Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Nem hozza be nálam a "technika" az adatlapod. H vagy L a kawád? Csak a hátsó ülést cseréled?
Te milyenre fényezteted, van már konkrét terv? Hátha kapok ihletet. Sajátomra csináltam vagy 8 tervet, de egyik sem az igazi.
Sziasztok!

Ismét segítség kellene!
Az lenne a problémám, hogy ha beteszem sebességbe a gépet akkor sem alszik el az üres visszajelző fényem. Ha lehúzom a biztosíték tábláról a kábelköteget akkor rendesen működik ha vissza dugom rá akkor megint nem jó. Kontakt spray-t fújtam minden hová, aztán egyszer csak "megjavult". Addig volt jó amíg rátettem az ülést, ahogy lecsavaroztam újra vége mindennek. Most már hiába spray-zek nem akar jó lenni.
Esetleg valakinek volt már ilyen problémája?
Valami megoldás?
miért nem az eladót kérdezed? amúgy ajánlom az enyémet is, ha már zxr-400-at akarsz venni. jövő hét közepe-vége felé utazok külföldre 7 hónapra, ha addig elkel, akkor elkel, ha nem, akkor meg marad a garázsban pihenni. gondold meg!
ENYÉM
Hali erről a motor-ról szeretnék véleményt kérni: http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx_zxr_400-5318486

Köszönöm előre is
Sziasztok!
A feszszabályzóm csatlakozóját ki kell cserélnem mert elég ratyi állapotban van. Kérdésem az lenne,hogy a generátorból jövő 3 szál fekete vezeték ami sárga vezetékbe kapcsolódik és onnan a feszszab. alsó részébe. Ha ezt a 3 szálat felcserélem van -e jelentősége? Mert a kapcsolási rajzot nézve nem vagyok benne biztos mert ezt a 3 szálat egyforma színnel jelölik,ha jelentősége lenne akkor ezeket különböző színekkel jelölnék! (Mielőtt elcsíptem ezeket a vezetékeket meg jelöltem és felírtam magamnak csak elkavarodott a papir ) Nem tudom mennyire voltam érthető,de ha van valakinek ilyen ügyben tapasztalata kérem segítsen! Előre is köszönöm
Ne foglalkozz vele tipikus ZXR "betegség" engem is foglalkoztatott ez a probléma. Van egy szerelő haverom, hajtott már ilyen motor egy jó néhányat, a 90-es években még újonnan is vett egyet és már akkor is ilyen hangot adott a kuplungkosár. Ez ilyen.
1500 huf fekete műbőr meg kell egy nagyobb tűzőgép és pikk pakk megcsinálod én is újrahúztam otthon mert már szét volt ülve.
Sziasztok!

Nem akar valaki hátsó ülést cserélni?
Van egy fehérem és feketét szeretnék.
Nagyon baró a fehér motorhoz a fehér hátsó.
Most lesz fekete-zöldre fényezve a mocc, ezért szeretnék cserélni.

Szép napot mindenkinek!
Csak hogy érvelni is tudjak: http://youtu.be/qkxONdoG9_w ez Gerié, ezt meg én csináltam http://www.youtube.com/watch?v...
Azért ezt tisztelettel vitatnám nem szabad alábecsülni ezeket a remek belpiacos motorokat, versenypályán simán lehet alázni 600-ast meg 1000-est is vele, pl. mitogeri az élő példa de Hringen nekem se tudott elmenni egy ZX-9 anno.
Szerbusz!Nekem 750-es van és tapasztalatból mondom,hogy 2-hét alatt kifogod motorozni a tudását.Ha veszel legalább mint az enyém akkorát minimum. Én vagyok 120kiló plusz az asszony 50 és már nem is érzem a 120 pacit.Jónak jó a 400 as is de annyit eszik mint a nagyobb.Már én is 1 literes felé kacsingatok.Gondold át.
"csak sima"
Ez csak sima ZX4 F3 1-2 évig gyártották ha jól tudom szőr zxr blokk van benne a H modellé de akkor inkább vegyél rendes zxr-t az jobban is néz ki meg ez olyan ritka modell nem tudom hogy kapsz-e hozzá normálisan alkatrészt ami nem egyezik a zxr-rel, talán kawazsolti esetleg tudna bűvészkedni hozzá de azlrt pofásabb ez a tricolor H http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx_zxr-4970510 és ebből is lehet alkudni.
Sziasztok,
Kawasaki zxr 400 as motort néztem ki magamnak, tudnátok róla pár sort írni Pl: vásárlásnál mire kell figyelni, milyen hibái vannak.
Esetleg valaki ismeri ezt a motort: http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx_zxr_400_zx4-54778
56

Köszönöm
Köszönöm a válaszokat!
Hm... akkor nincs mit tenni.
Mi is próbáltuk a szerelővel elhallgattatni(vékonyabb alátét cseréjével), de nem igazán jött össze. Egy kört bírt ki, a városban sűrű váltogatások közepette megadta magát és újra elkezdett hangoskodni
Gondoltam megkérdezem hátha tudtok valami megoldást, de ezek szerint nincs rá.
Szia!

Kellene egy pontos vázszám! mert amit adtál valami nem jó!
Valamennyire mindig csörögni fog én kinyomócsapágyat is cseréltem de semmi változás, ha az alapjárati keverék faszán be van lőve+szinkron akkor szinte alig hallani, én se akartam elhinni de szerelő kollégám demonstrálta és tényleg csak sokat kell vele szöszölni üveggyertya sem árt a pontos állításhoz, ettől függetlenül teljesen nem tudod megszüntetni.
Értem!
Nem tudsz semmi olyan megoldást amivel orvosolható a probléma csere nélkül?
Szerintem nincs értelme kicserélni, ugyanúgy elkopik megrágja megeszi és fél év múlva ugyanott fogsz tartani mint most... Legalábbis egy haverom tapasztalata alapján nála ez történt. Ne hagyd sokat üresbe járni csak amíg melegszik
Sziasztok!

Tudnátok nekem segíteni abban, hogy a kuplungkosár csörgését milyen módon tudom megszüntetni? Ha behúzom a kuplungot mérséklődik, ha kiengedem csörög-csattog. Eléggé idegesítő!
Szerbusz! Majdnem jó volt a tipped 6005 szabvány csapágy méret. Most úgy jártam hogy szorult az egyik első fék dugattyúja ..Szétszedtem mert tele volt olyan sűrű trugyival közben kijött a karmantyú .Az meg úgy kinyúlt mint egy gatyagumi. Szóval azt kérdezném van-e fék dugattyú javító készlet.?Ha igen milyen áron. .Előre is köszi.
Szia!

Sajna nem mert gyári cikkszámom van de csapágyboltban tudnak adni ha kiveszed valami 6001 ?
Szia. Megtudnád mondani mekkora az első kerék csapány mérete? Zxr750r 94-es.
Sziasztok!Ha valakinek kell van ZXR400 L-es modellhez egy segédváz végem.
Helló! Megnéztem a térképet és pont a 6- os úton vágtatok vissza Szigetvár felől kb. dél felé majd beugrok érte.Majd olajat is viszek de nem szintet mert egx kicsit csipegeti. Csá.