Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

yamaha fehért hívd fel, nekünk a ktm motoron valami 40 ezres ajánlat volt
amúgy ha szétszedik a 73 ezer lehet sokkal több is, főleg ha valami "hozzáértő" javította előtte
ha full gyári csak elhanyagolt akkor szerencséd van
amúgy kicserélik a csúszógyűrűket szimeringet porvédőt olajat, jobb helyeken megnézik nem-e görbe
Holnapra megmondom a részletes árajánlatot.
Amúgy asszem hagyományos teló van benne.
Hangsúlyozom, a suzuki palettán belül az igényes halmazba tartozott. Az 2001-2002-ben, születésekor a kategórájában, (XJR, CB1300, GSF1200...) ennek volt 6 fokozatu váltója. A légolajhütés elönye, hogy termikusan jól ellátja a fealadatát, nincs még külön egy másik hütöközeg (víz-fagyálló)z, csövekkel, plusz pumpával, öregedve - tömítetlenségi, korrodálódási problémákkal. A féket a sportmotorokról örörkölte, bár utólag az a 6 dugattyús Tokico okozhat állmatlan éjszakát, ennek ellenére egy b-king föfékhengerrel, fémhálós fékcsövel, nagyot teljesít. A részletek szépen ki vannak dolgozva, harmonikus az összkép. Mind a fütömünél, mint a többi funkcionális elemnél. A felhasznált anyagok (alu, rozsdamentes) nemesek, és szépen megmunkáltak. A fényezés minösége és tartósága is megfelelö. Kényelmes, és az utasnak is az hosszú távon is. A futómüve elöl hátul mindenfele állítható (rugoelöfeszités, csillapítás) Típushibája nem igen ismeret. Mivel a ös GSX 1100 Katana vázgeometriára épül, örökölte a böcsöváz a bizonytalanságot, nem olyan merev már nagy temponál, mint egy busa, vagy egy gsxr 1000...Nem szereti, ha esnek vele, mert gyorsan elmegy a vázgeometria, utána még jobban szitálni fog. A megengedett sebességtartományokban viszont ezen hátrányoknek nem igen tapasztalni a hatásáit. Szép nagy a hatótávja a nagy tank miatt, és annyit nyeregben is lehet tölteni pihenö nélkül. Mivel csupasz motor, szélvédelme nincs, de akár az ikarusz kirakat nagyságú szélvesöit is fel lehet rá csavarozni. Szerintem idöt álló megjelenés és technika. Az eröforrásban csak a vezérlés lánccal hajtott, minden más fogeskerékkel. Nincs fejvakarás egy megnyúlt primer lánchajtás miatt, mikor a cseréhez bontani kell a blokkot. Nincs probléma a váltóval, kupunggal, öninditó szabadonfutóval. A suzukinak ez az eröforrása kb 20 éven keresztül lett a megbízhatóság tekintetében a tökélyre fejlesztve. 100 plusz ezer km-t simán lefut olajzabalás nélkül, föleg hogy kerámiabevonatos a hengerfala. Ugyan a motor nagy, de elég széles testméretek között ad helyet mindenkinek. Az elektromos rendszere stabil és megbízható ( ha nem hanyagolják el.)
Èn 2003-ban vettem, és nagyon úgy néz ki, hogy majd végrendeletben jelképesen magam mellé temettetem. :-D
Szakszervizben 15000 körül van az óradíj drágább gépeknél 20 is simán lehet, de maszeknál az kissé soknak tűnik, de hát a 60000 az 4 órának a díja annyi időt meg csak akkor vesz igénybe ennél a gépnél ha valamivel beszopják. Illetve attól függ melyik teló van benne, amit írtam a hagyományosra vonatkozik, de az úőjabbakban van fordított és elektromosan állítható is, azoknál több időbe telik a művelet.
Akkor ebből 60ezer a munkadíj.
Nem gyenge ja.
Uh.
FJR1300 két első teló szimering csere plusz olaj, munkadíjjal 73.000,- forint, szerviz árajánlat.

:-(
Értelek. Egyébként válaszolt helyetted más így nem értem a hisztidet. De te már akkora mágus vagy hogy így is leosztasz bárkit. Eddig nem volt rád jellemző ez a nagyképűség remélem nem is lesz és csak engem tiszteltél meg vele.
Az is tetszik, gyönyörű gép azt olvastam , hogy viszonylag barátságos is. Műszskilag miben tud többet az 1250nél? Igényesebb? Persze a teljesítmény nyomaték , súly különbség egyértelmű.
Gsx 1400 ;-D
Köszi minkettőtöknek. Igen vissza olvasgattam, voltak már itt hasonló zrx dilemmával. A zrx a kinézete miatt tetszik, nagyon megfogott, a kocka lámpás verzio. De motorozni is szeretnék, nem csak javítani. (Karbantartás persze alap, meg sz új motor is elromolhat de ti értitek) Amugy ti mit ajánlanátok 4 hengeres nakedben 2 millioig kb?
Most tényleg? ;)
A "meleg tengely" nekem nagyon bejött...olyan szakmai leírás volt.
Azt vallom, ha valaki ad eg"y jó hibaleírást, tök pontost diagnózist lehet lehet belöle kihozni, és aztán adni rá pár megoldás tervet. Nem kell mélyre menni, de azért "nöi" szintet -(Milyen autó volt?- Piros!!! :-D) jó ha meg tudjuk ugrani, különben viccesre fog sikerülni.
Ès tök jó, ha néha ilyen egyszerü "mérés" el tudnak követni a kérdezök amihez sok esetben nem kell semmijen komoly eszköz. Jelen esetben a friss "aggodó tulaj" -ja meleg a tengely...-Tényleg? Nézzülk meg az enyémet is összehasonlítás képpen. Jé az enyém is...de mivel nem lila, meg nem olvadt rá semmi, akkor ne aggódj, de azért megkérdem a forumon a biztonság kedvéért, hogy melegben, mikor nagy a tempó, az aszfalt is sugározza vissza a höt, megálláskor még fékeztünk is egy nagyobbat, akkor ha pl "kézmeleg" a tengely, lehet gond???
Vagy???...mindegy nem vagyunk egyformák. Èn néha megpróbálok hálót adni, nem csak halat..., nem mindig jön be.
Alig pár hónapja akart valaki zrx-t. Nem olyan erös a felhozalat belöle, az 1100-eseknél amiket én a német hirdetésekben találtam váltóibásak voltak. Erre oda kell figyelni, ha nem tudod elengedni.
A banditok fiatalabbak lehetnek, föleg 1100 kawanal. Nem rossz technika, csak az igényeket erösen hozzá kell állítani, mert nem sokat pazaroltak a suzukinál a minöségi futómüre, fékekre. A kényelem tekintetében is erösen ajánlott némi ülés módosítás.
A suzuki befecskendezö rendszere elég megbizható rendszer volt. A feszszabályzók haldokoltak, talán visszahívás is volt anno belöle.
A karbist én is csak annak ahjánlom, aki nem fél néha egy kis szívástól. Sajnos az etanolos üzemanyagok hamar haza tudják már vágni az amugy is koros üzemanyagrendszert. Ez sok esetben javítható, de néha költséges, és nem árt ha van pár szükséges szerszám a beavatkozáshoz.
Nem titok a suzuki banditja egy low budget (alsó polcos) kivitel, még anno a zxr egy elég jó cuccokból összecsavarozott motor volt, de mint mondtam a másodikból szerintem kevesebb a jó felhozatal, és azért egy 10 plusz éves motornál jó ha van jó minöségü bontott alkatrész, és nem kell megvenni a gyári heroin drága alkatrészeket minden esetben.
Hogyne kerdezhetned. :)
Szerintem azt vedd, amelyik neked tetszik. Nem husz evre tervezel vele, gondolom. Igy ha jo allapotu motort talalsz vagy vasarlas utan elviszed egy szerelohoz, hogy tuti rendben legyen, akkor jo esellyel evekig nem lesz gondod egyikkel se. Nyilvan a porlasztos lesz a kenyesebb es a tobbet fogyaszto opcio, de pl. a teli leallitas elotti uszohaz urites es a rendszeres hasznalat nagyon sokat javit a kilatasaidon.

Termeszetesen ha ezt a motort ugy venned, hogy nem is kivanod a jovoben lecserelni, akkor mar faktor a Bandit befecskendezese, valamivel baratibb fogyasztasa. Ugyanakkor az sincs megtiltva, hogy te magad kitanuld a karbis motor karbantartasat. A blokk tartossaga miatt nem aggodnek nagyon, emlekeim szerint a ZZR motorja van a zoldben es a Bandit se pusztul konnyen.
Hello!
Nem tudom megkérdezhetem-e itt, de ha facen érdeklődöm a márka fun csoportokban mindenki a maga lovát dicséri. Szóval zrx1200/1100 R vagy gsf 1250 vizes bandit. A zrx lenne a szerelem, de félek a karbiktól, hogy sok szopás lenne vele, a banditban már modernebb a technika, meg elvileg a blokk is tartossabb konstrukcio. Nektek mi a véleményetek ?
Tőled meglepően nagyképű és lenéző volt ez a bejegyzés.
Te mivel voltal? Csattogos lepkepkevel? ;) Annak milyen homersekletu volt a futomuve?
Miért ne? Egy kis izgalom jót tesz, majd 2 hét múlva nyugtasd meg addig hecceld. 😄
Igen kb annyi volt neki. Nem süt de érezhetően meleg.
Köszi a gyors választ. Meg is írom neki hogy ne idegeskedjen :)
Valamennyire lehet meleg, persze. Nyilván nem tűzforró, de ha olyan 50-60C°, az simán benne van a pakliban.
Sziasztok,
Barátomnak van egy szinte új Tracer 7-es motorja. Ma sokat mentünk autópályán (2-3 óra szinte egy huzamban) és mikor megálltunk a srác belenyúlt a hátsó kerék tengelyébe hogy mennyi kosz van benne. Akkor tűnt fel neki, hogy meleg a tengely. Ez normális szerintetek?
Válaszokat előre is köszi.
Szia! Írtam privátot!
Felejtősek.
szia a fiam motorszerelő pesten
Az biztos hogy nem olcsó! Most néztem az elöbb, csak tátottam a szám! 24 éves gsx-r 1 millió 😮
2001-es Hornet 1,4
Elég kényes banda. Csak japó gépeket biznyákol, szerviz meg olyan olcsó alkatrészekkel, minimál stílusban. Ellenben nem olcsók a motorjaik.