Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát rosszul nem lehet betenni, mert akkor semmiképp nem rakod össze. Lehet anyaghiba, akkor gariba kell javítsák.
kb 35 év altt egy gyűrűt törtem el azt is akkor amikor levettem, meg volt ütve a dugó és szorult benne a gyűrű, és kicsit durva voltam
Hol tört el. Hengerben, vagy berakáskor?
Elakadt az egyik csatorna élében, vagy a hézag volt túl kicsi?
Aha, beletörött az alsó gyűrű. Természetesen nem én tehetek róla, minden kétséget kizáróan anyaghibás volt a cucc!!! 😤
👍️
Pál Dugattyúban gyorsan és látszólag igényesen megcsinálták amit kértem, köszi még egyszer!
70 ezer volt a két ötvenes fúrás, Prox dugókkal. Jövő héttől újra pörög a két kis gyösz 🤣 🏍️💨
https://www.sportmotor.hu/maga...

Sziasztok. Ilyen MIZU fejidomot lehet még kapni? Már nem találom a gyártó honlapján.
Sziasztok,
Gyorsváltó húzókapcsolót keresek.
Ha van valakinek eladó,pls
bakonyi.szabolcs76@gmail.com
mail címre írjon nekem.
Köszi.
Igen sokan ezt mondják arra a Honda blokkra, meg a gsx 1400ra is. Amugy ép ésszel normális is ez a km. Mert a korához illik is. Csak ugye az emberben ott van a kérdés mindig. Nyílván ujat a szalonból, de 2 honapja kb körbejártam a dolgot... elengedtem azt.
Köszönöm szépen!
Fogalmam sincs mit vállalnak mostanában, majd megbeszéled velük, de mindkét szakival dolgoztattam régebben és kiváló munkát végeztek.
https://fotengelykoszorules.co...
https://www.paldugattyu.hu/

Mondjuk meg is lepődtem hogy még léteznek. Az öreg Kossuth már akkor is öreg volt amikor én a csattogós Jawat tologattam hozzá.
Sziasztok! Tud valaki Budapesten vagy nagyon közeli környékén olyan gépműhelyet ahol megfúrnak egy 50-es hengert meg dobnak bele egy nevesebb dugót?
Köszi!!
Dehogy..... 😁
Kell annyi egy normális motorba.
A 87 ezer annál a motornál ha nem gyilkolták épp a semmitől több.
Csak az a tul sok henger....... 😆
Azt ne felejtsd el, hogy a legújabbak is 2002-esek. Régebben álmodoztam én is az X11-ről, de aztán mire odakerült a dolog, hogy tudtam is venni, addigra már túl öregek voltak mind. Ezért lett "helyette" a CB1000R. Ezt persze egy pillanatig sem bánom, imádok vele motorozni 😍
Én pont így vagyok az x11 el. Valahogy nem fejezték be és nakedhez kepest sok a műanyag. De a fura az ,hogy amugy harmadáron mennek a cb 1300 hoz képest.
Ennek egy részletével nem tudtam megbarátkozni, pedig nem vagyok olyan finnyás, de a faridom "kacsacsörü emlös formája" zavaró...

Honda X11?
Igen a bandit más kategoria, viszont a mobilen vannak valós alig futott példányok is. Itthon ez a Honda tetszik, csak hát az árat emészteni kell, mellé 87k km.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cb_1300/honda_cb_1300-18585386#sid=5ece5cd7-2217-4636-b772-fbaecfaad2f6
"javíthatatlanok a hüvelyek"
Nem ismerem az utolsó csavarig a típus, de ez sok motor esetében igaz. Bár inkább úgy írnám, hogy gazdságosan nem javítható, mert az alu hengeröntvény furatai kapnak egy kopásálló kerámia bevonatot, ha az kikopik, vagy megsérül, akkor van gond. De legtöbb esetben szokott lenni ideje korán rommátört bontott blokk kis futásteljesítménnyel...ha minden kötél szakad.

Az ABS jó dolog, de öreg motoroknál szokott velük gond lenni. Mivel ritka az olyan életpálya, hogy minden gazda folyamatosan cserélgeti a fékfolyadékot, föleg ezeknél megjáratvan a szervizmódban a ABS kocka szelepeit, így azok berohadnak, leragadnak egyes esetekben. Ennek érdemes utána nézni, ha ilyen példányt keresel.
Igen a ZRX is jó paripa, de kevés akad belölük, meg 1100-eseknek volt némi váltó problámájuk, de ezt itt talán egy éve kiveséztük, hogy erre oda kell figyelni. Ès igen a porlasztó az egy külön világ lett mára. Kényes lett fos üzemenyagminöség miatt, meg amúgy is 15 év után érdemes folyamatosan karban tartani, cserélgetni, a tömítéseket, takarítani a használat függvényében. Kockázatos azért, mert kevesen értenek hozzá, és jól el lehet menni esetenként az erdöbe egy-egy hibajelenséggel. De ez másra úgyan így el lehet mondani.
Az 1250-es Bandit még passzol ebbe a sorba, de ott figyelembe kell venni, hogy az egy alsó polcos motor. Nyers, kidolgozás, egyszerü megoldások, nem túl minöségi alkatrészek..., de futásteljesítményben, megbizhatóságban nincs velük túl sok probléma. Csak a kényelem, fékek, fútómü területén küzd kihívásokkal. Van belöle ABS-es verzió is...6-os váltó ( A CB 1300-ban mintha csak 5-ös lenne), befecskendezö...csak hát messze van az eddig feldobott motoroktól presztis kérdésében.
A b-kingről most azt találtam, hogy ha nem jól szervizelték akkor javíthatatlanok a hüvelyek.... laikus vagyok, nem tudom így van-e.

De most összel remélem kicsit meglódul a motor piac. Azt vennék amelyikben kevesebb a km. A honda az ABS miatt szimpatikusabb. A zrx-et meg a karbis mivolta miatt vetettem el, pedig az lett volna a befutó.
A B-kingen is van módkapcsoló...
A CB 1300 jó irány, választás, de akkor GSX 1400! ;-D (de nem akarlak befolyásolni)
Személyesen nem ismerlek, de a forumról igen. Neked elhiszem, hogy nem a legjobb választás. De nem megyek át a b-kingre. Mert az 184 LE, nem az alzernatívája :D még élni akarok. :D
Esetleg cb 1300 felé nézelődöm :)
Lehet rosszul emlékezek, de hosszú idön keresztül téma volt az akkori fórumban, hogy akkora lyukak voltak a teljesítmény görbében, ami nagyon sokat rontott a veztési élményen. AGO -ék sokáig vergödtek a Stage tuningokkal is a fékpadon...bukó gomba nélkül pillanatok alatt lehetett szemmel jól jálatható összegü kár csinálni...Nekem az jött le annó, hogy csak papiron festett jól az ötlet a két szélsöséges technika összeházasítása, mint sport futó egy trágyapumpával házasítva. :) A b-king ennél egy sokkal jobb választás... ;-D