Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

5. Eveben van az akkum,koszoni jol van.
Sajnos sok videó van ahogy égnek a motorban az akkuk. Én nem bíznék benne. Még nem.
Viszont ha tényleg megbízható és nem gyulladhat ki akkor oké. Én az enyémbe legalább a negyedik akkut rakom, nem is tudom már hányadik. Volt amit gariban cseréltek volt ami elszállt magától. A kifolyó sav és az akkuk árából vígan megvehettem volna a legdrágább lítium akkut is.
egyik napelemes ismerős mondta 2 év alatt közel 3x annyi lett az akku ára, plusz a dollár árfolyam miatti különbség
a grade b is drágább mint 2 éve a grade a volt.......
Jó, hát usákoknál értelmes áron adják, de itt 2*-es a szorzó. Már nem az ólom akkuhoz, hanem a lítium akkuk valódi árához képest.
az olcsó csak arra jó hogy megvedd, haver vett egy olcsó akkut mert lassan tekerte az önindítót ami benne volt, na az olcsó meg sem bírta forgatni a főtengelyt, utána egyből vett egy drága akkut 😂
ellenben peca akkunak évekig jó volt ledszalagot meghajtani
én egyből drága akkut vettem az lc4 motorba 5 évig használtam inkább kevesebbet mint többet, de mindig indított, több hónap pihenő után is
Lítium vas foszfát akku nem gyullad ki. Ólom akku helyettesítésre azt teszik bele, mert ennek a kémiának egyezik meg a feszültsége az ólom akkuéval.
A Nikkel Kobalt Mangán Lítium akkuk amik szépen égnek egy 80 fok feletti hőmegfutásnál, de ezek magasabb feszültségen is üzemelnek.

Abban viszont egyetértek hogy erősen túlárazottak a motorba való lítium akkuk, ezért nem érdemes, hacsak nem az ember maga pakolja össze cellákból jóval olcsóbban.
Gondolom nem olcsok.
Nekem jó tapasztalatom van velük. Mi a bikemaster-t használjuk főként de az antygravity is nagyon jó. A shorai a legjobb a főnököm motorjábal 11 éve hibátlanul működik. 😃
Ezzel a lítiummal vitáznék. Nem kel az bele. Nem éri meg a többszörös árat és ha baj van, az ki fog gyulladni. Olyan motorba tenném amibe gyárilag is azt szántak.
Vagyok néha. Olvasom a fórumokat de hál istennek jól el vagyok foglalva. 😃
Igen régen jártál erre! :))
A legnagyobbat tedd bele ami belefer. Es a leheto legjobbat amit a penztarcad elbir. pl lithium akkuk
egyetlen előnye a nagynak hogy ha pl gps, telefon, stb töltögetésre is használja akkor álló helyzetben egy kicsit több pluszt tud az akku nyújtani, szóval ha ilyesmire kell akkor nem kidobott pénz
Ha befér, akkor igen, bár előnye sem lesz, tehát ezért felesleges.
Sziasztok !
Akksi csere esedékes és azt szeretném kérdezni, hogy tehetek e bele nagyobb Ah-ás akksit.
Jelenleg 8,6 Ah-ás van benne, mehet e bele a 10 esetleg 12 Ah-ás.
A motorom egy 2010-es Honda Cbf 1000.
Köszi a választ előre is.
Kizárólag én számítok! Belőlem csak egy van. A többiek sokan vannak. 😘
Na jó de te nem számítasz,aki villanyautós disznóságokra képes............ 😂
Az még vehet egy idomos hornetet. 😂
Van Vfr-m is, de főleg a Zephyr miatt döntöttem egy új vagy majdnem új Naked mellet. A "felruházott" tesója, a cbr650r-nél nekem is a vissza lépés látszik a régi f4 vagy rr modellekhez képest. Ott maradna bennem hiány érzet. Cb650r ahogy mondtad is ugyan az a technika ruha nélkül, de valahogy azt mégis jobban be tudom illeszteni a Hornet után, nem tűnik visszalépésnek.
Amúgy velem is ki vagy segítve, én is csak dicsérni tudom mint a márka klubbokban 😆
De elég fiatal ez a típus. Típushibák így még nem derülhettek ki, nem tudok ilyesmiről. Illetve a 2016 és előtti kiadásokban a feszültség szabályzó szeretett elfüstölni, mint ahogy ez a Hondáknál megszokott 😂 de 2017-től már ennek a hűtésén is módosítottak, nekem meg nem volt vele semmi bajom.
Tény hogy ez most egy elég olcsó kategória, nem ugyan az a szint mint a régi CBR600 f4i, vagy a Hornet, de szerencsére nem gagyi. Szerintem ezek még az észszerűség és praktikum határain belül vannak, így pl. munkába járásra is használom, mert olcsó fenntartani, nem zabálja a láncot és a gumit, de azért van bennük használható mennyiségű móka is.

Lesajnálás az igaz, mert női motornak vannak titulálva a 600-asok, de ne dőlj be. A 95-ös VFR-ed után sem lesz hiányérzeted. A technika nagyot fejlődött és nem visszafelé, csak az átlag elvárások változtak, meg a környezetvédelmi normák kinyírták a 600-as kategória durvább gépeit.

A naked CB és a burkolt CBR között csak a burkolat és a kormány elhelyezés a különbség, ezért bátorkodtam egy kalap alá venni. Amikor én vettem akkor CB is volt nálam egy hétre kipróbálni. A Hondánál volt bérlésre lehetőség, nem is drágán, így nem vakon kellett megvenni.
Köszi a véleményt. Nem jól fogalmaztam. Naked gépet keresek, hozzám az áll közel. Csak annyit túrázok amit az enged, nem konkrét tura motort szeretnék. Kerestem 600-750 sport motort, de mivel 10 évvel lemaradtam a motorkatalogus bújásban, meglepődve tapasztaltam, hogy már csak 1000resek vannak. Ugy hasonlította amugy, a gs 500 hoz ,hogy most ez a 650r szerinte egy lesajnált "jóárasított" kategoria. Bár szerintem nem azt a szerepet tölti be. Az a baj eddig élőben csak egyet láttam, nekem az bejött.
szerintem keverik valamivel, pl a CB500al, a 650es a Gs500tól fényévekkel jobb gép. kezdve ott hogy sor4, de a futomű is nagyságrendekkel jobb.
Bár nem kifejezetten túramotor.
Nekem 2017es CBR650f van. A fék és futoművet modosították az R nél. Illetve a burkolat, meg kormány más a CBn. Hiba nem volt vele 5év alatt, olajat nem eszi, fogyasztás elég takarékos ha nem vadulok, városban is szeretek az autók közt vele, de az ülésem nem hosszútávra, és nem utasra való, sportosan kemény. Ha túrázni szeretsz más gépeket ajánlanék
Sziasztok, addig rágtam a kefét, míg végül most ugy döntöttem, hogy veszek egy új motort. Egy 25-30 éves gép is alkalmas hosszabb túrákra, rendszeres használatra, de ehhez rengeteg plusz energia kell. (Idő a szereléshez, alkatrész források felkutatása stb) így az "öreg vas" marad veterán-hobby célra. Nem vagyok eleresztve anyagilag, de olyan 3-3,5 m ig neztem körbe. Új vagy max 2-3 éves szinten. Tudom ez egy szerelős forum, de a márka-tipus klubbokba csak dícsérnek. Van valakinek tabasztalata a cb650r -ről? Valaki szerint nagyon jó kis motor, míg mások olcsosított gs500 szerű kepzödménynek titulalják. Sajnos a Suzukinál már nincs 750-es naked, az 1000es szerintem sok lenne, 150Le körül van. Pedig az tetszik is. Igaz az már drágább.
"...én onnan cipeltem haza kézben..."
"Igazából csak egyetlen srácról tudok"
Azt hittem hogy a csattanó: "Én voltam"-lesz.

Èdesanyám a kompresszó nélküli ütött vágott honda dio-t is be tudta rugni 70. évét betöltve is, hogy kijárjon telekre szölöt-veteményeset müvelni. Utna a suzuki led4-al azért jobban szeretett menni, mert azon müködött az öninditó, de ott sem kezdett el hivogatni, hogy fiam lemerült az aki, csak rugásra indul..., mikor legközelebb otthon voltam, akkor feltámasztottam a gépet megint.

Èrdekes az mz-s stori. Nekem is egy kosárban kapott csúzli 125 volt az elsö "motor". .Èn összeszereletem mindent mindennel, csak motorozhassak már. Emlékszem a 82-es géphez egy 76 elötti blokkot kaptam. Az enyémnel letörték ez egyik elös felfogató szemet a blokk-középröl. Ìgy a 76 elitti blokk-középpel szereltem össze...csak késöbb vettem észre, hogy nem volt olyan jó ötlet, többek között azért sem, mert az egyik a váltóvól felvet olajjal kente a fötrengely csapágyat, a másik meg a keverékböl lecsapodottat jutatt oda...Pedig 2000 forintot fizettem érte...az osztálytársam Szenttendréröl hozta be tömegközlekedéssel szatyórban a Moriczra a suliba, és nem cipeltem haza kézben ...csak vonatállomásról 10 perc volt haza séta...
Végül Tatabányán vettem bontóban egy hozzávaló öntvényt...