Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

El mehet. Da akkor viszi magával az akut is előbb utóbb. Viszont, ha direktbe rákötsz egy autó akkut, akkor mindegy hogy mi van előtte rosz (fesszabályzó, generátor, stb) akkor annak ott indulni kellene.
Ha fesszabályzó a rossz akkor el mehet a szikra?
Azt nem ismerem, de jól hangzik :)
Hát mondjuk ha sokáig jár alapjáraton akkor is csinálja,úgy talán ki tudom próbálni.
Álló helyzetben hibakeresésnél jó, de menet közben azt elég nehéz fújkálni.
fagyasztó spray jobb
Hol tankoltal?
Üdv! Ha segít robogónál bevált, amikor csinálja a mókát: hideg vizes rongyot tekerünk. CDI-re, ha nem javul a Feszszabra, a gyújttekre és így kiderül mi az ami melegen megadja magát, mert a rátekert hideg lehűti és újra műxik. Arra vigyázni kell a vizes rongy ne csináljon zárlatot. Általában a CDI -nél van a gond, de Nálad lehet sok más, pl.benzinpumpa relé, egyéb kontrolkapcsolók stb.
"hamis"
Elsöre meg kell nezni azokat a vakuumcsöveket, csatikat amik szet lettek huzva szikronnal. Lehet szetcsuszott, lecsuszott...
Volt a motor üzemanyagpupajanal a szürö valaha tisztitva cserelve? Tank szellözik rendesen?
Pontosabban kene leirni a jelenseget. Milyen fordulaton, milyen gazallasnal, utana visszajön az erö, stb
Gyertya szine?
Gyertya nem hami?
Mikor meleg es nincs szikra, akkor egymas utan csatlakoztasd le pl a generatort, öninditot kihuzhatod biztositekokat is a többi aramkörböl es nezd hogy mikor jön vissza a gyujtoszikra.
Mondtad, hogy melegen nehezen is teker. Huzd le gyujtotrafora menö jelkabeleket, huzd szet a jelado szenzor csatlakozojat. Ha eltünne a zarlat akkor a szetcsatlakoztatott resznel kell keresni a hibat.
Sziasztok, valakinek nincs valami tippe? Adott egy gsxr 1000 K1 és szaggat, rángat, dadog, most volt szinkron csinálva rajta utána jó is volt de 200 km pengetés után olyan mintha összeomlott volna az egész, uj olaj, gyertya, szelephezagok beállítva, akkumulátor jó (töltést még nem mértem) mi lehet vele? Tudom távszerelés nem létezik de hátha talalkozott mar valaki hasonlo problemaval, ha valakinek van valami ötlete ne tartsa magában, koszonom.
Hát én már nem tudom most mit kéne akkor cserélnem.
itt azt irtják, hogy a feszszabályzó melegedett túl és hátrébb tette és jó lett.

http://www.cafehusky.com/threa...

de ne akkor miért nem indul külső akksiról...
Hát igen..én is ilyesmire gondolok.
figyu:
- melegen leáll
- ekkor hiába teszel bele hideg gyertyát nem indul
- ekkor hiába indítózól autó akksiról nem indul
- melegen ha leállt berúgásra se indul
- azt mondtad durrogással áll meg melegen (az vagy túl hevülés - valami felizzik - vagy gyújtás probléma) üzenyag elfogyás esetén elfogy az erő és leáll

Ami az egészben zavaró, hogy nincs töltésed de azt irtad, hogy autós akksira kötve is megáll melegen.

akkor marad a gyertyapipa, gyertya vezeték, tekercs, gyujtás elektronika és azok vezetékei.

De ettől még töltésed nem lesz.
Akkor ezek szerint tekercsre gondolsz?
hidegen induk. melegen megáll majd 2 perc múlva újra indul..

http://youtu.be/lLX7Fnt76rE
Miután kicsit hül akkor visszajön a szikra és indul.
de ha melegen leáll akkor rúgásra indul?
3 fajta gyertyával próbáltam..mindegyikkel ugyan az és ugyan akkor kezdi el.
Jó bele a gyertya?
Olyan mintha öngyulladása lenne.
Másik gyertyával is csinálja? Nincs ott a kornyéken valaki akinek van másik hőértékű gyertyája.
Igen rugásra indul..most alapjáraton hagytam pöfögni és mikor már felmelegedett akkor nekiáll durrogni meg szikrát dob a kipufogó, ilyenkor kezd el menni a szikra.
Hajól értünk, akkor ha meleg meg áll, ésautó akksiról is nehezen teker, de rúgásra indul?
Az is meg volt..kiszedve megy rendesen. Nem nagyon tudom már mi lehet.