Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm, hogy szóba álltok velem. 😀
Ez így teljesen érthető.
Kapcsolási rajz lesz hozzá, majd megnézem.
Ez akkor valószínűleg minimum bontott kapcsoló. Sajnos ezek már nem igazán szerelhetőek, egyben van az egész.
a szakmám szőlő és gyümölcstermesztő de mindenhez is értek 😂

amúgy nem fikázásképp írtam, de aki nem ért hozzá az nem engedheti meg magának azt hogy szar motort vegyen
ezekben a régi gépekben egyszerű volt a villany csak a rajzot kell megkeresni
Értő olvasás??? Azt mink itten nem szeressük 😂
Beleolvasunk, odaböffentünk 1-2 lebaszást, aztán örülj neki, hogy szóba álltunk veled 😅 😂
Komolyra fordítva... első a gyujtaskapcsolo kimérése. Valószínű, hogy előbb összeégtek az érintkezők, ezért tudtál kikapcsolt állapotban is indítózní, majd "gondolom" többszöri ki-bekapcsolás után a rugók széthúzták az összeégett érintkezőket, most viszont már, mivel megégett , bekapcsolva sem ad át, legalábbis nem "jól ".
Nem lom csak ez a hiba jött most elő. Tudok róla, hogy néha elromlanak a dolgok főleg ami nem fiatal mondjuk 20 éves. Szerelni szeretek, új motorom van azt meg nem kell így lett egy szerelős projekt motor is mellé.
Fő az értő olvasás: szerelni tudok (eredeti szakmám autószerelő), de a villamossági részhez nem értek.
amúgy ezeknél a régi lomoknál érdemes az összes biztonsági biszbaszt kikötni
utána amikor jól működik a motor egyesével visszakötni
amúgy mi késztetett arra hogy egy lom géoet vegyél ha nem tudsz szerelni?
sosem értettem miért szívatja magát az ember hiába
hiszen ha fizetni kell a szerelésért az olcsó motor már nem lesz olcsó
Amit az uj tulaj es az uj szerelo sem talalt meg. 😀
Ha nem értesz hozzá akkor tényleg nehéz segíteni.
Gyújtáskapcsolóban is lehet a hiba (abból gondolva hogy nem működött úgy ahogy kell), meg az önindító, valamint az indítórelé hibája is lehet, meg ahogy Ini mondja ezek tetszőleges kombinációja.
Bezzeg amikor neked mondtuk ezt, te is inkább tovább kerested a hibát 😁
Ezt az időszakot pont a hibák kiszűrésére akartam szánni, most lesz mit szűrögetni.
Már így is volt mit javítani az előttem lévő "mester szerelők" után.
Köszönöm a segítséget.
Ami bontható azt mind megnéztem: biztosítékot, vezetékek épségét, oldaltámasz kapcsolót.
Nekem is csak a indító relé és a gyújtáskapcsoló maradt, különösen a kulcs nélküli indítás után.
Gyújtás kapcsolót kitisztítottam, hátha esetleg csak áthúz valami reszelék vagy piszok miatt, de maradt ugyan az.
Így villamosági szerelő lesz, nekem sajnos csak a mechanikai dolgok mennek.
Projekt motor úgyhogy nem sietek vele, de eddig ment és csak szeretném ha újra működne.
Még egyszer köszönöm a segítséget.
szerintem több hiba lehet
az önindítót meg tudod nézni csak egy vastag vezetéket kell szerezned és direktbe megforgatni
ha ez jó akkor az indítórelé körül lehet hiba
a gyújtáskapcsolód se fasza ha kulcs nélkül is indít
de
ha nem értesz hozzá inkább ne piszkáld
Szerintem vidd szerelőhöz. Előtte nézd meg, hogy feltöltött akksival vagy külső akksiról indul-e? Bár ennek ellentmond, hogy kulcs kivétele után is indított még...
Sziasztok! Szeretnék kérni egy kis segítséget. Az alany egy Yamaha xt600e. Egyik pillanatról a másikra el kezdett nem indulni a motor csak valami katog (az önindító relé romolhatott el?). Először viszont próbáltam indítani, még akkor is indított amikor kivettem a kulcsot. (gyújtáskapcsoló a rossz?) Utána már csak kattogott.
Sajnos az elektromossághoz nem értek.
Előre is köszönöm a segítséget.
Sikerült beállítani végül a szinkront is. Nem kifelé, hanem befelé kellett tekerni még a Pilot csavart. A karbinál az úszószintet kicsit jobban alá kellett 1-2mm-nél. Kb 4-5mm-re. Máskülömben befolyt a benzin a pillangószelephez.
Sziasztok! Valaki találkozott már olyannal, hogy egyáltalán nincs alapjárat? Csak nagy gázadásra indul és melegen sincs semmi alapjárat.
Egy peugeot elyseo 125 4t-ről van szó. Az egy dolog, hogy autómata szívató lehetséges hibaforrás, de melegen akkor nem kellene leállnia. Membránok jók. Mikuni karburátor.
Szia masnapra megjavult, a "szokott" 0.3 V tobletet mutatja. Lehet parat kapott mosas kozben. Mert elciekben vizallo, de mosaskor mindig letakarom.
Szia Vidom!
Ezek "kompakt" cuccok, nem hiszem, hogy tudsz bennük állítani valamit.
Nézd meg a testelést, meg az USB porton a kimenő feszt. +5V-nak kell lenni. (a két szélső érintkező)
Csak ellenőrzés képpen, hogy ne told rá a +7V-ot a telefonra.
Mintha elbeszélnénk egymás mellett...a nyomáspróba lényeg az, hogy saccolsz egy szöget ahogy motorra be van építve (elkobzod a család papir szögméröjét, meg egy vizmértéket mellé teszel és leolvasod), akár egy vastagabb drótból vagy fából, csinálsz egy ideiglenes tartót ami visszadja azt a beépitési poziciót ami a átfaragott motoron van és így enegeded rá folyadékoszlopot a úszóházakra... Akár le lehet próbálni plusz-minusz 10-15 fokot döntögetve is (szimulálva, hogy lesüllyed a motor eleje vagy kerékre venné a hosszu villák ellenére is a gazdája...
De fordítva is lehet ráközelíteni, hogy a rányitott folyadékoszloppal addig döntöd a porlasztót, még elkezd ereszteni...
Ahogy irtad, márcsak azért is erre a nyomáspróbára nagyobb hangsúlyt fektetni, mert szopás a ki és beszerelés...de
Satun próbálva jól ált a szint. Leprobáltam. Sajna ez a motor átalakított. Hosszú villa, más üles,stb.. nem egyszerű de megoldom valahogy. Igazából a karbi le és felszerelés a gáz. Két henger között dupla karbi, jól kiszámítva a helye.
Addig ne szereld vissza a porlasztokat meg nyomasprobat nem csinalsz a satupadon abban a pozicioba allitva be ahogy a motoron allnak. Megtoltesz a szellozo edenyt benzinnel es ravezeted a porlasztora.
Siman lehet hogy mindent jol csinaltal, de egyszeruen csak szar az ujonnan beepitett cucc es az szivat. Ha az egyik nem folyik akkor tedd at a masikba tuszelepet az ülékkel es nezd meg hogy akkor mi helyzet. Sokszor csak egy kis turelmen mulik hogy siker vagy kudarc...
Te aztan meghozod az ember kedvet a szereleshez...
Szia István. A karbikat beállítottam de visszaszerelve már nem ott volt a szint. Viszont a jól beállított karbinál is füstöl illetve kormos a gyertya. Igen igazad van, ez másodjára nagy falat. Egy sor négyessel nincs ennyi problema. Keresem a megoldást, mivel magam szeretném összehozni ha már belekezdtem.
"Az egyik karbin még állítani kell az úszon mert még befolyik a pillangószelephez"
Akkor mi a kérdés??? Még nem állítottad be rendesen külön külön a karbikat addig felesleges a szinkronizálással foglalkozni. Attól nem változik a keverék összetétele...
Nem igazán az jön le, hogy ez neked való feladat...
Sziasztok! Lehet valaki járt már így közületek. Szétszedtem egy Yamaha VX 1100 Virago USA modell karbiját. Új úszótű és kehely. Új Pilot csavar. Új légszűrő.
Összerakom és indítom. Füstől. Szinkronizálom. Füstöl. Karbi újra ki szét, úszó állítás. Összerak füstöl. Mi a frászt állíthatnék még ezen a karbin? Igaz ez egy alakított Virago de akkor sem kellene így lennie. Az egyik karbin még állítani kell az úszon mert még befolyik a pillangószelephez, viszont kint állítva a satuban teljesen jó volt a szint. Motorban úgy látszik máshogyan áll, pedig a kettőt nem szedtem ketté őket. Az első hengerét állítottam vizszintbe. Kérem aki találkozott már ilyen problémával és megvan a megoldás akkor írja le ha kérhetem. Köszönöm.