Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tuti hogy a kissebbik Zetor.
csak hogy hergeljem a tásaságot 3000 dizzseee tubó ótomatta csipsz tunying optimalizált üzemanyag ellátás(nem yuró szabvány) város-vegyes 8,7liter........ótópálya 6,2 igaz az elektronika fele Jimynél van bár biztató hogy örök garanciával csinálják
na akkor diesel passat 2liter pdti kicsit peccintve automata válto légkondi város 9lityó benzines 2lityo enyém kompressor automata légkondi város 11lityo minek dizel???
nekem mindig minden ugyan úgy sokat fogyaszt ha osztrák ha magyar ha német
stabil a vázam mint a béjemwé.........ennek nem
mer az itthoni benya szar
Ha itthon akarsz jót venni vedd meg a prémiumbenyát 1,3 szoros áron
külföldibe alapból aszt tolják Nálunk úgy láccik még az üzemanyagszabvány nem érett meg egy felülvizsgálatra a kgst autók óta
Az Osztrák benyából 4,6-4,7 et evett a motor 100 km-en! Autópályán 120-130 al.....Ugyanez itthon 5,6-6 L!
mivel feladtam a burgman -t , már mint hogy 2 hetet megy fél évet áll így én is külföldi kis ótó nézek bengát vagy olajost a határ mentén.
ezt akartam kérdezni, mi lett helyette? szép a színe !
mi a kérdés?
Meg osztrakba jartam jo volt elenzem vele 6 8 literbol. Itt a kornyeken szaladgalva 12 14 liter helyete vettem egy citroen saxot az el megy 4 literbol plusz ingyen van a gazolaj
Meg vettem. Csaladi autonak egy g astrat 1.6 8 szelep 6 7 literel el furikazok vele
A vizet mar meg vették a zsidók!
Szekikém lehet ködölve de pont ezt írtam. Ha kitalálnának egy nagyobb kapacitást, amire mondjuk napelemmel, generátrral rásegítenének és biztonságosan lehetne karcolni a gépjárművel 5-600 km-ert nameg megfizethetővé tennék akkorezeket az ósdi benyazabálókat igen gyorsan felváltanák.
Valahol olvastam nemrég egyébként, hogy megfejtették annak a titkát,hogy mitől öregszik el egy akkumlátor Állítólag ez az öregedési folyamat a mai tudással és teknológiával teljesen megakadályozható. Aztán ettől még egy furább hír kísérletezgetnek valami ujfajta akkumlátorral ami gyakorlatilag csak valami folyadék. Állítólag arányaiba véve kapacitása a többszöröse a most használatos akkumlátoroknak Ha ez megvan forradalmi áttörés lesz az utazás terén. Az arab sejkek fehér burkája átvándorol azoknak a fejére akik jelentős édesvízkészlettel rendelkeznek Azok meg mi vagyunk Én már nézegetem magam a tükörben, hogy hogy fog rajtam állni amikor eljön az ideje
Sziasztok! 1998-as ZX9-hez keresek komplett váltót. Esetleg van itt aki már szedte szét a váltót? Sajna elment kapálni a 3. fokozatom :(
unoka öcsém kihozta a próba bmw i vagy e 3-at a franc tudja melyik, 3 napig volt nála teljesen feltöltve 400 km bírna NA HA bírna, még hideg volt így bekapcsolta a fűtést , akkor mindjárt csak 300 km -re tendálódott a megtehető km száma, mire kiért az 50km -re lévő célig már csak 200 km -maradt megtehető útként, vissza felé már a fűtést is ki kellet kapcsolni hogy haza érjen biztonságosan. 4,5-8 órát kellett tölteni hogy ismét 100-as legyen a bringa, azt mondta fasza tuti, de csak akkor lesz piaci részesedése ha a max feltöltési idő 30 perc azaz kaka pisi kaja pihi és gó tovább legalább fűtéssel klímával 500km-ert. addig csak városban és a full gazdag asszonykáknak éri meg ilyet tartani. vett is egy x5-öt valami 305 le-vel , megy is mint a barom öszkerékbe mint az ökör, és alapjáraton klímával 11,3 l írt ki a kampjútere. benne ültem láttam, na ez a luxus városban !
me kinyomjátok neki a szömit aszt szürcsöli befele a benyát
Van egy cimbim 1,6 pasztáva, az egyel régebbi kiadás mint neked vót Ő is panaszkodgat, hogy nem fasza a fogyasztás főleg a sok városi ténfergésbe
Kérdem aszt mennyit tucc megetetni a lelkemmel?
Aszogya 9-13-ig
Mondom: -MICSODA??? DECIT??
Nem sajnos litert

de ti vagytok úgy kinyulva ezekre a rohadék benzines szarokra mer, hogy traktorba ti nem ültök
Azt főhúzott ablaknál már nem igen hallod ám mi az erőforrás
Nekem utójára a varburgom vót benzines annak kétszer is örültem 17 évesen amikor megkaptam, meg amikor eladtam
Azér a mostani dízelek nyomatékosabbak, pláne felül, gyorsabbak és kevesebbet fogyasztanak egy benzines ótónál. Persze hátulütőként a több hibalehetőségként nyílván ott van a magasnyomású rendszer meghibásodás, kettőstömegű lendkerék és nem utolsó sorban az üzemanyagérzékenység
Én azt mondom városi szaladgálásra tökéletes választás egy kis köbcis benzin(azt a dízel egyébként sem tolerálja, megbosszúlja magát a bekokszosodott egr-el, meg különben sem szereti azokat a rövidtávokat ahol esélye sincs bemelegedni a motornak)
diesel-meg járjon az ember hosszúkat ennyi.
Ilyen megfontolásból van az asszonynak is 1,3 benzinje. Mondjuk kikerekedik a szemem amikor 100-on 6,3 produkál
Oszt lassan el kell azon is gondókozni, meddig van eezknek a több mint 100 éves teknológiának létjogosútsága
Ha egy kicsit javúna az akksi teknika, tudnák az autó karosszériáját napellemből megcsinyáni, hajtáslánchoz generátorokat heftelnének, akkor igen hamar elszaporodna a ződ rencám az utakon. Nincs károsanyag kibocsájtás, nincs áttételezés, nincs nyomatékkésedelem, egyszerűbb és olcsóbb előállíthatóság és fenntartás
Most épp erre felé tendálunk. Valamelyik északi orszában 2020-ig kitakarítják az összes fosszilis erőforrást, helyette villanymotoros járművek kerülnek az utakra
Én ezt helyes iránynak látom, főleg, ha napból nyerünk áramot, nem széntüzelésű erőműből
2.0 benzines autó nem magyar pénztárcához való meg kelet egy kis pénz és jól ki tudtam szálni belőle
érdekes az én komámnak éppen egy berlingója volt. rögtön az elején gariba cserélték neki a ventillátor kapcsolót. Majd belepöttyentett 260 ezer km-rt. Ez idő alatt valami filléres alkatrész ment tönkre benne kivűl a váltórúdnál. azt kb. ennyi. Tavaly vett egy vadi újat, aszongya neki nem kell más Jummy-król, jumerokról sem halok semmi rosszat
Sőt a legújab hájeszba citroen hdi motorokat raknak Ez még számomra elfogadható kompromisszum Az viszont, hogy a rav négyet bmw motorral szerelik, na az a típus halála
hová lett a vw ?
csak sikerült elektronikát szerezned ? vw -n ajtózárat ajtóval cserélnék, mert birka türelem kell hozzá hogy szépen kinyisd, én szétverném az tuti, nekem is bezárt párszor de szerencse hogy szét volt szedve a belseje, amúgy ajtót vennék rá komplett ! a cimbora citrom berlingó-ján a műszerfal állandóan fütyül zenél világít. volt hogy kiakadt hőfokmérővel mentünk 100km-t de 6L benyával elmegy a benzines.
Van egy citroen saxom nincs olyan honap hogy ne kelljen hozzá nyulni csak azért nem gyújtottam meg alá mert 3. 5 liter olajbol el ketyeg 100 kilometeren
Ellenben az astrahoz hozza se kel nyulni csak tankolni corsam ugyan ilyen volt olaj meg benzin es a vilagbol ki ment a passatba 180000 kilometer alatt csak egy menetstabilizator elektronikat meg egy bal hatso kozponti zarat kellet cserelni a kopo alkatrészeken kivul
mi a ferde répától lettél ilyen tudományos?
Szeki én mán annyiszor próbáltam neked tanácsal segíteni sosem fogadod meg Az átrozsdásodott opeltól a szarkupac boráig minden létező betegség megfordult már nálad küszködsz mindenféle szuemélyautóval, utánfutózgacc, meg hajtogatod a hácsó ülést, hogy 12 darabban beférjen egy motor Én mondtam már vegyél egy furgont ha jót akarsz. De legalább egy dobozos autót Ha minden áron ragaszkocc a kombihoz vegyél egy 15-20 éves japánt mindegy mit
Alap dolgokat tarcsá be. Olajat cseréld szervíz interrvallumba, vezérlést szintén öncsé bele üzemanyagot oszt gó. Ha ezt betartod tovább lesz autó mint ahogy lejár a te kifutási időd
Ez így nem konkrétan igaz. Maradjunk annyiban, hogy a német vonalnál nagyobb betegágy talán nincs a főd hátán A halom fosrakás között talán különbségek sem tehetők Az itt kecsón gyártott dácsiamotoros mercik ugyanúgy egykalap alá esnek a bajor csodával, a sokkarikással és a népautóval Mind egy rakás szar nincs kivétel. aki az ellenkezőjét állítja csak ámítgatja magát ezen kívül van még egy közös bennük Mire kiderül a szériahiba(ebben bővelkednek rendesen) addigra jól bevásároltatott embereknek meg fityiszt mutatnak. Valaki hallotta már rádióban, tv-ben interneten, hogy a bömbi,ódi, merci fauvé ennyi meg ennyi autót visszahív, mert ez és ez a hiba derült ki? a nagy lószart el sem ismerik Az nem baj, hogy szériabéemvének 50 e km alatt átég a hengerfal, vagy ódinak adja meg az olajszívattyú lánchajtása magát amitől bekrepál a motor. Hozza vissza a gazdi - Ja gari lejárt Hát akkó ez kőccséges lesz
A feleségem akkori 5 éves szvittye 3 tulajként kapta a levelet a cégtől, hogy ennek a 10 éves szériának a csomagtartóban lévő 8 anya rozsdásodhat, a legközelebbi szakszervízben térítés nélkül cserélik Fater akkor 8 éves tojójának autómata váltóját cserélték vadonat újra. Jött egy körlevél, hogy annál a tipusnál most derült ki, hogy van amikor csak késve veszi a direk fokozatot 1 milleres váltot cseréltek ingyen 8 éves autóba (kb. 100 000 db-ba A navarákat is visszahíták fékhiba miatt sorolhatnám
Rönó:
Van ehhez is szerencsém. mindíg szidom pedig eddig fogalmam sem volt micsoda mázlim van vele Azok a bosszantó dolgok amik előjöttek rajta forint-filléres dolgok egy mostani autóhoz képest. Egy motorvezérlő csere (ami mondjuk egy elbaszott konstrukció ablakmosó tartály miatti beázásból adódik ) ezeknél a hiper szuper autóknál többe kerül mint amit én összesen ráköltöttem 5 év alatt erre a szerencsétlenre. Persze én is mit várok amikor megveszek egy futárcéges haszonrönót 700 ezer km-el
Az új masterok mind ott sorakoznak 2-3 évesen a sógornál a teherautó szervízben Mondom bazmeg ennek mi a baja talán még 120 ezer sincs benne Ez? másodszorra hengerfejes És ott az a másik Sógór ezekbe már a nagyszerű fejlesztésű "FORD" motor van. ráadásul belebaszák a főd legszarabb magasnyomású rendszerét fajin simens piezós injektorokkal. Az ott most kerül a gazdának komplett egy mikulásba Előleg nélkül hozzá sem nyúlunk ha nem fizet adja le vasba többet úgy sem ér.
Aztán vannak fasza kis dízel kliók komoly bajjal. a jó kis 1,5 dci behánnyák a a dízelinnyektorokat lépten és nyomon. Hozzá teszem nem az autó tehet róla Kiválló delphi rendszer van benne. De ezt a magyar szabvány fos gázolajat nem bírja
Franciából van sok beteg és vannak jó típusok. Pl. a kicsi pözsó 106 elnyűhetetlen darab, ellenben a 206 az a franciák bosszúja. Citroen ról sok rosszat nem hallottam.l vannak ismerőseim akiknek vannak, igénytelen,probláéma mentes járgányok