Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Letöltötted a szervizkönyvet amit linkeltem?
ha lehúztad a hőgombáról a vezetéket és a ventilátort is széthúztad és megjavul, utána csak az egyiket csatlakoztasd vissza.
Akkor ventillatort is csatlakoztasd szet.
Igen..megy a ventilátor és utána kezd durrogni aztán megáll.
amikor leáll már jár a ventilátor?
Vagyis a högombara...
Termosztatra menö vezeteket huzd le, hogy van e melegen szikra!?
Elvileg a fesszabályzóba megy a generátor.
/Kár hogy nem lehet még megtoldani a bejegyzést /Megnéztem és közvetlenül a generátortól is mehet a CDI-be, ha van Killer kapcsoló (de mivel elég modern a Tied, biztos van közbeiktatva valami szenzor.)
Mindent átnéztem amit lehetett..mindig ugyan akkor áll meg amikor eléri azt a hőfokot. Azért gondolom hogy a melegedés miatt. Sajna nincs itt senki akinek lenne ilyen cdi-je.
A gyújtáskapcsoló OK? nálam volt egy repedés a részérintkezőn és mikor berezonált elment a gyújtás. csak most jutott eszembe, ahogy írtam a powert.
ATTÓL FÜGG, HOGY HONNAN KAPJA A POWERT 12V-OT A CDI(ha az van a mocin) általában közvetlenül az akkuról megy (biztosíték lehet közben) a gyújtkapcsolóhoz és attól. A CDI-n nem mindig érezni a meleget, van csak egy rövid ideig melegedig és lekapcsol a hővédelem miatt, és vagy a testre, vagy a belső hűtőre vezetődik a hő, de a vizes hűtés az nem engedi felkúszni. Ha ismernél valakit aki kölcsön adna CDI-t egy próbára, akkor előbbre jutnál.
De így is csak rugásra indul.
Vártam 10 percet és megint van szikra és indul.
Nem meleg se a trafó,fesszabályzó,cdi sem.
Kikötöttem,megint ugyan akkor eltünt a szikra.
Akkor, ha kikötötted az öninditot, most nezd meg hogy van- e melegen szikra!?
mondjuk ezt a topikot végig olvasnám először.

https://www.sportmotor.hu/foru...
Egy motor akksi 4-14 ah. Egy autó általában 36 (40) ah-tól indul. Szóval a ha egy autó akksi normál állapotban van, akkor még a legbikább új motor akksit is übereli Ah-ban és indító áramban. Ott önindító hiba is lesz.

Ahogy K. István mondta érdemes lenne sok mindent direktben átkötni, negatívokat ellenőrizni.
Direktben sem megy az önindító,teker kicsit és megakad.
Amugy az egyszerü strategia az lenne, hogy leszakaszalod a kulonbozo fogyasztokat , vagy kivéve a biztositekot vagy szethuzva a csatlakozokat.
De pl. a trafot mikor meleg direktbe lehetne hajtanj, szimplan csak szaggatva adni 12 Volt...
De visszajelzesekbol azt veszem le, hogy nem sol következetesseg kiseri a hiba feltarasat, inkabb csak...
Label= kabel
Akkor is, ha negativjat direktben a vazra csipteted es a pizitivot a onindito M6- os menetere ahol a pozitivja van csatlakoztatva? Teszteld, hogy meg rajta a label, meg ugy hogy lekötöd.
Autó akksival épp hogy teker egy kicsit,aztán csak kattog.