Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

www.manualedereparatie.info.zip]http://www.manualedereparatie....[/url]
Jóreggelt kívánok!
Kérdésem lenne. Honda cb500 Pc32 1997-es.Szerelési kézikönyvet,honnan lehet letölteni?
Vagy legalább egy videót az első rugóvilla szereléséről olacseréjéről?
Előre is köszönöm a segítséget.
Szia Rc51.Megvan hozzá az új hengerszett,meghozta a futár.Nem akartam előtte szét ásni,hallani szerettem volna a hangját,de most az következik.Irhatok ha elakadok szerelés közben?
nekem volt olyan hogy bénán állt a fékpedál és a bazi nagy crosscsizma miatt folyamatosan fékeztem
előtte csak cipőben mentem avval a motorral nem volt gond
aki utánam jött az mondta túl sokat világít a féklámpa
utána gyors szervíz másfél centivel lejjebb a pedál, és máris nem volt fékezés
Közben gondolkodtam és ez lett volna a másik tippem, hogy hátsó kerék nyomaté szabályozása miatt erőlteted túl.
Nem te vagy az első aki megsüti emiatt a hátsó féket 😁
Arra a gázkar való, a hátsó fékkel csak aprókat kell korrigálni, tehát igen, valószínűleg rosszul csinálod.
👍️Igen, ez is mind igaz.
Átugrott vezérlés görbe szelep
Ha az elado szerint kompresszio hianyos akkor miert nem azzal kezded? Egyebkent is azzal kezdunk.
kompresszio mennyi?
gyertya uj?
Sziasztok.Vettem egy yamaha maxster 125ös robogót üzemképtelen állapotban.Karbi pucolás,membrán csere,uj aksi,friss benzin,vákumos csap ellenörzés és próbáltam indítani.Hosszas indítózás után durrant egyet és ennyi.Az eladó szerint kompresszió hiányos.Azért valahogy csak járnia kéne,még ha gyenge is lenne.Úgy érzem kezd kifogni rajtam.Segitsetek légyszi.Mi lehet a probléma?Köszi
Köszönöm a válaszokat, természetesen az elsőt is használom, motor féket is :D de valahogy nekem az a berögződésem, hogy a hátsót is használom folyamatosan így tudom legjobban terelni a gépet, nyilván van mit csiszolni a motorozásomban - de most nem is a vezetéstechnikai része a lényeg... Az 5.1es olajat mindenképp kiprobalom , hátha 🤔
azért azt se felejtsük el hogy egy olcsób 5.1es forráspontja alig magasabb mint egy jobb 4esnek
csomó féken hátul van egy nem hővezető lapocska a fékbetét-dugattyú között, annak meglétét is érdemes ellenőrizni
plusz a jobb fékeknél a dugattyú már nem fém nem vezeti úgy a hőt az olaj felé
amúgymeg a motorfék nem dísznek van, elöl kell inkább fékezni hátul meg majd fékez a motor 😂
DOT4-et én is elforraltam simán pályán, igaz a régi motoromnak csúnyán alulméretezett féke volt, de szezononként cseréltem 5.1-re, akkor bírta.
Szóval DOT5.1-est tegyél bele, én motorba nem rakok mást. Illetve használd mindkét féket, és inkább intenzívebben, de szakaszosan a hosszú leejtőkön.
Az első fék nagyobb teljesítményre képes, tehát inkább arra terhelj, és a hátsóval stabilizálsz.
Ellenőrizd hogy biztosan ne surlodjon a fék amikor nem fékezel, mert az is melegíti feleslegesen.
Azért GSXR -es haverok még nem panaszkodtak a fékre, szóval érdemes átnézni mi okozza.
Esetleg fékfolyadékcsere magasabb forráspontúra.
használd az elsőt , felforr a túlzott használattól minden motornál túl lehet terhelni
Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy egy tartós szerpentinen a hátsó fék a sok használattól felmelegszik és teljesen elszáll a fékhatás, kicsit hűl aztán ismét jó, de elég zavaró , mert így 10 percenként meg kell állni, cseréltem benne fékfolyadékot dot4 (nem levegős) , teljesen új fékbetét (szinteres) de a helyzet ugyanez, van valakinek valami tipp, hogy mit lehetne még módosítani rajta ? esetleg más fékbetét ? vagy bármi ötletet szívesen olvasnék, köszönöm. A motor egy K1 1000 gsxr
Meg kéne mérni kompressziót,hamár.............
karbipucolás aztán szinkron első körben , egy szinkron nem oldja meg a problémát
Igen, tud ilyen hibát generálni.... de sajnos sok minden más is okozhatja...
Sziasztok!
TPS szenzor csinálhat olyan problémát hogy a gázt nehéz adagolni. Nagyon nehezen lehetett óvatosan adagolni. Vagy valami más lesz?
A válaszokat előre is köszönöm
(dl 650 2007-es)
Sziasztok!
Adott egy 98as kawa zx9r!
Kuplung felengedes közben a fordulat alá esik és folyamatosan lefullad elindulni is csak nagy gázzal tudok!Alacsony fordulatnál is berángat!Szinkron hibára gyanakszok De ha vki tud tanácsot adni megköszönöm!
"1/ Ha kattog es nem indul, mindig a lemerült akkumulator az oka."
Nem.
1/ Ha kattog es nem indul, mindig a lemerült akkumulator az oka.
2/ Gyujt.kapcsolo lamellai elkoptak, görbültek, az aljazatban levü rez Kontaktok a felsö resz erös kopasa miatt nem müködnek. Masikat szerezz.
Ne torodj veluk, en drukkolok, hogy megtalad a hibat es jo legyen a motorod.
Ezt én is így gondolom.
Rengeteg motort hagytam még így is ott a gazdájánál mert a megnézéskor valami nagyon nem tetszett. Inkàbb elköltök benzinre pár tízezer forintot a megnézése mint utàna pár százat vagy sokkal többet a kotvány szar javítására. Persze még így is lehet mellé nyúlni. Még csak most kezdtem bele,de már rossz tömítések (hiányos, szakszerűtlen) és beszakadt csavarok javítása szegélyezi az utam. Ezeket egyszerűen nem lehet észrevenni egy megnézéskor vagy egy próbán.