Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az oldaltámasz kapcsolóját még tett fel a listára:
http://youtu.be/A4C8QSxDmPo
Meg kitakarítanám a kormányon a vészleállító kapcsolót-házát. Megnézném az érintkezöket.
Hibakód nincs, a télen sok mindent csináltunk rajta, de sajnos előtte is csinálta.
A leállás bármilyen fajta használat közben előjöhet, megforgatva, kényelmes üzem módban egyaránt. A leállás olyan mintha csak lekapcsoltam volna a vészleállítót.
A héten neki indulok az ötletekkel, amiket kaptam tőletek.
Mindenkinek köszönöm, jelentkezem, ha sikerült meg akkor ha nem.
... meg olyan evides dolgok, hogy a tank szellözik rendesen, milyen a gyertya kep mikor leall a motor?
Es mi volt a legutobbi beavatkozas, karbantartas , szereles a motoron? Elötte is csinalta, vagy csak azota? Vagy estél vele, eldölt, stb
A pontosabb diagnozishoz, sokkal pontosabb hibaleiras szükseges!
-Mikor forgatod, akkor fogy el, be is dadog, es ugy all le?
-Vagy mintha csak lekapcsolnad a motort a veszleallitoval?

Amugy ilyen " tulmelegszik- kontaktos lesz" - re nem gyanakodnek, mert a varosi hasznalatnal azt mondtad meg. Ott pedig sokkal magasabb az üzemi hömerseklet, es a szükseges üzemanyag is at tud folyni egy esetlegesen erösen szennyezett szürön... ezert kell elöbb azt megnezni. Utana lehet tovabb szakaszolni a hibat. Ami ugy kezdödik, hogy gyujtas( szikra) vagy üzemanyag hianyzik. Utana lehet birizgalni tovabb hogy melyik rendszer jeladoja...
De ezt fegyelmezetten kell csinalni, mert a legtöbbször az van, hogy mondom, hogy mi okozhatja, erre jön a valasz, hogy de azt mar szerelö, meg mi is neztük es az jo... aztan mikor körbe ertünk es nem marad mas, mint ami az elejen gyanitottunk, akkor még egyszer megnézve, tenyleg az a hibas a rendszerben...
Azt kellene első körben megtudni, hogy mi okozza a leállást.
RC51 által írt módszer jó, bár időigényes a bekötése a több dolognak a visszajelzésre.
Amikor indítózik, de nem indul....akkor hibakódot kellene olvasni, hogy milyen jel hiányzik a motorvezérlőnek.
Van e kód? Talán először én is egy nyomásmérővel kezdeném . Valahogy tegyél be egy merőórát az üzemanyag csőbe. 3 bár minimum ami kell hogy legyen de fontos hogy a szervizkönyv mit ir. Aztán indulj el és mikor megállt nézd mit mutat. Fontos hogy lásd az órát! Figyelj arra hogy ott nyomás van szóval a biztonság az első. Rosszul osszetakolt cső elpukkanhat menet közben aztán tűz meg halál. Szóval óvatosan!
Igen tudom, nem csak a szerelőké, az enyém is. Elég gáz közlekedni vele, nem merek a belső sávban menni mert, ha leáll nem tudok kisorolni.
A hétvégén neki indultunk a haverokkal egy 600 km-es túrának, Visegrádnál leállt kétszer. Visszafordultam, 1,5 órát jöttem haza szigethalomra. Sok bogár nem ragadt rám. :(
Esetleg van valami konkrét ötleted az alkatrészre, hogy melyik lehet.
A Kawa z750/1000 topicba ott a Video.
Üdv!
Szűrőket még nem cseréltem, de a héten megejtem.
Üzemanyagszürö volt cserelve, takaritva?
Na ez a probléma lesz a szerelők rémálma. Mikor van egy hiba de csak ritkán jön elő. Ilyenkor kis ledeket teszek fel a műszerfal környékére és figyelem a pontokat mint pl gyújtás kapcsoló után, veszleallito után stb hogy mikor megy el az áram.
Van e hibakód? A főtengely szenzor (és az ilyen szenzorok) műanyagból kiöntött kis kockák amikben tekercs van. Ezek hőtágulásra megszakadhat.aztán visszahűlve újra működik.
Üdv Mindenkinek!
Segítségre lenne szükségem egy Kawa ZX6r 636 ügyében.
Hibátlan a gép, sokat foglalkozom vele, azonban mégis néha megtréfál, mint ma is. Menet közben minden előjel nélkül leáll, kis idő múlva vagy akár azonnal is pöcre indul, de egy idő után megint leáll. A városban sokat megyek vele, ott még sosem állt le, de amikor hosszabb útra indulnék 100 vagy 200 km után kiszámíthatatlan módon leáll. Nem szívesen adnám el, de így nem is szívesen használom.
Esetleg van valakinek ötlete mi lehet a baja, sok mindent próbáltam már, pl. az ECU-ból kikötöttem a szivattyút, direktre van kötve, ez nem jött be.
Többen " csinaltak", le volt bontva motor, nem mutattak a sikertelen kiserleteket, meg pl "szerszamot " kerestek, nem szereltek össze, viszont legalabb megvagtak...;)
Altalanos meg hogy a legtöbb tulfedeses illesztesnel a szobahömerseklet feletti hömerseklet segit. Telen a fütetlen mühelyben, mindig " egy szammal nagyobb kalapacs kell". ;)
Köszönöm,ebben tényleg jó trükkök vannak. (Bár nem értem, ha videóban 13 perc akkor nekem miért egy óra..., De ez mindennel igy van...)
Az alu vaznyakba ha nincs benne mar a regi csapagyak futogyürüje, erdemes beleköszörülni 120 fokonkent hogy legközelebb könnyen ki lehesen ütni a csapagyat. Ami akar beszerelesnel is elöfordulhat. Az aluminiumban könnyen keresztbe fordul behuzataskor a külsö gyürü. Erdemes egy nagy korong- alatet+ menetesszàrbòl egy behuzato szerszamot rögtönözni.

Ahogy klippben is elmondjak. Proba ut utan erdemes megegyszer utanahuzni, mert van hogy sikerül jobban beülnie a csapagynak.
Ez lehuzo meg segit az also futogyürüt lehuzni:
https://www.ebay.de/itm/Lagera...
Ebben vannak trükkök:
http://youtu.be/_Ozfh93CvBs
MZ-ben is sima mélyhornyos volt Mondjuk mi is cseréltük kúpgörgősre, mert tényleg nem egy acélos megoldás.
pl a 80 as évekbeli cagiva ar350-ben sima golyós volt
szerintem a korabeli apriria 350-es is ilyen lehetett mert kurvára egyforma a váz
olyat még nem láttam , meddig tart ? vagy kéthetente cseréled ? minden váznyakban (még a bringákéban is ) nyomócsapágy van, golyós vagy rolnis mikor leveszem a felső kiflit az alsó kiflivel kijön a csapágy belseje a külső rész bennemarad a rolnis a legszélesebb az szeret legjobban ragaszkodni a lyukhoz
most sima csapágy van benne, nem marad a csésze a nyakban
szerintem az kellene jobban izgasson az alsó csapágy kivarázslása a villanyakból az jó buli szokott lenni , a kormánytengelyről egy nagyobb csapágylehúzóval is lejön ha nem akarod simán leütni , félméteres hidegvágót szoktam használni aminek köszörülök egy hajlást a végébe hogy belekapjon a perembe
Annyira nem veszes. Ha a csapagy gyuru melegebb a tengelynel konnyebben lecsuszik. Hidegvago. Az also szimmering nem baj ha serul. Jon uj a csomagban.
Koszi, a motoralkatresz.eu oldalon meg van.

Ami jobban izgat az also csapagy levetele a villaszarrol.
Ez mondjuk igaz. Vannak leleményes emberek akik kimossák a csapágyból a zsírt