Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lábon nem, mert közúton nem közlekedhetsz vele.
csak egy gyors kérdés:

van egy motor, ami jónak tűnik a képek és a leírás alapján, viszont kb. 400 km-re van és külföldi papíros... lábon haza lehet hozni? vagy ilyenkor mi lehet a megoldás?
Basszus erre nem gondoltam. Köszi.
Egyébként ha le akarom festeni kékre a berúgókarom és a két kilépőt, akkor milyen festéket vegyek? Bármi ami jó fémre?
Léghűtés-folyadékhűtés
Adott két Kymco Super 9.
És a nyilakkal jelölt helyeknél mi a különbség? Nekem a bal oldali van.
Én tavaly ősszel vettem. azóta amikor 10-15 C nál melegebb van azzal megyek melóba
Igaz qrva hideg van sokszor reggelenként
Szia Korzso!
Neked is People s125-öd van,kb.2 hónapja érdeklődtem tőled a motorod fogyasztásárol.Azt irtad,hogy ha megmarad ez a robogód,kipucolod a kipufogót,ez pontosan mit jelent.Nekem most volt a 300-as szervizem,lájtosan közlekedek vele és igy 3,6-4 -liter közötti a fogyasztása.A kipubol ha kiveszed a katalizátort csak a hangja változik vagy az étvágya is.ÜDV.SONCI.
mikor vetted a motort Artika? Mert én február 27-én és még csak 110 km van benne, azért kérdem,hogy neked mennyi idő alatt sikerült beletenned az 1000 km?
Sajnos igazad van, de a garanciát nem akartam elveszteni. Az M3 bevezetöjènèl van egy motoros bolt +szervìz ott 16 ot mondtak. De vidèki szervizben is 10 ezer.
Ha nem lenne garanciàs èn se fizettem volna 12 ezret.
Itt a szaktudàst kell megfizetni. Ami nekem nincsmeg hozzà.
Ha nem gariba csinàljàk kb 5 ezerböl megvan, de mi van hogyha nagyobb baja lesz?
A kipufogò fojtàst a katalizàtor miatt nem vette ki azzal az indokkal, hogy ha gond lesz akkor nem cserèlik gariban.
Na megpróbáltam lebontani a hátsó idomokat, de már az első lépésnél elakadtam, amikor a spoilert akartam levenni, mert a középső csavar, amit imbuszkulccsal kell kitekerni, faszán el van kerekítve az imbusz menete. Szóval csak forog benne. Hogyan tudnám leszedni?

Róla van szó, de ez nem az enyém:
Tomi1420!

Az a gumicső a levegő visszakeverés a kipuba, a megfelelő károsanyag kibocsátás érdekében, nevezzük "katalizátornak".
Pusztítsd el. Farokidom levesz, gumicső a légszűrővel kiszed, kuka, nem fog hiányozni. Sprt kipuba a helye sincs meg.
Már csak az a kérdés ,hogy majd oda el tudom e vinni garanciális szervizbe!
hát én amikor megvettem a motort akkor megkérdeztem hogy mennyi lesz majd a fojtás kivétel akkor azt mondta 10 ezer + Áfa, nah akkor a te 1000 szervized nem is volt drága! De lehet ki se vetetem mert lehet majd ha olyan hiba jön elő akkor majd arra fogjak! Illetve azon is elgondolkodtam,hogy máshová viszem szervizbe mert tőlem 70 kilométerre van egy bolt ahol ismi rokona dolgozik és ott is árultak motort, hülye voltam, hogy nem ott vettem mert ott ingyen kivették volna a fojtást ha ott veszem! Ennyit a bolt és bolt közti különbségről!
A első képen a sárvédő mellől jobb oldalt indul egy gumicső fel a motor hátuljába. Na ugye az a cső nekem mostmár csak fityeg a motoron, mivel kicseréltem a gyári kipufogót.
Na az hova megy? Mert levettem az ülést, de a motor farokidomja alá megy be.
Ki akarom műteni az egészet.
Ha nem muszáj járgányaimat én sem viszem szervízbe, de a garancia nagy úr és ára van, nem kevés. Talán szép magyar mentalitás, hogy a negatív tapasztalat mélyen megmarad, ami meg pozitív az természetes. A lenyúlás meg kis országunkban össznépi játék, egyet lehet tenni, nem részt venni benne. Bocs az elmélkedésért.
Az a szomorú, hogy ez is igaz!
Ne hidd, hogy nem a gari miatt kerültem oda. Más járművemhez nem nagyon nyúl idegen.
Ahhoz már sok minden történt.
Azzal nincs semmi probléma ha elmondod, el tudod mondani a pozitív tapasztalataidat,de ha egyszer nincs, akkor nincs mit elmondani. A szervizek meg saját maguk alatt vágják a fát. Az a szerencséjük hogy vannak olyanok akik nem értenek a motorhoz, ha értenek nincs meg a megfelelő szerszámozottság a szereléshez.
Helyes, kell a pozitív hang is, nincsen ebben hiba.

Szóval a helyzetérzékelő szart be, szakimnak mondtam,hogy kösse ki a fenébe. Hihetetlen, most pöcc-röff
Tegnap így nekem is összeállt a gép, még van egy kis beállítási procedúrám, aztán jön a szépítés, GPS. Hétvégén már túra Pannonhalmára.
Így igaz!
Megrögzött szervízellenes voltam-vagyok, sok negatív tapasztalattal, a közlekedés majd minden területén és nemcsak ott.
Pont ezért gondolom úgy, hogy a pozitív tapasztalatokat is megosztom.
Csak ebben az országban ez nem divat, mert az az igazi, ha baj van. Arról van mit beszélni.
És azt sem állítom, hogy a jelzett szerviz mindenkinek tettszeni fog.
De akkor is ezek a tapasztalataim.
Ha csalódni fogok, azt is közzé teszem.
(mondjuk szeretett márkánkról tudnék érdekes és furcsa történetet mondani az új motor vásárlása kapcsán....)
Szia!

Ahogy mondod.
Sziasztok!

Tegnap voltam a Scooter-nél. Amennyiben a BW-d fehér éppen láttam amint a szép piros ruhás ember szétkapja. Kivette az ülést az alatta lévő tárolóval, onnan matatott valamit a blokkon ha jól láttam. A kipufogó fojtásait is kutya kötelessége lett volna eltávolítania, úgy gyári állapotban kell ütnie a 80-at.
Anno én még a kipu végében lévő fojtást is kifarigcsáltam, valamint a levegő visszakaverést is megszüntettem. Így markánsabb hanggal tartotta a 75-öt, nem fogyasztott 3 lityit.
Üdv!

Ezeket már csak újra fényezéssel.
Szia!

Akkor Te egy nagyon szerencsés embernek mondhatod magad. Nekem már rosszabb tapasztalataim vannak, de nem szeretném még egyszer leírni.
Tényleg nem a szervizek se..ét akarom nyalni, de a scooterben a szerelők teljesen normálisan dolgoznak!
Vagy neked már rontottak el valamit?
Aki nem akkora spiller, hogy azonnal átkontsruálja a motorját, annak pedig valahová vinni kell. A rezsióradíj pedig tényleg nem olcsó. De mi az? Talán a benzin?
Amit a szervizekről írnak és a szémélyes tapasztalat alapján bátorkodom védeni őket. Persze lehet én vagyok félelmetes az 50-es motorommal és nem mernek szórakozni...
na persze a szakszervízes cucc a garancia miatt kell! Amúgy átba az egész! csavarok meghúzása kamu,gyárilag az össz csavar rögzítőzve van mint a (modellezésnél) Még az utólsó műanyag idom csavar is! 3-4 féle rögzítőt használnak! Utántöltés hűtőfolyadék max 1-2 deci lehet(ha több fogyna ennyi kilóméternél az gáz) hajtómű olaj szintén pár deci! Kb az anyagfelhasználás ára max 2000 Ft! A többi pénz a fojtás kivét ami 15-20 perc-pecsét,meg,h szépen elmondja h húú de jó neked!