Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most visszatettem a régi akkut azzal beindult.
Rátettem a töltőre az újat és az nem veszi a töltést.
Az Optimate 3-as motoros csepptöltőmön a akksi megmentése lámpa világít (deszulfátlanítás) ami akkor szokott ha nem jó az akku. Bár ez a savas akkuknál van nem a zseléseknél.
Ezt ne tőlünk kérdezd.
Korábban kérdeztem, hogy akku... töltés rendben?
Mindennek IS lehet az oka. 😎
Ma délelőtt már nem indult a motor. Az 1 hetes Yuasa akku éppen csak meg bírta forgatni.
Az akku szar vagy töltés nincs nem tudom. Vagy álló helyben lemerült ?
Megkérdeztem a kollégát, aki rendelte. Autósbolton keresztül jött az Intercars-tól, IC-B871B3 a cikkszáma.
Én csak bepakoltam, szemre korrekt volt, vörösréz roppanó gyűrű, nem azbeszt.
En az oem-bol rendeltem, a tableten most nem vackolok, de megnezem.
Nemreg csereltuk valakinek, 3000 volt darabja (ER6F)
Jolirod,igy toertent.
Az elozo ilyen motoromhoz ketto eve rendelem gyari tuzkarikakat,akkor5500 volt, de arra nem emlkezem, hogy egy vagy egy par. Most megint, ami nem egy szornyu osszeg, ha van indoka, de most ilyent nem latok a balfaszsagon kivul.
Mindegy,ezt a bekat mar lenyelem, mert nincs mas valasztasom.
Arra gondoltam, hogy visszatették-e tömítéseket, mikor visszacserélték a kipufogókat?!
Meg ugye esetedben , ha jól vettem ki, a gyári helyett feltettek egy másik rendszert. A gyári szetthez össze lett nyomva a tömítés még a gyárban, aztán gondolom, ugyan ehhez a tömítéshez csavarozták hozzá a tuning rendszert, aztán megint vissza a gyárit. Ezek a leömlö tömítések meg nem annyira szeretik ezt a folyamatos alakváltozást. Az hogy leveszed lemölöt, és ugyan azt visszateszed, azzal még megbírkóznak, de hogy az egyszer összenyomot folyamtaosan alakot váltson ...ezek nem erre lettek kitalálva. Nyílván nagy veszteségek nem lesznek, de tömörség mint fogalom nem biztos, hogy helytálló lesz ebben az esetben.
Amúgy teljesen megértem, hogy bosszant a dolog.
Akkumulátor, töltés rendben?
Van. Legalábbis az előbbi évjáratúnál (az volt előtte) volt.
De csak idény után...
Pontosabban holnap veszek csavaranyát, refivel bevilágítok és megnézem, látszódik-e kormolódás.
Igaz a majom és a banán esete, de a természetes elhasználódásra lehet tervezni, de ilyen szarság miatt minden fillér pénzkidobás, ami fájdalmas.
Nem soha.
Egyszer még néhány hónapja elkapott egy eső, ennyi víz érte. De mondom az se most volt.
Akkor lehet, hogy be van àzva valahol az elektronika, kontakt hibak vannak… ezert lehet, hogy elektrolites leben tocsogo köteseknek folyamatosan valtozik az ellenallasa, ezert akar dobalhatja az alapjaratot, rossz kevereket ad mikor inditanal hidegen vagy melegen…, es a többi hibat amit utobb irtal produkalhatja.

Mostad nagynyomasuval?
Köszi a segítséget !
Ez a szervizelés még márciusban volt, tehát nem közvetlenül utána állt fenn a hiba.
Elismerem nem vagyok egy műszaki zseni, amit ki is használhatnak.
Ma motoroztam és újabb hibát produkált. Menet közben elkezdett villogni a ABS kontroll lámpája, aztán a kijelző "elsötétült" és néhány száz méter múlva elkezdett szaggatni-rángatni a motor. Már azt hittem haza se érek, de hirtelen magához tért és még hazavitt. Hozzáteszem még ezután magától megszólalt a duda. Nem tudom mi jön még.
Mindegy holnap felhívom a szervizt.
Te kit ajánlasz MagicMan?
Bakker akkor kell legyen papírod a munkáról, na meg a garanciáról nem beszélve.
Tudok szerelőt de az messzebb van Tőled, de onnét jól kapod vissza a géped.
Amihez nem értek én sem buzerálom, hanem keresem a megfelelő szakit... asszem megtaláltam. ;-)
Szerintem kelleni fog oda tömites is, mert ha kifujt, akkor ez megviselhette a tüzkarika pofajat, ha egyaltalan van ott valami. Meg lehet akkor mar a masikba is uj kene…
Jo, de akkor minek vitted szervizbe? Ha ilyen beavatkozasok voltak, akkor miert nem lehet öket kerdezni, hogy mi az oka, es hogy visszatolnad nekik…, legalabb az elvegzett ( fél) munka reven egy diagnozist kell hogy adjanak, hogy ugyan kiruzsoztak a szart, de pl „ ki van kopva fojtok tengelye, vagy öreg a tömites…., de lehet siman csak nem jol dugtak vissza egy vakuumcsövet, vagy nem huztak meg egy ket bilincset pl a szivocsonkoknal…
Igazan nem ertem ezt a magas foku tehetetlenseget… Nem ertesz hozza, elviszed szervizbe, azt sem kered szamon, hogy ott mit csinaltak, itt varsz tavgyogyaszatot ( ami akar müködne is jo infok alapjan), es most meg vinned tovabb egy ujabb ismeretlen szerelöhöz, hogy az tovabb szivja a vered…, bar lehet csak rossz s helyzetertekelesem.
Tud esetleg valaki ajánlani egy megbízható és hozzáértő japán motorszerelőt Szabolcs esetleg Hajdú-Bihar megyében. Én Mátészalka környékén lakok.
Na ezeket nem tudom.
Honda szak szervizben volt. Nem kérdeztem rá ezekre.
Digitalis cuccal volt a szinkron, vagy mechanikus meressel?
Falsolas teszt volt?
Nagyon változó. Valamikor 1 hét állás után is szépen indul, és 1 óra pihenés után nehezen vagy épp fordítva.
És az alapjárati ingadozás?
Feltehetően fojtószelep szinkront akartál írni, mert injektor szinkron hát az legfeljebb próbapados mérés....
Benzin nyomás méréstől elkezdve azért még sok helyen lehet probléma. Erre így nem lehet rámondani, hogy ez vagy az!
A kérdésedre nincs egzakt válasz.
Mikor indul nehezen? Hidegen vagy melegen?
Sziasztok !
Honda cbf 1000-es motoromon enyhén ingadozik az alapjárati fordulatszám és elég gyakran nehezen is indul.
Volt ellenőrizve a szelephézag ami rendben volt, injektorszinkron megvolt (minimális eltérés volt csak), új légszűrő, új Yuasa aksi.
Mi a baj?
Na.

Vett motor, adásvétel pillanatában sportkipu, adják a gyárit. Nem kell, csak a gyári.
Jó, visszacserélte a tulaj a gyárira. Mentem vele kb. 1000 km-t, tegnap hazaérkeztem és lemosáskor ez a látvány fogadott, a jobb oldali henger könyök rögzítő baszomja lecsúszva, azt a hengert azt fogta, hogy a két henger leömlője össze van fogatva (összekötő cső, gázlengés meg izé, tudom, de nem érdekes most) és ott akadt fönn.
Egyik anya sem volt meghúzva, mert másképp hogyan tekeredhetett le mind a kettő?

Mielőtt kérdezi valaki, igen, 2800-3200 között érces volt a hangja a motornak, de ennyi, és amíg holnap nem veszek két csavaranyát, addig nem is tudom, hogy ezért-e.

A jó Isten a tanúm, hogy mondogattam a haveroknak, hogy mert az eladó nem "szakmabeli", meg kéne néznem, hogy egy nem "szakmabeli" hogyan szereli át a kipu rendszert, de a lustaság nagyon-nagyon-nagy bűn.
A futómű hiba sokkal több dolog lehet.
Akkor lehet, hogy nagyon nem egyforma a két oladlon a fékerő.