{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5622269] 2020. 06. 02. 12:38
ini
A főfúvoka inkább félgáz után Számít
Az fcr karbi hoz van olyan állító csavar ami kilóg
Én azt egy bitfejjel Állítottam villás kulccsal
[#5622265] 2020. 06. 02. 11:44
dakoakos
Értem. A karbi alján lévő csavar, nem igazán lehet hozzá férni a kis hely miatt, csak ha elfordítom. Üzem közben nem tudom állítani. Vagy lehet én vagyok béna.
Egyébként játszottam a főfuvoka méretekkel 160 tól 190 ig, 005 ös léptékellek, semmi változás. Utána vissza minden alapra, gyári beállításra.
[#5622261] 2020. 06. 02. 11:20
ini
Ha gázra fullad tuti a spriccelő a szar. Vafy starul van beállítva. Ezt onnan tudom hogy én egész addig butította le amíg nem fulladt egy hirtelen 1-0 gáz húzásra
Ha nem ejti a fordulatot akkor a karbi alján levő csavart tekergesd ha minden fúvóka közel a gyári nagyság
[#5622251] 2020. 06. 02. 10:46
dakoakos
Síktolattyút kicsit megemelem, akkor nem spriccel. Csak ha magasabbra emelem. Sztem, de csak szerintem! Inkább a hirtelenebb fellépő nyomás különbség miatt tolja feljebb, magasabb gáz állásnál a benzint. Javítsatok ki ha hülyeséget írok. Egyébként most hogy szóba esett, lehet ott a gond a hirtelen gázra ,fulladás hiba.
[#5622248] 2020. 06. 02. 10:35
dakoakos
Kehin FCR
[#5622208] 2020. 06. 01. 22:54
TENET
Gyorsító nem megy vissza csak lassan.
[#5622207] 2020. 06. 01. 22:33
petyarider
Jelenleg milyen karbi van rajta?
[#5622206] 2020. 06. 01. 22:32
dakoakos
Előre is köszönöm!
[#5622205] 2020. 06. 01. 22:31
dakoakos
Sziasztok! Akadt egy igen feltűnő probléma a motorommal. Az alapjárat gázadásra felpörög, vissza engedem, 2-3 másodpercig úgy marad. Karbi tisztítva, gyári beállitások stimmelnek. Még egy fontos dolog, hirtelen gázra fullad. Főfuvoka nagyobbra, kissebre, nem oldotta meg a problémát. Aki találkozott hasonló jelenségekkel, kérném segítsen. Ktm exc-r 450 2008
[#5621777] 2020. 05. 30. 21:10
L4ci_300_TPI
Első ránézésre a kosarak rendben lehetnek, amennyire a képen látható. A “kicsorbult” alátétet az anyára kell ráhajtani, az a biztosítása. A kopó lamellát tedd be olajba azelőtt, hogy beszerelnéd. Kb fél óráig ázzanak, lepje el őket az olaj. Sanszos, hogy a fém lamelláid miatt lehetett a kuplung hiba, gondolom megégtek már és üvegesedtek is, látható a fekete égett rész. Ha teszel bele új kopót+fémet akkor szinte biztos, hogy jó lesz s kuplungod.
[#5621758] 2020. 05. 30. 16:40
prannk
Ealvoltam ma egy kis körön mielőtt szétszedtem. Viszont ma már üresben is lefulladt egy 2masodperc utan. Meg nem ment. Alig tudtam vele hazajonni. Fulladni akart egyfolytába.
[#5621752] 2020. 05. 30. 15:28
prannk
3-4 képen ott belűl azok a lemezek szétvannak csorbúlva.
[#5621751] 2020. 05. 30. 15:27
prannk
Ja hülye kérdés volt.
Vettem egy uj kuplungkeszletet az unixba. De a lamella vastagság az újnál 3mm az acel meg 1.4mm amit kiszedtem az is 3mm meg 1.4mm.. viszont valami furcsaságot láttam. Itt a kép. Kuplung kosár is szerintem rendben van
[#5621635] 2020. 05. 29. 17:16
L4ci_300_TPI
Bocsi, de ha a kérdés komoly akkor inkább bízd olyanra, aki már látott ilyet!
[#5621581] 2020. 05. 29. 10:41
Yamahusa
Sziasztok!

520 exc-hez keresek vezérműtengelyt haveromnak.
Láncot cseréltem benne neki és akkor derült ki, hogy megette az elkopott himba görgő :)
Himbagörgő is érdekel de az csak is új, hátha van valakinek elfekvőben.

Köszi!
[#5621419] 2020. 05. 28. 12:13
prannk
Rendben. Most hétvégén olajat kell cserélnem úgy is. Vagy nem kell olajat leengedni hogy szétszedhessem?
[#5621380] 2020. 05. 28. 7:51
L4ci_300_TPI
Az egész kuplungot át kell nézni tüzetesen, megmérni minden méretet és csak utána lehet megmondani mi a baja. A múltkor kiveséztük a témát, ami nagy port is kavart, de megérte, mert jó lett a kuplungom. A manualban leírt méreteket ellenőrizd első körben, illetve a belső és külső kuplungkosarak, fém lamella állapotát. Jöhetnek jó minőségű képek is ide, majd meglessük.
[#5621343] 2020. 05. 27. 19:49
prannk
Hali.

Van egy 2011 es ktm sxf 250 es motorom.
Az a gond,hogy lenyomom az 1 est lefullad a motor . Ha behuzott kuplungal megállok lefullad. Illetve ha jár amotor nehéz berakni üresbe.
Ez kuplung lamella csere lesz? Vagy mi okozhat ilyet?
[#5620967] 2020. 05. 26. 14:06
jtomas
Mármint a sajátomra, máséra már egyszer tettem.
[#5620966] 2020. 05. 26. 14:04
jtomas
A kínai visszahajlós nekem ingyen sem kellene, legalábbis motorra nem tenném fel.
[#5620938] 2020. 05. 26. 10:15
ini
En amit láttam olyan volt hogy eldőlt a motor egy kb 10 centis kis fa darabot megemelt a kézvédő oldala aztán pint úgy állt hogy kitörte a kart
Aztán már repült is
Szerintem kb 100ezer esésből ha egy sikerül így
[#5620931] 2020. 05. 26. 8:37
L4ci_300_TPI
Nekem majdnem úgy volt, mint ahogy írtad is. Eléggé fixre volt húzva, illetve a kuplungkar a gyári és a gyári lepke rácsavarozva. Nem bírta ki az egyik feljárón a balfaszkodásomat :-) Az Arc biztos tényleg jó, viszont eléggé húzós. Ha a kuplung és fékkart kicserélném, az 35 ezer. Ennyiből veszek 5 pár kínai visszahajlós elox kart :-)
[#5620809] 2020. 05. 25. 17:16
demzsolt2
Semmi baja Brembónak.. Az szokott a probléma lenni, hogy nagyon meghúzzák a kormányon és nem tud elforogni, vagy nekicsavarozzák a Ktm lepke kézvédőhöz felszerelhető zárt védőre alakító műanyagot. Az összes többi könnyebben törik le. Felhajlóst próbáltam, Renthalt és Sunline-t. A Renthaltól nem tudtam felrakni a gyári lepke kézvédőt, a Sunline meg pár hónap használat után lötyögött a csukló pontokon, mint egy ezer éves szemét.. Ezért írtam hogy nekem az ARC composite, vált be.. Gerecse motornál, vagy a Yamaha Fehérnél lehet rendelni..
[#5620650] 2020. 05. 25. 7:10
L4ci_300_TPI
A dot és mineral olajos szitu megvan, de azért köszi a figyelem felhívást! Most egyelőre veszek bontott kuplung részt, de nem brembot, mert annak a felfogatása nem túl jó, Eddig több havernak is eltört alul. A mineralos verzió talán jobb. Ez a kuplungkar sem rossz, amit mutatsz. Ezt honnan tudtad beszerezni? Felhajlósra ötleted nincs véletlenül? Köszi!
[#5620648] 2020. 05. 25. 7:06
L4ci_300_TPI
Cserélj a rezón O gyűrűt és ha mákod van akkor megoldódik. Az epdm gyűrű nem jó, csak az olaj és hőálló. Én gyári Ktm-eset szoktam venni, azzal egy darabig elvagyok, aztán megint csere. Kb 1 év.