Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok h veszel,de akkor olcsóbb ajánlott! De végül is te pénzet,én csak javasoltam! Szerelés,hhát nem egy bonyolult,de azért nem árt némi rutin vagy műszaki érzék! Te írod neked 000 a műszaki tudásod! Ugy azzé ne kezdj neki!
Speckó szerszám..hát van pl a körmös kulcs ,vario,meg kuplung szerk megfogásához,h a tőcsavart meg tudd nyitni! Én pl mindíg mással helyettesítem,de ez kell azzé műszaki lelemény.
Okés, de azért kipufogót ígyisúgyis kell vennem, mert ez használhatatlan.
Egyébként egy szíjcsere, görgőcsere bonyolult művelet?
Kell hozzá speciális szerszám?
Vau!

A motor az nem csak kipufogó,több alkatrészből álló egység-gép! ha valami beszarik,magával rántja a többit,megbomlik az egység! ha az a moci ami a képeden van (profil) ekkora jukkal a kipu csövön 65Km/h t meg akkor ott más sem tökéletes!
Én azért mondtam,h ha te nem értesz hozzá,előbb nézesd meg értővel mi fán terem a dio! nehogy feleslegesen költsd a pénzt!
Persze azt is lehet,h megy amennyit megy,meg ameddig megy(mert éppen azért még megy) és csak rádobsz egy kiput az annyi! De akkor meg minek rá egy 30E ft cucc!?
Úrsiten ennyi minden egy kipufogócseréért?
Én csak azért veszem a Leo Vincet, mert kilyukadt a régi.
Nem akarom tuningolni, csak tudjak továbbra is munkába járni vele :)
Gyári kipufogót meg sehol nem találtam, ezért lett Leo Vince.
Majd megtanulod a tudást,valahol el kell kezdeni!

Jóó ez a dob,de ez máá 30E ft amit én ajánlottam a fele!
na meg ha a mocid a mostni gyári kipuval 65km/h t megy! Azon akkor juk van,h na! Akkor ott más bibi is van,mert ugye ebben az állapotban a kipu folytása = 00 ! Figyu!

javaslom nézesd meg hozzáértővel! Kuplung-vario-ékszij-karbi.és akkor még a többit nem mondtam..krmány csapágy kerekek,kompressio...
Ezek jók,akkor vásárolj be mindenfélét! Mert ebben a formában nem biztos,h elég lesz rádobni 1 kiput,s belerakni 2000 ft -sgörgőt meg 1 fuvókát!
Uhh, nem mondom, hogy jól belőttem a lakhelyed

Én nem javaslom a 6,5-eset,főleg,ha 8,5-es az eredeti. Minimum 7gr, de inkább 7,5.Ha beválik az új dob, az is segít a dinamikán, ne feledd.
Konkrétan Birminghamben lakok :D
Közbe néztem görgő szettet és nincs. Csak egyesével.
Ugye 8,5 a gyári, akkor melyik lenne a legideálisabb szerintetek? Mert akkor veszek olyat és eggyel nagyobbat meg kisebbet. Én 6,5-re gondoltam.
Na puff

Sebaj, belejössz majd. GörgőszettOK, javaslom,hogy esetleg fúvókaszettből is legyen egy, mert úgy a tuti. A csere nem nagy dolog, de a karburáláshoz már jó fül és érzék kell. Persze műszerrel a legjobb.

Nem tudom, merre laksz, esetleg ajánlhatom a saját szakimat, ő mondjuk érden lakik, de annyi motort szerelt már, hogy lassan motot és nem autószerelő lesz. Ráadásul nem egy pénzéhes ember, és még van egy kis becsület is benne. Ezt kompenzálandó néha érdekes a modora
A motor tudásom nem hiányos, hanem nincs :)
Igazából én ezt néztem ki: http://www.ebay.co.uk/itm/KYMC...
Ehhez vennék egy görgőt vagy görgőszettet mert ugye nem tudni mekkora kell, meg egy nagyobb fúvókát. Elmennék szerelőhöz, ő pedig beszerelné ezeket. Ez a tervem.
Meg nekem nem kell 90km/h, mert most megy gyári kipuval 65-t, elég ha visz majd 70-et sporttal.
én 75kg vagyok, többi adatot nem tudok a motorról, minden gyári.
70 el gyárilag is kell mennie,5.17 Lovas azt azért visziie kell! Most mennyit megy?
Igen a leo az járható ut ujjonan is pl. http://www.ebay.it/itm/MARMITT... ezt még azzé ki lehet fizetni!

A gögő az sok minden fügvénye! te mennyi kiló vagy? mekkor a a tömege a mocinak.,kipufogó,karbi..! De szerintem 0.5-1 grammot leveszel és ugy jonak kell lennie! Ezért lehet kapni görgő készleteket,h ki tudd kísérletezni melyikkel a leg optimálisabb! mert elsőre eltalálni nehéz! De ugye ha eggyenként veszed a végén sokban van,s ráadásul a többit kukázhatod!
kicsit zavarosnak érzem a tudásodat a motorodról.

Az jó, hogy vettél bele fúvókát, de ettől még lehet, hogy nem lesz jó. Az alapjáratit is növeled? És ha kevés lesz neki, akkorújra kell állítani az egészet.
A végsebességed nem görgőfüggő, ez nagy tévedés. Alacsonyabb súllyal is ki kell vinnie a végsebességet, ha nem irdatlan erős a kontrasztrugód. A súllyal az adott fordulatszámnál működő első variátort szabályozod, alacsonyabbnál magasabb fordulaton "vált", tehát pörgősebblesz a motor, de jobban pörög adott sebességnél egy bizonyos szintig.Nehezebbnél pont fordítva, de általánosságban elmondható, hogy a gyári értékektől max 15-20%-ban érdemes eltérni. Persze a variátor, szíjállapota nagyban befolyásolja a működést, azokkal mi a helyzet?
Sehol se találtam használtat, veszek egy új Leo Vincet.
Meg hozzá 92-es fúvókát. De görgőből hanyasat vegyek?
Csak egyszer tudom szerelőhöz vinni, ezért amit viszek neki annak jónak kell lennie. A gyári 8,5 vagy 9-es.
Nem akarom kihozni a maxot a gépből, csak menjen 70el.
Huu baz..g! Nem sűrűn nézegetett a gép alá aki előtted volt ez a gép!
Tee bontott kiput nézzé rá szerintem,vagy használt sport kiput! nem biztos ,h az állapotok tekintetében érdemes beruházni 40-50.000 rendszerre. Azért valjuk be eléggé oda van,alulról.
Nem jól éreted! Van egy totál gyári 250 es Xcitin-em! Ami gyárilag is totál jól húz! Köze nincs ehhez a 60 ról lomha meg..tsai-hoz! (azt max 1 50ccm -es gran dynk lehet) Nem kelett kicserélni a görgőket mert így is tök jol megy! de ha akarnám 3500 Ft ból még jobban mehetne ezzel az apró módosítással! De mineek,ha igy is jó! a T-Max ot viszonyítási alapnak hoztam fel,h azzé van fogalmam arról,mi a gyorsulás nagy robi tekintetben!
T-Max 5 Liter -Xciting 3.1 és3.5 között

Van akkor egy gyári 250-esed, amiben csak könnyebb görgők vannak, jól értem? Ezzel jól gyorsul, az biztos.
Én nem hasonlítgatom őket össze, mert felesleges. Egy 2 hengeres is teljesen más, mint az egyhengeres, lökettérfogatilag felezve meg még inkább.
Egyéb iránt mennyit fogyaszt a tmax? És az xcitingod?
Ezért ha gyári beállításokkal rendelkezik a gép! Karbii...terén,elég csak felrakod a sport kiput és nem nyulsz hozzá,semmit is működni fog rendesen! De az igaz,ha a max-ot akarod kihozni belőle,akkor sport kupu-görgők,kuplunkrugók-karbi fuvóka + beállítás!
Ezt úgy értem,h jól megy az xciting,h ráülsz s kipróbálod! És nem a T-Max után,hanem viszonyítás képpen! Az nagyon jól húz,de az xciting is jól húz,de nyilván nem annyira mint egy kétszer akkora 500ccm es 2 hengeres motor!Full gyári és nagyon jól megy! Picit könyebb görgő semmi módosítást nem igényel továbiakban. nem vesz el sem innen sem onnan semmit! Méj jobban gyorsul,és még végre is többet lehet kihozni belőle.Fogyasztásban sincs külömbség. Én nem tudom te milyen xcitingen ültél(50-60 ról ..megy?!) De az enyém 80-90 ről olyat húz mintha kb az ereje 50% nál tartana! 130 Km/h a vége tovább nem húztam,ott 8000 -ret pörög,de ez tényleg az áttételezés miatt van(gyári) 100km/h felett is bőven van erő előzésnél...!

Nekem az 50ccm -es robogóm megy 80km/h-t és 50km/h ról az is még bőven húz nem ,h az xciting!

Mondom a paramétereket! Pl kymco super 8 2T 50ccm 100 Kg 5 Le
Xciting 250ccm 180 kg 20.1 Le
T-max 500ccm 217 Kg 41 Le
Magáért beszél!
Fulladni nem a görgők miatt fog.

Ez a sportosítás egy pici állítgatást igényel szinte mindig. Mivel a karbi könnyebben jut levegőhöz, ezáltal növelni kell a fúvókák méretét is, így erősebb lesz a gép, de többet fogyaszt. Ezek persze általánosságok. Amennyiben felszerelsz egy sportdobot, sportszűrőt, akkor tuti karburálnod kell, ráadásul a gyorsabb és akadálytalanabb kipuf áramlás miatt közel sem biztos, hogy elsőre jó lesz a tapasztalat, sőt. Ez komoly dolog, sok kísérletezést igényel akkor, ha nincsen más segítség.
Nem találok gyári kipufogót 2006-os Super 9-hez.
Szóval valószínű veszek egy Leo Vince-t.
De olvastam, hogy sok beállítás kell hozzá.
Megnéztem Manual-ba, hogy 92-es a fúvóka mérete, az csere.

Attól félek, hogy a görgőkkel szórakozni kell majd, nehogy fulladjon vagy valami.
Én annyit mondtam, hogy a 250-es az xciting alá néhol kevés. Ez nálam tapasztalat volt, próbáltam, valahogy mindig az volt az érzésem,hogy nehézkesen mozog 50-60 felett. Az, hogy meg lehet változtatni a dinamizmust görgőcserével, satöbbi, azzal nyersz itt-vesztesz ott. Én amondó vagyok, hogy városi közlekedésre a 250 tökéletes, az xciting a méretei miatt viszont nem a legjobb. Kisebb kasztnijú, "ülősebb" motor való városba, akár egy 250 people (nagy kerék, jó kilátás, satöbbi), szerintem.

Csodálkozom azon, hogy a Tmax után "jól" megy a 250-es xciting. Ezt hogy érted, kíváncsi vagyok.
Szent ég, ez tropa, szét van menve az egész. Ahogy a váz egyéb elemit elnézem, azok is elég rossz állapotban vannak. Új kell, nem is kérdés. Sport vagy gyári? Te döntesz.
Az xciting alá kevés a 250 cáfolom!
Bámi városi közlekedésnél full elöl vagyok vele! Odarántok sehol senki.
20.27 Le egész pontosan,amikről te beszélsz az 21! És öntömegben sincs nagy külömbség. Most van a T-Max 500 am van viszonyítási alapom! Xciting 250 Jól megy! Azok a külömbségek amiről te beszélsz nem mérvadó mértékűek,főleg ha a fogyasztásról is beszélsz!
Egyébként az Xciting be bele raksz egy 3500 Ft s picivel könnyebb görgö garniturt, s még jobban megy! de még egyszer,...gyárilag is jól megy!
Üdv

Ezért hangos a Super 9-em:

http://i40.tinypic.com/k2jozl....

http://i40.tinypic.com/6d
ef.jp...


http://i43.tinypic.com/5vqfyf....

http://i39.tinypic.com
/bdsc9j....


Vehetek új kipufogót? Ha igen akkor gyárit vagy sportot érdemes?
Semmi tuning nincs a motoron.
rosszul beállított,elkopott 200-as, 250-es is tud 4-5litert zabálni. A 4 az alap, 3,5 még elérhető, a többi mese. Az 500-as5 liter körüli, de ott már jobban számít a csuklód is.

Nekem Malaguti Madison 250-esem volt, ha választanom kellene most 250-est, újra rápattannék. Yamaha blokkosra, csakis!

Az xciting alá a 250 szerintem picit karcsú, de ott is lehet játszani az áttételellel.
Ok!
Kiderül mi lesz a sorsom szólok!
Persze nem az a célom,h futárkodjam..van 7 szakmám,de persze abban pont nincs semmi kereslet! 9. kéne tudjátok ez milyen! Anno egyszer már nyomtam ezt a futár dolgot(kényszer mencsvárból) Nem élet cél..de ha nincs jobb,valamit csinálni kell,amig nem találok jobbat!