Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hmm ez tényleg kérdéses, mármint ,hogy ha kiveszik a folytást a szervizben akkor ugorhat a garancia?
Ez hátha segít!

http://www.sportmotor.hu/motor...

De csatlakozom az előttem szóló hoz.

Mikor a gyárban összerakják a gépet,ott is járatják valamennyit!(álló bejáratás)
A lényeg ,a legelején 1-2-300 Km tényleg kímélni,de utána csűrheted neki!
(De ez nem azt jelenti,h 200Km-en keresztül ,folyamatosan üveg gázzal közlekedsz)1000-1500 Után a gyári folytást kiveszed,avagy veteted,s akkor még jobban fog haladni a verda!
Üdv!

Nem kell szerintem túlbonyolítani a bejáratást. Én a robogót egy ideig 40 km/ó sebesség mellett használtam, később már 50 km/ó sebességgel röpködtem, többel csak lejtőnek lefelé lehetett - 55 km/ó. A fojtást csak a garancia lejárta után vetettem ki, fő az óvatosság. Persze a bejáratásnak nevezett időszak alatt többször mentem 100 km-s utakra ahol a nyélgáz közelében mentem hosszabb- rövidebb ideig. Azóta is rendben működik, ha jól emlékszem már 20 000 km körül jár az óra számlálója.
Bejáratásban kéne segítség vagyis kérdés! Mert mindenhol mást írnak! A lényeg ,hogy a használatiban max 30 km/h van írva 1000 kilométerig! Valaki azt írja hülyeség nyomhatod nyugodtan van benne folytás, más meg azt írja 100 km ig menj 30-35 el utána tólhatod. Most akkor aki ért hozzá leírhatná mit érdemes, és hogyan , mert olyat is írnak menjek 30-35-el de néha húzzam tövig pár másodpercre! most tartok 85 km nél és betartottam neki a 30-35-t de néha meghúztam neki de max 4-5 másodpercre!
KP.

SP!
Na most visszakaptam a multoki kijavításodat! Ügyi vagy!

Bárkinek gondja akadna a helyesírással,kizárólag depivol.2 kérdezze!
Nincs vele semmi baj,nem azé adom el,mosz éppen full hibátlan! csak egyszerűen kell nekem az a masina. lehet,h beszívok vele,mert ugye kb 10 éveset tok venni majd,de akkor is.... (tudom ez kicsit beteges) Aztán azt is lehet,h megnézek párat,s azt mondom majd,na ezt azzé mégsem.
Látom,hogy nem vesztegeted az időd
Csak egy tanács, a hitelesség miatt. A kiválló egy l.

Eladod és megvan már a kiszemelt? Javaslom, hogy addig menj és nézz meg minél többet, hogy tudd, mire kell odafigyelni, milyenek kell (vagy nem lenni) a T-maxnak.
Mi lett a baj a kész szép motoroddal? Mentél vele már sokat?
Na igen 5-6 kilo a 2001-2-3 as kiadás! na ez kihívás! Ez a masina ha megcsinálod,maga a kánaán!

Szeretem a kihívásokat!

persze nem sürget a Tatár! De elterveztem,megcsinálom!
Hajra!Mondjuk elég húzósak az árak a T Maxban ..... de ahogy érzed.
Háát úgy érzem minden kép szereznem kell 1 db T-max 500 ast!
Sok szerencsét hozza! Szabadna kérdeznem mire kattantál rá?
Ahha lehet! Ezt már tökélyre megcsináltam. S rákattantam valamire.
Ramy, eladod a vasat?
Ráklikk a Sorgon név-re,s nyomja az adatlapján lévő guanoon-t még fotó is vagyon !

na mi van raktál olajat a gépedbe,
Milyen gép is ez?
A helyről (mármint a szervizről) hallottam már.
Na ja, a pecsétet kell megfizetni,h maradjon a garancia!
90 Km/h? ajajj,aztat máá büntetik! Főleg a városban.
Dehogy nyomom állandóan 120-nál a gépet! Viszont ilyenkor azért illik kipróbálni, hogy van-e különbség a régi, és az új állapot között? Amúgy átlagosan 90 körüli tempóban megyek, mert nagyon nem szeretnék egy csekket!
A 12E valóban nem kevés, de hát erről szól a kötelező szervíz. Biztos vagyok benne, hogy ha csak úgy bemennék egy műhelybe, hogy cseréljék le a folyadékokat, a feléből megúsznám!
Mondjuk azzé így utólag belegondolva a 12e ft nem kevés,ha azt nézzük,h mily anyagokat használt fel hozzá,és az mennyibe kerül!
Úgy kb a 12E ből 2 max 3E ft az anyag,a többi a meló dij.
Na végre valami ember baráti infó is akad! nem csak az átba,meg lehuz...
Bár 12E ft ért lehet,h máshol(de az nem szervíz) ...szolgáltatást is kapsz,szintén dekorációs jellegből fakadót!

tee agyon hajtod azt a verdát! álandó 120-on sebbeséggel nyomod.
Nah, túl vagyok az 1000 km-es szervizen. Mindjárt az elején megjegyzem, hogy csak ajánlani tudom a szervízt, mert korrektek és emberszámba veszik az ügyfelet. Oda vittem a gépet, ahol vettem, vagy Érdre, a Budai út 76-hoz. Előtte persze felhívtam őket telefonon, hogy mizu. Ami meglepett, hogy az ügyintéző csaj azonnal közölte, hogy ez a szolgáltatás díjköteles, és 12.000 Ft-ba kerül. Tehát nem sunnyogtak, hogy vigyem csak le, és nem ott közölték, hogy mi a helyzet, hanem adtak választási lehetőséget. Halkan jegyzem meg, hogy a hölgy igen dekoratív és kellemes jelenség, szóval ez már egy plusz pont! Mikor odaértem, azonnal fogadtak, hiszen meg volt beszélve. Még annak ellenére is, hogy a szerelő láthatóan nyakig volt a munkában. Neki is esett a gépnek és nem egész háromnegyed óra alatt lecserélte a folyadékokat, átnézte a csavarokat, meg a franc se tudja még, hogy mit csinált. A motornak minden esetre jól eshetett a kezelés, mert sokkal szebben duruzsol, mint mikor odavittem, és még enyhe emelkedőn, szembeszéllel is bírta a 124 km/h-t! Ennyit előtte még soha nem mentem vele, és még a gyári kiírás szerint sem mehetne ilyen sebességgel! Egyszóval, én meg vagyok elégedve a szervízzel, és főleg az ügyintéző hölggyel!
Mindkét oldalon lehet pofára esni. Most eladói oldalon szívok, ez van, de talán egy hét alatt így elmegy. Majd meglátom, minden be van fizetve rá, pénzt nem kér, úgyhogy majd csak elmegy valahogy.
EEgen én is végigcsináltam ezt a procedúrát párszor! Adtam nem oly rég autómat-lakást mindent! Pl ugy kezd,h rögtön a fele árat mondja mint ami,de még azon is tipródik!........ te ennyi elmebeteg embert nem gondoltam volna soha,h létezik e föld kerekén!