobb cumi az, hogy mindig nyáron romlik el a gép. a kawa alkatrészellátása rendkivül döcögős kis hazánkban.
Szétnézek, semmit nem igérek.
zx feri bocs h zavarok csak látom h vannak régi újságjaid vagy csak cikek mind 1 reménykedek h van r6 ról teszted 2000-2001 érdekelne ha van kérlek rakd fel a fórumra vagy ha van olyan oldal ahol megtalálom nagyon megköszöném!!!