Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://blog.mitza.net/2012/03/...

Itt leirja lepesrol lepesre hogyan kell elemet cserelni es milyen tipusu.
Mar en is csereltem sot javitottam is egy gumiszerelo utan aki eltorte.
De olyan is van amelyikben az egész szenzort kell cserélni , ez a fajta a komolyabb verzió ! Ez biztosan jobban Chajnai kiadás !
A jeladóba mintha valaki mondta volna hogy LR44 . De nem 100% Az én kerekemben csak levegő van , a szenzor én vagyok , két kör után nagy biztonsággal megsaccolom hogy jó lesz ez nekem , vagy nem !
Ha jól emlékszem korábban valaki írta hogy a keréknyomás érzékelő elem problémára hivatkozva üzenget a kijelzőn. Jól gondolom hogy a ZZR-Ben is van TPS? Nekem GTR 1400 van es gondolom ugyanaz a rendszer lehet a kettő. Párszor jelzett elem problémát ezért gondoltam ki kéne cserélni. Valakinek tapasztalat, tanács, hogy érdemes hozza kezdeni milyen elemet kell venni...stb. Tanulnék más tapasztalatából. ;)
Szia Zoli !
Ezt a dokumentációt használom én is,ez alapján eddig minden hozzáférhető helyen csak 8.7 V-ot találtam,de a gyújtáskapcsolóhoz és a RUN/STOP kapcsolóhoz még nem jutottam el.A START gomb gyanús,mert egy picit bizonytalan a kontakt..Amúgy tegnap és ma sem tudtam vele foglalkozni.
Csezo ! Publikáljad hogy állsz ! Vagy annyira elindult hogy meg se tudsz állni vele ?
A rajz , megkerestem neked , és a relét is letudod próbálni !
A 15-39 rajz a manualba végig tudod zongorázni az akksitól kezdve hol veszik a fesz . javaslom hogy ne digitális műszerrel keresd az ilyen jellegű hibát mert becsaphat .
Ha az akksinál megvan a 12 rendesen , akkor lehet valamelyik kapcsolónál nincs kontakt . Nézd meg a gyujtás kapcsolót mennyi megy be és mennyi jön ki , aztán stop kapcsoló , valaahol biztos lesz külömbség ha az akksi 12 .
Levettem az önindítót, 8,7 V .Lekötöttem a gyújtásvezérlőt,hátha beterhel,de így is 8,7 V.És ezeket már úgy mértem,hogy a pumpa reléjét is levettem és a Y/R-en mértem.
Ha indítózás közben méred az annyi lesz ! Kösd le az indítóreléről azt a vastag spagócát ami az önindítóhoz megy , így nyomd a start gombot , és így hallod is hogy az ac felgattogja a nyomást . Így meg kellene lenni a 12v nak is mivel a motor nem öli az akksit . Írd meg hogy így megy-e rendesen az ac és nyomásra megáll-e . Ha nem akkor szerintem a reléd lesz a ludas . Hol lksz , odaadnám az enyémet próbára
Motor forog,és írtam,hogy a tápszivattyúnál (ac pumpa) csak 8 V van,tehát nem megy:Maga a pumpa megy ,ha 12 V-ot kötök rá.Valahol eltűnik 4 V.
Ennek fussál neki még egyszer ! Ha azért nem indul , akkor hova tovább ? De írhatnád hogy motor forog-e , ac kattog-e és így tovább ! !
Sziasztok !ZZR 1100 nem indul,mert tápszivattyúig csak 8 V jut el.A reléje jó ,indítórelé jó,biztosítéktábla jó.Ezenkívül mi lehet még ? Csezó
Figyusz ! csináljatok bocs ! ekecseljetek egy db killert házilag jó szűk furattal , aztán mindíg picit nagyobb lyukat rá ! Ez is egy megoldás lehet a karbik százszor szétszedése nélkül ! Ez is türelem játék lesz , de a szomszédok imádni fogják ! Ha megunod esetleg bontóban egy szépállapotú gyári is megoldhatja a problémát !
Valamit szeretnék nagyon. Nézegettem a dB killereket az ebay-on. A gyűjtőcsőbe is létezik szűkítő. Nem tudom mennyit venne le a hangból...( meg a teljesítményből ) Ez egy TÜV-ös Remus rendszer. Vizsgaképes. De engem akkor is idegesít.
Ma feltekertem a co csavart 2 1/8 ig, de csak az alapjárat nőt. Javulás semmi. Viszont 3500 felett nagyon jó lett. Jót tett neki a pucolás meg a szinkron.
Mi lenne akkor ha a kipuffogóba ekecselnétek valami folytogatót ?
Na akkor szórakozhatok vele..Règen imàdtam a nyitott dobokat.Most úgy kidobnàm mint a szèl.amúgy is idegesít a hangja
nekemis ez volt a problémám..a karburátort felfuvokázták nekem..és egy csomo szenvedés árán lett jo..sok türelem kell hozzá..
A torpanásért lehet felelős a nyitott dob .A gond hogy erre állítási adatot senki nem fog tudni adni . Sok sok kisérletezgetés , állítgatás után még jó is lehet ! Sok türelmet hozzá ! Minden esetre nyitott dobhoz több üzianyag dukáll álltalában . Én alaptól kezdeném felfele értékkel !
0.8 ra állítottam. Most hogy a karburátort kipucoltam és szinkronizáltam , összeraktam és nem érzek változást. 3000 ig olyan mint volt. Ha finoman adtam gázt akkor semmi gond. Nagy gáznál viszont torpant. 3000 felett viszont érezhetően jobb lett. Az alapjárati csavarok már 2 fordulatra ki vannak tekerve. Az alap 1 3/4 ről indultam. Régen 2 1/4 volt. Úgy túl sok benzint kapott. Szívató nélkül indult és nagyon benzinszagú volt városi közlekedésnél. Sajnos nem gyári dob van rajta. Lehet ez a probléma ?
0.7-0.8 tökéletes hézag hozzá sem kell nyúlni ! Főleg ha irridiumos !
Most az összes gyertya 0,7 volt. Gyárilag állítólag 0,8 - 0,9 között kellene lennie. Karburátor szinkron miatt ellenőriztem a gyertyákat. Gondoltam nem árt ránézni ha már leszedtem a légszűrőházat. A hézag értékét nem találtam meg a gépkönyvben.
szerintem ne álics a gyertya gyári hézagán mert nagyon érzékenyek...én már ki jártam....inkáb cseréld ki ujjra..ngk cr9 a gyári...
Sziasztok. Most ellenőrzöm a a gyújtógyertyákat. Tudja valaki mekkora a gyári hézag ? 95 ös ZZR 600-as