Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyorsan fesd szépen le, oszt mehet a piacra!
Fehérke el is költözött?
Na baz..g,ez tényleg roppant bosszantó!
Multkor belinkeltem ide,1 cikket itteni más fórumról! (mikor is valaki meghalt szegény,mert elékanyarodtak) Nap mint nap veszéjnek vagyunk kitéve,még akkor is ha betartassz minden előírást! Van aki azért hagyta abba a motorozást mert sokkot kapott a hírek hallatán!

ÁÁááááÁááá á á azért ezt olvasva ökölbe szorul a kezem az biztos!
S valószínű kiosztottam volna 1-2 maflást a paréjnak! H ténynyeg szakadt volna anyukájába a feje mikor megszülte a rohadék embertelen sunnyogó állatját!

Gyerekek! Megszerváltam ez a Yamaha T-max 500-at!
Nagyon basz..ul jó gép..S szokásomhoz híven azzal kezdtem,h rommá szedtem az egészet! Szétkaptam a váltót..kasznit..mindent! Olyat megy,h beszarsz. remélem nem fogok megdögleni vele! Igyekszem majd vigyázni!
Pécsről hoztam haza lábon! Olyan szél volt,h volt oly szakasz majdnem lefujt az útrol a szél! Spanom aki néha mögöttem jött a kocsival röhögött,h ugy közlekedtem a tök egyenes részen,h 10-15 % ban bedöntve mentem,h eggyensújozni tudjam a szél erejét!
Kemény volt!
Castrol,Repsol ,Elf amit használtam,használok.
Az ásványi és a szintetikus olajok keverését azért nem ajánlják,mert a kettő keveréke képes teljesen más kenési tulajdonságokat produkálni,mint a kettő külön-külön.Ezeknél a motoroknál a kenésnél minden bizonytalansági tényezőt el kell kerülni,ha lehetséges.
Sziasztok!

Elmesélek egy kis történetet, ami szombat hajnalban esett meg velem:

Dolgozni voltam és hajnali egykor ért véget a meló. Utána felültem a motorra és jöttem haza. A 4-es főút Üllő-Vecsés-i elkerülő szakaszán jártam éppen, előttem senki, mögöttem senki, holdtalan éjszakai sötétség. Mivel ezen az úton 100-al lehet jönni max, de elég sötét volt, így én 90-es tempóban nyargaltam haza. Az egyik enyhe ívű, de hosszú kanyarban haladtam éppen, enyhén megdöntött motorral, hogy folyamatosan tudjam követni az út vonalát. Mindezt természetesen a jobb oldalon, a külső sáv szélén, nehogy mégis utolérjen valaki és letoljon. Ahogy haladtam, észrevettem előttem kb. 100 méterre egy kis piros fényt. Fogalmam sem volt róla, hogy mi lehet az, így el is csodálkoztam. A szalagkorláton fehér fényt láttam, de mivel szemből autók jöttek, így azt hittem, hogy azok világítanak oda. Biztos, ami biztos, lefékeztem kb. 70-re, amikor kb. 30 méter távolságból láthatóvá vált, hogy mi az a piros fény. Egy faszkalap az autójával eltévesztette a lehajtót, és nemes egyszerűséggel visszatolatott és keresztbe állt az úton, úgy akart hátratolatni a lehajtósávba. Teljesen keresztben állt, így még a tolatólámpát sem láttam, és mondom, kb. 30 méterrel voltam, 70 km-h-nál, döntött motorral, amikor kibontakozott előttem a sötétségből az autó sziluettje. Kb. még 10 métert megtettem, mire egyáltalán reagálni tudtam volna, majd első-hátsó fékkel satuztam. Éles fékvisítás, a gép kidobta a farát, amit csak úgy tudtam ellensúlyozni, hogy teljes testből és erőből a másik oldalra lendítettem menet közben a motor farát. Ettől viszont azonnal becikázott az egész gép, én meg elsuhantam kb. egy méterre az autó elejétől. Legalább 50-60 métert rodeóztam, mire sikerült megzaboláznom a vasat, eközben minden másodpercben azon imádkoztam, hogy el ne szálljak, és izzadtam vagy két litert! Ez ám a fogyókúra! Persze mikor sikerült úrrá lenni rajta, azonnal félreálltam, hogy visszamegyek és megölöm a buzit, de addigra szépen eltűnt! Vagyis a rohadék látta, hogy mit csinált, de lelépett gyorsan. Még azt sem várta meg, hogy lepadlózok-e? Mert ha mégis megtörtént volna, akkor vagy ott döglök meg, vagy csak megsérülök és jó eséllyel áthajt rajtam a következő autó,aki arra jön!
Szóval kis híján megdöglöttem egy ilyen faszkalap miatt! Ha esetleg ő is olvassa most ezt az írást, akkor üzenem neki, hogy dögölön meg a születésnapján, de addig is minden nap kétszer jöjjenek rá a szülés fájdalmai és szarjon olyat, mint egy tarajos sül!
Üdv mindenkinek!

De ne boritsuk idegileg szegényt ! A lényeg..OK h a te mocidba 2T legideálísabb a szintetikus olaj! De ha már beleraktad azt a pár decit,ami nem szintetikus hanem ásványi de 2T-be való!(NINCS BELŐLE SEMMI GOND) Nem kell leszívni meg ....! Vegyél máshol(nem benzinkuton- mert drága) boltban 2T szintetik,vagy full szintetic olajat töltsd rá és használd egészséggel! A márkákat ami ajánlott a kollega leírta!
jah igazad van! De errefelé nincs itt ilyen így max megnézem autósboltban!
Ha teheted ne benzinkútnál vásárolj, ott a legdrágább nagy általánosságban. Inkább nézz körül nincs-e a közeledben egy olajshop.
jah mindenképp teljes szintetikusat célszerű beletenni!
Majd valamelyik benzinkúton veszek mert reggeltől estig dolizom és ahol vettem oda most nem tudok eljutni!
Szia!

Általánosságban olyan olajat ami a legolcsóbb éppen, persze a minőséget szem előtt tartva.

Használtam már Castrol, Repsol, Motul, Elf és Shell olajat is. Most éppen Elf olaj a nyerő.
Ugye vadi új garis a motorod?
Akkor kérdezd meg a kereskedőt(szervizt) ahová vinni fogod, hogy ők mit tesznek bele.
Személyes tapasztalat egy nem túl pörgős motornál a repsol bevált.
Én nem 2T-nülök,régen motoroztam már ilyen géppel, annak mindegy volt, milyen olaj, csak olaj legyen.
2T scooterbe való legyen (már ha robogód van), aztán onnantól kezdve mindegy, szerintem, csak belevaló legyen. Márka? MOL, Castrol, Repsol, Q8,stb. A noname-eket azért kerüld, nem gond egyszer kétszer beletöltve, de huzamosabb használatukat nem javaslom.
leírhatnátok pár márkát esetleg, hogy ki milyet használ, javasol!
akkor nekem full szintetikus kell ami befecskendezéses?
Van pár márka ahol kimondottan robogót tüntetnek fel gondolom az is jó! gondolom ez is jó:
http://www.mol.hu/moto/MOL-Dyn...
Azt hogy milyent teszel bele egyáltalán nem mindegy,a nagyértékű motoroknak meg kell adni ami jár.Mivel a 2 üteműeknek az olajzás a lelke-figyelni kell rá.Szivasd le és tegyél bele fullszintetikust,ha megnézed még az is megvan adva a 2T olajoknál,hogy befecskendezéses,vagy előkeveréshez ajánlják.És egyáltalán nincs árban nagy különbség.Én pld most vettem a formula3000 nél 1950 ft ért ELF et.A sima Arol 2T majdnem ugyanennyi.
gyors levettem a polcról aztán raktam bele ezt:
http://hunoil.hu/olajok/hunoil...

igaz csak kicsit öntöttem bele, max 2-3 decit!
Jah csak épp most megint elmentem motorozni és kiment a fejemből, gyorsan bementem kútra mert már jelzett aztán vettem gagyi ásványi olajat! Nem tudom akkor leszívjam vagy már mind1! Amúgy a használatiban nem írnak semmit erről csak,hogy 2 üteműhöz legyen!Érdekes mert az angol használatit is néztem de ott sem találtam semmi extrát! egyáltalán,hol kéne néznem?
Úgy van olyat próbálj meg belerakni,amit javasolnak hozzá a manual-ban. De ha ipp nem tudsz pont olyat,(mert utközben elfogy,és pont azon a kuton vagy..nincs olyan) és mást raksz bele, sem lesz semmi gond belőle! De hosszútávon mindíg jó betartani amit ajánl a gyártó!
Olyat tegyél hozzá, amilyet a gépkönyve javasol. Ne a márkát nézd elsősorban, hanem az előírást! Ha abban egyezés van és választék is adott, válogass kedvedre.
Mert valaki azt mondta jó az ásványi de abból csak a minőségi, valaki meg csak a szintetikust vagy fél szintetikust javasolja!Most akkor ezzel mizu?
azon kívül, hogy 2T van írva az olajra kell még valamire figyelnem?
Illetve akkor ezeket lehet keverni? mármint úgy értem most van benne valamilyen olaj amiről fogalmam sincs milyen akkor bármilyet hozzáönthetek, mert úgyis a benzinhez fogja keverni?
Kymco-n BMW matrica? Komoly hibrid!

Nekem csak stormtrooper lesz a gépen
Hali!

Na erre a milyen motorra is van történetem.

Nekem a plexi aljára egy BMW matrica van ragasztva.
Megállok a kúton, mire a kutas meg a haverja jön oda, hogy ilyen csúcs BMW-t még nem láttak
Meghagytam őket ebben a hitükben
Sziasztok.
Hozzáértők tanácsát szeretném kérni.
Kinéztem egy gépet,Kymco People 250,2005-ös évjáratú,18000 km van benne,egygazdás,szemre egyben van,motorja szépen jár.
Van valakinek esetleg tapasztalata vele,mennyire jó,megbízható gép?Mire kell odafigyelni vételnél,van-e típushibája?Fogyasztás meg ilyenek.
Minden infót megköszönnék.
Ma beszéltem a szakimmal, említettem neki a szívató problémát. Nevetett egyet és azt mondta, hogy beállítjuk secc-perc. Mondom erre, nem szívesen nyúlok ismeretlen dolgokhoz, erre mondja, hogy már csináltam pedig én is, mert a leonardon ugyanilyen van, csak a mélysége más. Ergo tolómérő elő és ellenőrizzük a hétvégén mi is a dúsító működését, aztán majd beszámolok. A tuti akkor lesz,ha berakom a 110-es (vagy 105-ös?) fúvókát és műszerrel beállítjuk a keverékképzését.

De érdekes dolog, ma 3 ismerős is elkapott és kérdezte, hogy mi a gép, mert rohadt szép.Aztán jön, hogy KYMCO, és néznek, hogy az milyen, kínai? Mondom nem, de az már mindegy, lekínaizzák.Szakértő szakik is kínainak ismerik, kereskedők is, nagy katyvasz van az emberek fejében De ez nekem csak jó,mert legalább a tudatlanság miatt kicsi a kereslet rá, ezért olcsóbb, mint az istenített, de problémás társai.
Hali!

Na erre a kérés nélkül kicserélik sztorira van egy esetem.
Asszony kocsijában olajat cseréltünk, majd egy hétre rá elvittük generátor javításra meg ékszíjcserére.
A végén közölték, hogy cseréltek olajat is, mire megkérdeztem, hogy miért?
Mert úgy ítélték meg, hogy ki kell cserélni (egy hetes olajat).
Nem voltam ideges.
Mondtam, hogy ezt nem rendeltem meg tehát nem is fizetem ki.
Ha valamit pluszban javítanak, cserélnek, sztem a legalapvetőbb, hogy előtte tájékoztatnak a problémáról.