Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendben, holnap megcsinálom.
Már nagyon sötét van.
Jó éjt, köszi a tanácsokat.
Az ilyen réz felületeket én meg szoktam tisztítani üvegszál ceruzával, majd pici kontakt zsírt neki.
Sokszor az oxid réteg nem is látható a felületen, amíg nem tisztítod. A féktisztító az ilyesmit nem oldja le.
Ezt sosem fogják megérteni, akik nem motoroznak.
Kb 20 perce értem haza a melóból és már fejlámpával szerelem a vasat. A szúnyogok meg rágják a lábam.
Szerintem maximálisan megfelel az általad írtaknak.
Nem is lehet. :)
Érintkezők tisztasága, oxidáció mentessége.
Megfelelő kontakt nyomás .
Ennél jobban nem tudom.
Vagy igen?
Rendben, akkor tovább bontom.
Köszi
Probléma a kapcsolón belül lehetséges, ami így aligha látszik.
Szivattyú kicserélve, kicsit fütyül, de működik.
Ideiglenesen jó lesz, legalább hallom a forgalomban hogy megy.
Nem látok nagy problémát, azt gondolom a vészleállítót kizárhatom a listából.
Oké, köszi.
Még a dölésérzekelö senzort keresd meg, és nézzél bele. Simán lehet, hogy beázott oxidos, kontaktos...
Ok.
Most kezdeném rendeltetés szerint használni.
Ritkán sikerül hosszabb útra menni, de ha mégis, akkor meg ő nem akarja.
Ha lehet vele megyek melózni, de rövid (60-70 km) úton nem csinálta sosem.
Pár hete mentem vele kb 250 km-ert, akkor visszafelé a városban kezdte.
Most meg kb 100 km-ert mentem vele és vissza kellet fordulnom.
A csere szivattyú bent van már, a gyujtás kapcsolót is szétkaptam, össze is raktam.
Holnap megnézem a vész leállítót és kikötöm a sztendert kapcsolót.
Aztán gyia, megyek amíg tudok.
"Ez nem mostani kép, még januárban készült."
ìgy már kerekebb a történet. Azt gondoltam, hogy ezt komoly megbontást tegnap csináltad, nem pedig januárban...
Sajnos a leállást a nagy szerviz után is produkálja, ezért kérdeztelek titeket, hogy adjatok tanácsokat, mi lehet az oka.
Ez nem mostani kép, még januárban készült.
A vétel után nem volt időm azonnal intenzíven használni, ezért ütemeztem a szervízt a holtszezonra.
Nem az előző tulajt hibáztatom csak leírtam az események sorrendjét, mivel kérdezted.
Azért cseréltem ki ennyi mindent mivel szétkaptam, úgy voltam vele, hogy mindent kicserélek, ha már így alakult.
Természetesen össze is raktam.
Nem akar összeállni a kép...Ezért nem vagy egy elveszett ember, hogy így szétrámoltad (gondolom visszafele is menni fog?!)....szeptember óta nálad a motor egész holtszezonban rá se néztél (?) még egy légszürö erejéig sem, de közben nehezményezed, hogy nem funkcionál rendesen. Ès még szivatod is magad, mert így használod...Közben meg mintha egy picit felrónád az elözö tulajdonosnak, hogy nem tartotta karban a motort....Egy kicsit amolyan zsák a foltját... :) De csak hangosan gondolkodtam.
Hát nem ekkorának indult, de ez lett belőle.
Tavaly szeptemberben vettem meg.
A levegő szűrő állapotából kiindulva, arra jutottam, hogy ha az így néz ki, akkor mi lehet a nehezebben cserélhető alkatrészekkel.
Hát nem tévedtem.
A kormánycsapágy kotyogott, valószínüleg nem lett rendesen meghúzva.
A szelephézagok sem voltak jók, még a gyári lapkák voltak benne.
És így tovább..........
Ha már így elbontottad:
http://youtu.be/yTmrFyfEDZ8
(Indokolt volt ez a nagy szerviz?)
Jó sokat dolgoztam vele, muszáj megtalálnom a hibát.
Jelzek, ha megvan, hogy ezt is tudja mindenki, ha ilyesmi gondja van.
Jó éjt.
vagy akár úgy... a videoban is ez van. Csak tudni kell, hogy az a funkció bont vagy zár...

Jellemzö még hogy egy esésnél, kormánynál a kábelek megnyúlnak, részlegesen szakadnak...
Igen, szerintem így fogom csinálni.
Van tartalék szívattyú a havernak, azt beteszem holnap.
Kitakarítom a kapcsolót és kikötöm a sztender kapcsolót.
Pár ezerért kiolvastatom a computert, hátha mutat valamit.
Meg persze megyek vele amennyit tudok.
Köszi.
én inkább kikötnék-átkötnék minden ilyen dolgot
aztán ha jó a gép egyesével vissza
Úgy lesz, köszi