Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok működő képes etz 250-es blokkot keresek:)
Sziasztok!
Képzeljétek sajnos újra szét kellett szednem az Mz-t (Ts 125) és sajnos azt vettem észre, hogy a 3 hete vásárolt Japán csapágyak kotyognak, mint az állat!
Jah, és a váltó egyik tengelye, ami bronz perselyben ér véget az is lötyög!
Tehát kérdezném tőletek, hol lehetne jobb minőségű, nagy fordulatot bíró főtengelycsapágyakat venni? + bronzperselyt?
A MOFAker-t ne ajánljátok, mert ott most nincs semmi.
Kellene első lánckerék anya lerögzítő alátét.
Hello. Eladnám felújított nagyon patent Etz 150-es emet. Cserélném Derbi sendára vagy Aprilia Rx re. Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok. A motor blokkja teljesen felújítva, csapágyak szimeringek főtengely henger kuplung berúgó rész. Új festés gumik és sok apróság ami lényeges. Műszaki sajnos lejárt róla tavaly de kérésre rakok rá. Az ára 100000 ezer műszaki nélkül műszakival plusz 15000 ft. csak bátran
azt még hozzáfűzném,hogy nem azt állítom hogy a megoldásod rossz ha üzembiztos és tartós használd egészséggel
a dugattyúhoz nem tudsz szimeringet használnimert az mozog a szimeringel ellentétben,a főhenger végénél ahol a dugattyú már szabadon van,oda egy porvédő szimering való,amiből valóban elég silány a felhozatal de azért működik.arról nem is beszélve hogy spec anyagból kell hogy legyen,mert pl a szilikonkaucsuk,fékfolyadék hatására összeugrik,és olyan lesz mint a tavalyi kocsonya:)ha már a gyárit kell szögelni kicsi pénzből és nincs rommá kopva az egész belseje,vannak kifejezetten fékalkatrészeket gyártó,forgalmazó boltok,az én esetemben a budai fékcenter,méretben passzos javitó készlet,és kész,rajtam már nem segített annyira ferdén kopott,csak a komplett csere volt a megoldás
Sziasztok. Ha nem bánjátok hozzászólnék a fékmizériához. Én leszedtem a munkahengert és bevittem egy SKF csapágyboltba. Ott kértem bele egy 2 ajkú szimmeringet és azóta is úgy használom mind3 motoromban. Pedig kapják az érzést mert az egyik stunt, a 250-es pálya és az utcaiban is ígyvan, de egyáltalán nemereszt egyik sem. Előtte énis sokat szerencsétlenkedtem azzal a szar karmantyú genyóval.
én már dugattyút is cseréltem,túl azon hogy köztudott gagyi minőségüek a karmantyúk,de nem ennyire,nekem 50km-enként elfolyt az olajam,meguntam miután lemarta a tankról a festéket,az újjal szuperál,csak mz mértékkel elég nagy kiadás volt:)
nekem is már a 2. adag tömítés az előző 200 km-t bírt. hát majd csak lesz valami ha nem akkor én is radikális leszek
6 évig mz-ztem tudom mi a jóság:) a főhenger egy undorító dolog,ha nem lesz jobb akkor sajnos nem marad más mint egy másik v. új.a gyári az aranyárba van,viszont a www.mofaker.hu oldalon találtam valami taiwani vagy kínai főhengert 10-12k körül volt,egész patent kis fék lett belőle,már emennyit a féknyereg tud,meg a kilóméteres gumicső,a slagot eldobtam kapott fém fékcsövet,elég beton lett utána:)sok sikert az összerakáshoz,na meg türelmet:)
örök hála
ha jól sejtem a főhengerről van szó,a kicsi megy a dugattyúra a nagy,ami igazából porvédő\szimering meg kivülre,és egy seeger rögzití,illetve gyárilag úgy van.sajnos csak papír alapú robbantott ábrám van,scannerem meg nincs,de hátha ez a link segít http://www.hubermotor.hu/alkat...
nem itt fenn a karnál
Hosszú kolléga a végére picit belazított, majdnem be is bújtam mellé, rendesen meglepődött, mikor hátra nézett
25 etz-be a kis fékkarmantyú hova megy?
Hali!
Hegesztést vállalok.
Alumínium,magnézium,vasöntvény,stb...
Mailem az adatlapomon.
Pont van 4mm-es alu lemezem

Utcai használatú motorra elég abból lehajtatnom szerintem...
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/olvaso/2012/05/04/b125_miert_tilos_
mz-t_venni/?utm_source=tb_topic&utm_medium=vezeto_cim&utm_campaign=Foru
m
Teccik, mi? Jól is esik az embernek, ha ennyien gondolnak rá ...

Megjavultál... ....öööö, izé, meggyógyultál már?
ez azért ott van
hagyományokat örizni kell
Ne vagánykodj!
Helyes! Én is!
itt vagyok gyurok agyba kakucsi versenyre
4 vagy 5mm