Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Olvasgatom a fórumot és sehol nem találtam a kérdésemre választ, ezért felteszem a hozzáértőknek: 250-es Xitingem van 2006-os, 24 ezer km.van benne, itthon újonnan szaküzletbe vásároltam. Műszakilag semmi problémám nincs vele, sőt nagyon meg vagyok elégedve. Minden tavasszal megkapja az olajcserét, minden második tavasszal a hajtómű olajcserét, egyszer volt gumi garnitúra csere, más nem volt. Mikor kell szíjat és görgőket cserélni, + fékolajat + hűtőfolyadékot, mert ezek még eredetiek.
Szia!

Ebben az esetben valószínű a kijelző meghibásodása. Csere előtt érdemes lenne ellenőrizni a műszert, esetleg valami kis hiba lehet ami miatt fennakadt a mutatója.
Helo!köszi. a müszer akkor is fullt mutat ha szét van húzva a csati akkor gondolom csere
Szia!

A szintjelző adó meghibásodott vagy az érzékelő megszorult, esetleg még a műszer is elromolhatott. ezeket ellenőrizni kellene először. A km óra pedig nagy valószínűséggel a meghajtás fogaskerék elemek elnyíródása vagy a spirál szakadása miatt nem mér. Szerencsés lehetsz ha csak az órából tekeredett ki a spirál csatlakozója. Ez nálam előfordult, többször letekeredett, csavarrögzítővel orvosoltam.
sziasztok van 125 people s robogom aminek a benzin szint jelző mindig fullt mutat és km óra nem mér . Egy kis segítséget kérnék
Helló.
Engem érdekel a Kymco 500-hoz a fejidom üresen, a tartó konzol, a műszeregység alsó fehér és felső átlátszó burkolata, tehát a műszerek nem, a plexihez tartozó alsó és felső műanyagok.
ha adsz tel számot felhivlak és megbeszéljük.
Köszi.
Viktor
Sziasztok!

Pár napja sikerült hozzájutnom egy Kymco Bet&Win-hez. Sajnos nem hibátlan paripa és ez az első 4 ütemű, vizes vasam, így elég kusza a helyzet. Az a problémám, hogy ha áll egy fél napot, nehezen akar beindulni. Indul gombra, de le is áll. Ezt úgy 10x eljátszom, akkor már nem áll le. Hol keressem a problémát? Illetve ablokk elött az idomok alatt van egy tartály az milyen célt szolgál? Előre is köszönöm a segítséget! :-)
Szia!
Kymco xciting 500 2005-ös évjáratú karburátoros motorhoz, keresek kipufogó oldali vezérműtengelyt és szelephimbát. Az van neked?
Szevasztok. Tudna valaki segíteni? Tartalék kulcsnak, Kymco people S központi kapcsolóhoz nyers kulcsra volna szükségem. Hol tudnám beszerezni?
Megtennél valamit, ha megkérlek?
Megmérnéd a variátor mögött (a nyomólap mögötti), a blokkház oldalára eső alátét méretét? a képen a 22133-as az.
Engem érdekelne a hajtás (variátor első-hátsó hátsó rész, kuplung) és a műszerfal az Xciting 500-asból. Adhatnál elérhetőséget is.
helló ha valakit érdekel, kymco xciting 500 2009 és kymco dink 125 200ast bontok. komplett motorblokkok, idomok lámpák, kerek, fékek stb.. sokminden van hozzájuk.
Hmm, köszi, mégiscsak nézgelődök akkor az akksi környékén is.
Köszi a segítséget!
Volt olyan hiba jelenség régebben, hogy az akku saruknál érintkezési hiba lépett fel és irányjelzéskor az olajhiány jelzőlámpa is bejelzett. Eltartott egy ideig mire rájöttem mi okozza ezt a jelenséget. Szóval minden lehetséges, ami nem lehetetlen még az is.
Szia!

Ebben a fórumban kutakodj, itt van róla leírva némi tapasztalat.

Agility
Jaja, én is gondoltam rá, bár majd' egy hónap állás után még volt benne annyi erő, h öniondítózzon, nem is keveset, szóval az első gondolatom az volt, hogy az talán jó, ha cella-fenékzárlatos lenne, akkor abszolút meg se mukkanna a gép, nem?
Hello!
Valakinek van tapasztalata Agility-vel olyan téren, hogy nagyobb hengert tetetett rá (80ccm-90ccm-100ccm). Most gondolkoztam az ügyön csak nem tudom mennyi lenne a változás... Köszi!
Üdv
Az akkut is érdemes lenne ellenőrizni.
Ezt örömmel olvasom Na mindegy, szabad perceimbe nekidurálom magam egyszer.

Köszi!
Szia!

Például a gyújtáskapcsoló is lehet hibás, de amíg ki nem méregeted a vezetékeket addig semmi sem biztos. Ez a legnagyobb szívás az egészben. Végig kellene menni az összes csatlakozáson, aztán jöhet a méregetés.
Urak!

Történt némi fejlemény a motorom ügyében: Kymco BW150, gyújtásállás nem volt rajta egyáltalán. Most tegnap próbáltuk, hol van hol nincs ilyeneket csinált, hogy beindult, 10-20 mp múlva leállt (járás közbe nem volt semmi baja, hibátlanul pöfögött). Ráadtuk a gyújtást, hol égett az akksilámpa, hol nem, rugdostuk, rúgáskor ahogy lendült a berúgó, fölvillant a lámpa, majd kialudt, ha égett, meghúztuk a fékkart h indítózzunk, fékre kialudt, ilyenek úgyhogy valahol elég komoly kontakthiba-zárlat van, de szerintetek hol? Mitől lehet ez, hogy maga a gyújtásállás (tehát nem külön-külön az egyes fogyasztók) kontaktos? Autószerelőként az ilyenektől hülyét tudok kapni, amikor valami hol jó, hol nem
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni,hogy a robogók hajtásai menyire bírják a földutat? A műanyag részeik menyire strapa bírók? Milyen Kymcót vagy egyéb típusú robogót javasolnátok 50-250 -ig vegyes állapotú utakra napi használatra?
Köszönöm a válaszokat.
Megkérdeztem egy barátomat aki sokkal jobban ért a villamossághoz és azt mondta az értékek mások a nagy motoroknál mint az 50-s motoroké. Teljesen más a szabályzás is, ezért lehet akkora változás a világítás kapcsolásakor. Lényeg a szerviz leírásnak feleljen meg, akkor gond nem lehet. A fordulat esésre nincs ötletem, bár a simsonon is lejjebb megy a fordulat amikor ráadom a világítást. Gondolom a motort leterheli a világításhoz való teljesítmény.
Azért a gyertyánál fontos, hogy a megfelelő típus és hőérték az előírt legyen. A leírásban azt is megtalálod.